En osaa käyttää tätä ja mulle tulee vitullinen migreeni kun kattoo tätä saatanan oksennusta, haastan a-klinikan oikeuteen kun aiheutitte mulle epileptisen kohtauksen ja piilevän migreenin. Miksi tästä piti tehdä näin: linnunpaska keskellä tuulilasia, kun sitä pyyhkii pyyhkimillä ilman lasinpesunestettä niin se vaan muhjuuntuu ja menee sekavammaksi eikä saa mitään tolkkua?
Ei tätä voi lukea saati selata enää millään tapaa, en osaa käyttää tätä, en osaa lisätä avataria mistään enkä osaa tehdä tälle mitään. Miksi tämän pitää olla näin perkeleen hip/trendikäs/ajantasalla/nörttien hakattavissa/muokattavissa???
Helpointa ja halvinta jos joku ois koodannu sillä vanhalla ilmeellä tän, ehkä vähän sävyjä muuttanut mut sotkenut tän tälläseks totaaliseksi krapulapaska oksennukseksi, sitä en ymmärrä.
Selvästikkin halutaan hankaloittaa ihmisten keskustelua ja yleistä kommunikaatiota muutenkin tällä “valtion” “takaamalla” “palvelulla” et mä kyllä nyt sanon moikka.
I´ve had enough of this shaite.
Ja muutenkin, enköhän mä löydä itselleni muutenkin muitakin virikkeitä ja aktiviteettiä kun nolife:ttää täällä ja kuunnella jonkun ruton paskanjauhantaa.
Jos nähdään, niin nähdään, mut teidän pitää tulla reilu 1000km päähän mua näkee jos välttämättä haluutte nähdä.
Saimoni kiittää ja kuittaa melkein 10v seurastanne, kaikille teille kaikkea hyvää, eläkää onnelisena, onnellisesti.
Rakastakaa ja arvostakaa jokaista hetkeänne itsenänne, elkää kamapäissänne, koska, ette tunne tai käsittele itseänne oikein.
Lopuksi haluan kiitää kaikkia joiden kanssa olen saanut olla ja ollut tekemisissä näinä vuosina, teitä joita minun ei edes tarvitse mainita niin tiedätte kyllä että olette minun ystäviäni/tuttujani/semituttuja, miksi haluatte ja olette minua pitänyt. Olen aina ollut teitä kohtaan pyyteetön.
Hyvät ystävät tunnistaa siitä, joita ei tapaa vuosiin, melkein kymmeniin, jotka yhtäkkiä tulee ja moikkaa ja kysyy miten voit? Onko hetki aikaa tai nähdäänkö joskus? Huomenna? Viikon päästä? 5 Vuoden päästä?
Muutan pois, ja keskityn itseeni niin paljon kun vain pystyn.
Aloitan elämään ja hyväksymään itseni lopullisesti.
Ei selityksiä, ei tekosyitä.
Vain minä.
Niinkuin mun sigu sen sanoo:
-Distance only makes the heart grow fonder-
Love ya all.