PelitönPäivä 46
HyväMinä!
Ei kummempia kuulumisia tähän viikonloppuun,aika meni taas liian nopsaan,aamulla työhön kiinni.
![]()
PelitönPäivä 46
HyväMinä!
Ei kummempia kuulumisia tähän viikonloppuun,aika meni taas liian nopsaan,aamulla työhön kiinni.
![]()
Hei Antti777! Ja onnittelut puolentoista kuukauden rajapyykistä! Hyvä draivi sulla näyttää olevan, tsemppiä ja pelittömiä päiviä lisää vaan ![]()
Kiitos 67anne67 ![]()
Hyvä fiilis pelihommien kans,muuten ei niin jees,pankin päätöksiä odottelen edelleen ![]()
Mutta “Herra47” PäivääPelaamatta :mrgreen:
HyväMinä ![]()
PelitänPäivä 49. HyväMinä ![]()
Puolen Sataa vuorokautta…ja O€ peliyhtiöiden laareihin :mrgreen: HyväMinä!!
Pankkilaina päätöstä odottelen edelleen…hieman valoa tänään puhelimen välityksellä toi juttutuokio
pankki henkilön kanssa ja käski vaan rauhassa odotella,eli eiköhän se onnistu ![]()
Hei Antti777
50 päivän rajapyykki ylitetty, hienoa työtä onnittelut siitä, jatka vaan samaan malliin. Asioilla on tapana järjestyä kun niitä tosissaan alkaa hoitamaan, eli eiköhän sullekkin onnistu tuo pankkilaina, ainakin täällä on peukut pystyssä! Tsemppiä ja lisää pelittömiä päiviä vaan sullekkin.
Tällä tyylillä mennään 67anne67,
Ei ole muuta vaihtoehtoa mikäli aion
normaali ihmisten tyylillä elää ![]()
Päivä 51 vielä hieman kesken,mutta itseluottamus pelaamattomuuden osalta on 100%. ![]()
Mahtavaa Antti! ![]()
Hyvä ja antoisa viikonloppu takana,perjantaina sai ammattilaisen kanssa ruotia asioita ja niihin löytyi jälleen uusia näkökulmia,perhe ollu melkein riittävästi lähellä koko viikonlopun <3
Eiköhän tällä taas jaksa ![]()
Kohti 54:ttä pelitöntä päivää.
PelitönPäivä 54. HyväMinä.
Fiilis on vaan niin paska kuin olla voi…
Vaimon kanssa keskusteltiin aiheesta addiktiin luottaminen ja koska se voisi olla mahdollista,vähä jäi se kuva että tuskin koskaan…toivottavasti oon väärässä,kovin paljoa enempää ei pysty tekemään mitä tähän mennessä jo saanut aikaiseksi,pelkkä pelaamisen ajatteleminenki vituttaa ja ainoa asia mikä mielessä on että ollapa ehjä perhe jonka kanssa viettää aikaa ja keskittyä ELÄMÄÄN.
Hei Antti777
Sulla on huippudraivi nyt. Pidä siitä kiinni <3 Me naiset ollaan vähä vaikeita välillä
mutta eiköhän se sunkin lämpiä taas ajan myötä, kunhan pysyt tällä pelaamattomalla tiellä! Onkohan hän vielä huomannut tuota aikaa mikä jää hänelle kun et pelaa? Tee siitä tärkeätä. Hellyyteen ei tarvita rahaa
Hurrrjan paljon tsemppiä sulle myös jatkoon, tänään päivä 55 ja kohta häämöttää jo 2 kk rajapyykki. Sun tehtävä on nyt pehmittää se nainen siellä kotona. Se onnistuu kyllä, pelaamattomuudella <3
Kiitos 67anne67 ![]()
Joo hyvin menee arki ilman pelejä,ja tosiaan kohta kaks kuukautta ja puhdas nolla ![]()
Ai VÄHÄ vaikeita ja vaan VÄLILLÄ ![]()
No ei ymmärrän kyllä omaa rakastani,sen verran iso kasa p:tä
tuli pyytämättä ja yllättäen niskaan että
kyllä se oman aikansa vaatii…mutta kaikkeni teen että asiat korjautuisi ![]()
Todella hienosti oot ollu Antti pelaamatta. Ole ylpeä itsestäsi. Itellä ennätys on ollut noin 9 kuukautta pelaamatta. Todella hyvä draivi päällä sulla, jatka samaan malliin.
