Vittumaista tänään?

Ainiin. Huomenna pitää herätä klo 8:00. Ei jaksais, mut velvollisuudet kutsuu.

Vitutus on elämän suola!

Prkl, pakkasta melkeen -23. Mun auto ei ole tottunut tähän.

Eikä ole, se on hirveetä kun joutuu sietämään sellaista voimatonta raivoa ja vitutusta kun ei voi muuttaa asioita. Eka paiskoo tavaroita, sitten kirkuu ja huutaa ja lopuksi vaan itkee täysin lohduttomasti. Ei se ole elämän suola. Se on vamma.

Äijä lähti hullujenhuoneelle taas kerran… :cry:

Vitun lappuliisa kun anto parkkisakon. :angry: Jooh…

Ole silti onnellinen että saa hoitoa. Se ei todellakaan ole tässä maassa itsestäänselvyys.

Oksikodonireflat.

En oo saanu aikaan yhtä vitun tupakkaa eikä oo rahaa. Pitää kait kerätä pulloja euron eestä nii saa ees pikku askin tupakkia.

Se että yrittää lämmittää vanhaa suhdetta jonka mokasit silloin joskus ja joo ei enää toista enää kiinnosta… :cry: :cry: … jotenkin kävi jo mielessä että annetaan kaiken muunkin olla.

alla kolmen päivän kuuri viinaa ja bzp+tfmpp niin vittumaiset olot aiheutti, serotoniinia ei oo tippaakaa jäljellä, ihan saatanan raskasta.

Etkö sä juuri eronnu? Ota nyt ihmeessä vähän aikaa ihan ittelles ja makustele tilannetta uusin silmin :slight_smile:

Juu kyllä suhteen jälkeen on aina hyvä ladata akkuja ja levähtää & tutkailla tilannetta, eikä suinpäin rynnätä uuteen rientoon, muuten voi olla vielä rankempi se seuraava eroprosessi jos jää edellinen psyykkisesti käsittelemättä.

Mä oon ollut kolme vuotta sinkku, nyt ajattelin että olisin ehkä taas valmis pariutumaan.

Ärsyttävää ku tuntuu et kaikki muut saa humppuilla ja dokaa ja mitälie, ny tarvii ite elää nii kurinalasesti et ei paljo naurata… Pari kuukautta aikaa saada ittensä kisakuntoon että ei paljo oo asiaa baariin muuta ku työn puolesta. Ja vielä aikusten sm:t, jees meen ottaan turpaani niilt hirveilt mörssäreiltä. :imp: Hohhoijaa, voi sitä kait yrittää ees parhaansa tehä… Sit voi lohduttaa itteensä humppuilulla ku on kisat ohi. :unamused:
Aamureeni :arrow_right:

niinhän mä tein mutta en kait osaa olla yksin ja toi suhde päätty jo aikoja sitten mun osalta… en osannu vaan sanoa itteäni irti siitä aikasemmin.

Bää… vitutus maksimus joka vituttaa suunnattoman suunnattomasti… kun suunnitlemat menee uusiksi, aioin ottaa 1300 mg DXM viikonloppuna, mutta tulee tärkeitä vieraita ja ne kyllä huomaa jos olen vähänkään sekasin… :angry:

vituttaa ku joutuu tänään illalla selvittelee ihan liikaa asioita vanhempien kanssa… ei vaan jaksais. huoh. ne on varmaan sitä mieltä, että mun pitäis jonnekkin mennä puhumaan näistä mun ongelmista, mutta ku en tunne et mulla olis mitenkään suuria ongelmia. ja kun en haluis vanhemmille kertoa, mut kai se on pakko…oon tässä jo niin kaun pitkitelly asioiden kertomista. tuntuu et oon ihan hukassa kaikkien asioiden kanssa enkä tiedä enää mitä tehä… ja sit tulee vaan vedettyä lisää ja lisää… emt mistään enää mitään. pöh… kiva et saan tänne purkaa ku en voi enää kavereihinkaan luottaa.

Kipeenä saatana. Ja herätetty liika aikasin eli väsy. Tulee taas helvetin pitkä yö töissä ku saa palella siel ja nuokkuu…

Päihteiden ja tekemisen puute.

Monet asiat ovat vituttaneet tässä lähiaikoina, mutta nyt vituttaa, kun olen lähössä kauas pois hetkeksi aikaa… mitenköhän mahtaa mies jaksaa ootella, sekä toivottavasti sillä ei lähtisi mopo käsistä kun en ole katsomassa perään. :unamused: Noh, aikuinen ihminen se on ja kaikkee, mut aina kaikki tarvitsee joskus lapsenpiikaa. :wink: