Vittumaista tänään?

Ketuttaa kaikki. Eilen kun menin pitkästä aikaa metrolla niin eikös joku somppu mekkaloinu koko matkan “minä vihaan suomalaisia minä vihaan vihaan”
Teki mieli tempasta turpiin vähä-älyistä paviaania ja muutenkin oli hirveesti ählyjö metrossa. Vittu tää maa on pilattu. Kiitos teille suvakit vihaan teitä myös. Menkää te tarjoomaan prsettä niille jos ne vaik siitä rauhoitus Vittu ku vituttaa!

Vituttaa Ek ja tää pska yhteiskunta. Mun palkka ei oo noussu 10v kun 1€ viddu 1€!
Onneks sentään vähän nautin kun tiedän sen kurjan kohtalon mikä niitä syöttöporsaitaodottaa ja parasta se tulee yllätyksenä niille raukoille!

Noh jatketaan kun alkuun päästy :unamused:
Vihaan kaikkialle tunkekaa homopropagandaa, ylen
Matutuspropagandaa,
Hesarin valehtelua, Mtv3:sen valehtelua,
Paskaa kaikkialla!

Viimeisin vitutus tämä: joku suvakkihörhöidiootti-instituutti on keksinyt että ok-merkki on Rasistinen, siis mitä aktuaalista helvettiä. Tunkekaa nyt jo noi ideologianne suoraan takaisin PERsEEseen!

TänäänKIN vituttavat 2 viimeistä aivosoluaan liuottaneet luuserirappioalkkikset, jotka syyttelevät somppuja, ählyjä, neekereitä, suvakkeja, homoja ja valtamedioita siitä, että itse ovat vitun tyhmiä reppanoita ja sössineet kaikki asiansa päin helvettiä ihan itse :smiling_imp: .

Terveisin yleläinen vihervassari-suvakki-kommari-maailmanhalaaja-mamupatja-lesbo :mrgreen: .

Oletko sinä Winston sössinyt kaikki asiasi ihan itse? Pitääkö olla nettomaksaja, jotta on oikeutettu ilmaisemaan tiettyjä yhteiskunnallisia mielipiteitä? Itsehän toki olen joskus ollut taipuvainen näin ajattelemaan, mutta että plinkissä huudellaan tällaista. Jo on aikoihin eletty

[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin moderaattori]. Muuhun ei ole tarvetta ottaa kantaa.

Onko asiatonta kertoa Winstonin ihan itse kertomiaan asioita/elämänkokemuksia. Vitun vähäpää ylläpito!

^^ Poliittiset mielipiteet, nekin, joista olen tyystin eri mieltä, voi esittää ilman alatyyliä ja solvauksia, sekä asiallisesti perustellen. Siitä tässä nyt oli kyse. Toki tajusit tämän itsekin, mutta kunhan halusit jälleen vain kuittailla mulle.

Mitä tulee niihin asioihin, jotka olen itse sössinyt, niin harvemmin olen syytellyt niistä mamuja, homoja ym. ryhmiä.

No siis tää on vittuuntumistopicci niin postaan jatkossakin jos joku ketuttaa enkä pyytele mielipiteitäni anteeksi. Käsittääkseni en kyllä syyttänyt ketään omista sössimisistäni? Toisekseen asiani on oikein hyvin nykyään ja aivosolujakin lienee jäänyt liiankin paljon, kun tuntuu että keskimäärin ihmiset ovat hyvinkin yksinkertaisia ja kykenemättömiä yhdistämään erilaisia yhteiskunnan ilmiöitä ja tapahtumaketjuja.
Suvakkeja pidän vähän semmosina hyvää tarkoittavia hölmöinä, joita pitäs jotenkin suojella itseltänsä… Niin ku yksikin sankari joka lähti yksin matkaamaan Euroopan läpi todistaakseen, että esim Turkki on aivan turvallinen yksinäiselle naiselle. Miten kävi?
Hänet raiskattin siinä “turvallisessa Turkissa”
Suljekaa jatkossakin silmänne suvakit, minä kävelen ohi jos nään että teitä raiskataan :smiley:

Mua vituttaa, että annoin äänille periksi ja otin lääkeyliannostuksen. Tosin sairaalalta törkeä hoitovirhe, kun eivöt lähettäneet mua ensiapuun, vaikka pulssi oli 116 ja hiiliäkään eivät juottaneet. Vaikea kirjoittaa, kun näen kaiken kahtena. Mutta siis soitin myrkytystietokeskukseen. Sieltä käskettiin heti päivystykseen, jota nä kusipäät eivät tehneet.

On siinä meillä kerrassaan juoppo jolla tosiaankin kuupassa viiraa ja tosissaan. Eikun lisää vaan sitä liuotinta kitusiin niin hyvä tulee :laughing: Ja jos trollaat niin hanki elämä.

Heh, tahallani kärjistin, ei tarvitse hepuloida :mrgreen: elämäkin sujuu oikein hyvin löytyy mukava työ ja päihteetkin jäänyt, suosittelen kaikille :sunglasses:

^ Uskoo ken tahtoo :laughing:

Njaa ehkä se voi olla jollekin ylitsepääsemätön konsepti, et joku voi lopettaa päihteilyn, meikäläinenkin veti Alkoa aika rankasti pari viime vuotta, mut nykyisin on jo sen verta terve itsetunto ja itsetuntemus et muutenkin on tullu elämään tietty varmuus ettei muitten, varsinkin vielä päihteilijöiden tai hippien mielipiteet kiinnosta pskan vertaa. Käytän energiani treenaamiseen ja itsenikehittämiseen ja pikkasen kyl säälittää kattoa noita ihmisraunioita jotka kerjää kaljarahaa ostsreilla. Yhtäki urpoa ripitin et jos ei häivy *ittuun täältä häiriköimästä potkin sen keski-afrikkaan :mrgreen:

ENDOMETRIOOSI. :smiling_imp: :cry: Osastonlääkärin mielestä mun pitäisi pärjätä Panadolilla. En ymmärrä logiikkaa; naistentaudeilta sekä päivystyksestä on kirjoitettu, että Tramal retard 150 mg 1-2 krt pv ja kovempaan kipuun Oxynorm 5 mg. Ellen saa niitä tässä, niin voinhan mennä sairaalaan saamaan. :unamused:

Naistenklinikan vuodeosastolla olen aina saanut hyvän palvelun. Olin siellä Tramal-Retard hoidossa kolme kuukautta, sen jälkeen kun olin synnyttänyt esikoiseni. Suosittelen.

No nyt. Joku elämäänsä kyllästynyt tantta ei myyny mulle cokista Alkossa, siis viddu kokista?? Kysyi papereita. Hemmetin urpo, oli muutenkin lievä vatsatauti ja huono olo nii kostin OKSENTAMALLA siihen kassan eteen. Oppii saatana olemaan :laughing:

Eläinallergia joka puhkesi noin kaksi vuotta ennen kissani kuolemaa. Nykyään en voi pitää kotieläimiä laisinkaan.

Kissa on pahin ja johtuu siittä että nuolee itseään kokoajan ja sylki kuivuessaan pölisee. Tunnen erään allergikon joka pystyy pitämään pientä villakoiraa. Ilmalämpöpumppu on hyvä ilman putsari jopa 99,9 prosenttia epäpuhtauksista menee suodattimee ja kun ei tarvi lämmittää eikä viilentää Pure näppäin suodattaa. Tätähän ei ole halvimmissa pumpuissa, mulla eräs kaveri ihmetteli kun ei saanut mitään oireita vaikka oli monta tuntia. Lisäksi mulla on lattialla erillinen suodatin eli tekniikan keinoin voi altistusta vähentää.

Ei missään nimessä ylitsepääsemätön konsepti vaan minulle keskimäärin aina mielenkiintoinen asia. Päihteilijä ja hippi en ainakaan minä kyllä ole. Puskaradion voimaa ei muuten kannata aliarvioida kun soittaa suutaan kenellekkään, siinä ihan ilmanen pelivinkki.

Mikä tahansa nelijalkainen eläin kelpaa, mikä ei aiheuta allergiaa. Tässä vaiheessa en ala nirsoksi. Kiitos ilmalämpöpumppu ehdotuksesta. Itselläni oli aikoinaan sähköinen ilmankostutin joka toimi vedellä ja nosti asunnon kosteusprosenttia höyryn avulla.