Mä ainakin osaan olla aika hankala aika usein. Myönnettäköön.
Ja perusteluksi riittää aina vaan se MÄ OON NAINEN, eli tunteet heittelee. ![]()
Mutta. Aikaa se vaatii. Ja silta kärsivällisyyttä.
Hyvä tulee, mahtavasti oot ollut pelaamatta, jatka samaa rataa.
Heips Antti Sinulla hyvä meininki, pidä siitä kiinni. Joo-o, se luottamus, se luottamuus. Se tuskin palaa ennalleen 55 päivässä. Totesit sen itse jo, että pyytämättä on ison kasan p**kaa niskaansa. Ole kuitenkin luottavaisin mielin, kun vaimosi huomaa, että pelaamattomuus on pitänyt varmasti se luottamuus pikkuhiljaa tulee takaisin. Palauttuuko se kokonaan ikinä? En tiedä, mutta siihen kyllä uskon, että riittävälle tasolle se palautuu, jotta voitte elää tasapanoista ja tasavertoista elämää ![]()
Tsemppiä ![]()
Kiitos kaikille kannustuksesta ![]()
Päivä ja hetki kerrallaan tässä pitäis osata mennä,tahtoo vaan luonne olla sellanen että asioita ei tarvitse miettiä liian pitkiä aikoja, eli jos jotain pitää päättää niin se pitäisi onnistua suht nopeaan,siis jos minulta kysytään ![]()
56 päivää pelaamatta,HyväMinä ![]()
Huomenna olis taas keskustelu aika ja tulee hyvään saumaan,saa hieman tyhjennettyä pääkoppaa.
Lähitulevaisuudessa alkaa vertaistukiryhmäkin ja sitä kyllä odotan mielenkiinnolla,pitkä tie sekin mutta niin tämä taitaa olla muutenkin…
Voimaa ja rohkeutta vaatii asiat ja niiden hyväksyminen.
PelitönPäivä 58 menossa ![]()
HyväMinä.
Ja vihdoin tuli pankista tieto yhdistelmä lainan onnistumisesta ![]()
Eli kaikki vipit ja kulutusluotot yhteen normaaliin pankkilainaan jolle maksu aika arvio 7vuotta ![]()
Onhan se pitkä aika mutta itse aiheutettua niin hyväksynnän vaatii ![]()
Kuukausi lyhennys pienenee noin puolella siitä mitä se pahimmillaan oli ennen vuoden vaihdetta.
Lainojen korko myös huomattavasti pienepi eli se lyhennys näkyy joka kuukausi konkreettisemmin ![]()
A
Hyvä Sinä
Onnittelut, kohta kilahtaa jo 2 kk mittariin! Ja onnittelut myös lainan saannista! Nyt kannattaaki sit pitää tiukkaakin tiukempi linja ettei uus tilanne lipsu sinne vanhaa. Mullaki muutama yhdistelylaina on, mutta aina tuli uuttaki velkaa, ku mä taas en osannu siihen aikaa olla viisas enkä ees lopettanu pelaamista
Mutta uskon että sä oot viusaampi! Tsemppiä ja lisää pelaamattomia päiviä sulle!
Kyllä nyt on oikeasti opittu miten eletään,vielä kun sen elämän rytmin saa normaaliksi niin olen enemmän kuin tyytyväinen ![]()
PelitönPäivä 59 :mrgreen:
HyväMinä ![]()