Älä kiemurtele, tässä ei puhuttu pelkästään lihavuudesta. Lihavuudella ja yhteiskuntaluokalla on selvä yhteys. Asia selviää sinulle lukemalla edes yksi aiheesta tehty tutkimus
Hei. Mutta lihavuus ei ole polittinen kysymys. Sen toteaminen ei ole kiemurtelua. Lihavaa kansaa löytyy jokaisesta puolueesta. Tiedän yhden kookoomuslaisen henkilön joka on hyvin lihava.
Tottakai poikkeus vahvistaa säännön. Eniten lihavia on matalan sosioekonomisen aseman ihmisissä, jotka pääsääntöisesti eivät äänestä Kokoomusta
Menikö jo nyt jakeluun?
Hei. Niitä löytyy paljon Perussuomalaisten riveistä mikä on Kokoomuksen sisarpuolue.
Ei kookomuslaiset välitä jos joku globalisaatia inhoava persus läski, laatat ja lihis jämät rinnuksilla lähestyy heitä. Kunhan ääniä pukkaa. Mutta on myös tärkeää muistaa että nimenomaan kookomus kannattaa markiinaliberalismia ja vapaita länsimaisia kauppasuhteita. Kuten sanoin minulla ei ole omaa puoluetta ja siksi jätin äänestämästä.
Synnyttäjät ovat yhä lihavampia – “On pitänyt miettiä, että kestääkö leikkauspöydän 150 kilon painoraja”
Ylilääkäri Eila Knuuti Länsi-Pohjan keskussairaalasta on ilmiöstä erittäin huolissaan.
– Valitettavasti näin on. Tämmöistä amerikkalaistumista on ruokailutottumuksissa ja vaatteet ovat XXL-kokoa. Kyllä tämä on normaalin muuttumista lihavampaan suuntaan ja se ei ole terveellinen ilmiö, Knuuti luonnehtii.
Tilastot tukevat Knuutin arviota, sillä viime vuosien tilastot vuotta 2014 lukuun ottamatta kertovat, että suomalaisnaiset ovat yhä painavampia raskaaksi tullessaan. Vielä vuonna 2008 ylipainoisia raskaaksi tulleista oli 31,6 prosenttia ja lihavia 11 prosenttia, kun vuonna 2016 luvut koko maan osalta olivat 35,6 ja 13,2.
Mielestäni on tosi törkeää huijausta käyttää hoikentavia korsetteja ja sitten ikävä totuus paljastuu kun ollaan menossa punkkaan.
Mutta totuuden nimissä täytyy myös myöntää että kehä-kolmosen pohjoispuolella myös ylipainoiset/läskit miehet runsastuvat.
.
Moi kaikille olen siis tämän ketjun aloittaja ja hämmästelen vieläkin tämän ketjun voimassa oloa. Olen tällä hetkellä rakastunut erääseen henkilöön, joka tuntuu oikealta… kumminkinpuolin… ei mulla asiaa ollut eikä vastaavia aloitusviestejä laitella jatkossa, (tosiaan mitä oon miettinytkääön). Nyt voin sanoa, että mulla on asiat hyvin. Olen kyllä lukenut kirjoituksia, mutta nyt alan myös ottaa kantaa asioihin. -Elmer
Ja eihän sitä ilman persettä pärjää ! Hyvä, kiinteä perse on kyl khuuli puristeltava, nam ’
[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin moderaattori]
[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin moderaattori]
Hep!
Bongasin jo tänään pari hyväpeppuista tyttöä farkkushortseissa.
Mua ei naiset jaksa nyt kiinnostaa tässä rappiotilassa. Nyt olisi tärkeää saada korkki vihdoin kiinni. Mä haisen enkä ole onnistunut ajamaan sänkeä ja käydä suihkussa vieläkään. Keskiviikkona on pakko olla kondiksessa koska silloin on lääkärin aika. Ei sinne voi mennä ihan täysin hampuusina tai ne kutsuu vartijat.
Tämän ketjun otsikko saa hiukan erilaisia merkityksiä riippuen siitä, millä sanalla/sanoilla paino on.
Voiko ihminen olla ilman persettä? on ihan tavallinen, arkinen kysymys, kuten “Oletko menossa kauppaan? Voitko tuoda maitoa?”
Voiko ihminen olla ilman persettä? on jo syvempien, eksistentialististen koko ihmisyyden olemassaoloa koskevien kysymysten äärellä.
Voiko ihminen olla ilman persettä? puolestaan kuulostaa HC-punkbändin sanoitukselta.
Ilman persettä olemisen seuraukset ovat kerrottuna siinä Päällikkö-vitsissä
Mutta itselläkin on muutenkin hankalaa koska Twerkkaan nykyään, kun lopetin juomisen aloin harrastamaan Twerkkausta!
Keikkoja on yökerhoissa ja festareilla tulossa…
Tämä on jotenkin niin tyhmä ketju. Mitä ketjun aavaja tarkoittaa, että voiko ihminen elää ilman persettä tai tarkoittaako hän että ilman seksiä ei voi elää ilman että saa persettä.
Aika taas nostella tätä topicia todetakseen, että Suomen kesä ja hyväpeppuiset tytöt farkkusortseissaan on aina ilahduttava ilmiö.
Kesäpukeutumista on tosiaan tullut nähtyä päivänä muutamana, joo. 90 %:ssa tapauksista se ei kyllä silmiä hivele, oli kyse miehistä, naisista tai mistä sukupuolista vain. Tyyli on toki vapaa ja kaikilla on oikeus näyttää, miltä näyttävät ja pukeutua, miten haluavat. En minä itse yhtään sen kauniimpi, tyylikkäämpi ja seksikkäämpi ole, kuin muutkaan ihmiset tuolla pihalla. Mukavuus ennen tyylikkyyttä -asenteella liikun usein minäkin. Ihmettelen vain tätä ainaista hellepukeutumisen hehkuttamista(Ihan yleisesti. Ei Korkkis ole ainut, joka tähän syyllistyy) jotenkin esteettisesti viehättävänä ja seksuaalisesti kiihottavana. En minä ainakaan viehäty tai kiihotu yhtään nähdessäni jonkun paidattoman, karvaisen ja hikisen äijän retkomassa terassilla esittelemässä kaljamahaansa ja man boobsejansa . Eikä ole pelkästään mikään Kouvola-ilmiö tämä. Samanlaista se on ympäri Suomen ja ihan oikeissa kaupungeissakin. Korkkis tosin puhui hyväpeppuisista tytöistä. Toki niitäkin jonkin verran löytyy ainakin nuoremmasta väestä.
Jotkin eläinlajit osaa hengittää osan tarvitsemastaan hapesta takapuolen kautta: