Vittumaista tänään?

Lenkkeillyt olen tässä viime päivinä päivittäin ja totta kai se muuten hyvää tekee, mutta ei auta kyllä unen tuloon, jos se ei ole tullakseen. Kovin myöhään illalla mun ei myöskään kannata lenkkeillä, koska sitten mulla jää sellaiset kierrokset päälle, ettei se uni ainakaan tule, eli mieluummin yritän rauhoittua iltaa kohden. Aamuloikoilua en harrasta vaan nousen sieltä sängystä, jos tuntuu siltä, että nää unet oli tässä. Ei tietenkään koske niitä pahimpia depispäiviä, jolloin sieltä sängystä ei vaan pääse ylös. Vuorokausirytmin yritän myös pitää silloin kun olen “selvinpäin”. Olishan tuolla kaapit täynnä vaikka mitä tipauttajaa, mutta kun lepteihin en koske kuin äärimmäisessä hädässä ja benzojenkin kanssa yritän taas pitää doset pieninä niin kauan kuin mahdollista. Yks juttu tietty mikä varmaan vaikuttaa on toi mun helvetinmoinen tupakointi, joka aina pahenee iltaa kohden. Ei tee yöunille hyvää, eikä tietysti muutenkaan, mutta toisaalta ilman olen kuin kissa pistoksissa, eikä ainakaan pysty nukkumaan, joten pirun kakspiippuinen juttu sekin.

Reilu puolitoistata vuotta sitten lopetin ja rankan 38v tupakoinnin 2 askia norttia päivä ja kivuissa piti mennä kolmenpintaan tupakille kun uni ei tullyt eli nikotiinit tippui, enään en herää yöllä kuin kuselle jos kaljaa mennyt eli yksi keino on lopettaa tai ainakin merkittävästi vähentää ilta tupakointia kun sun nikotiini kello tikittää. Eri sairaudet on mulla tehnut niin tarkat päivärytmit et ne sekoo vaan alkoon ja sunnuntaina korkki kiinni niin vielä yksipävä on pielessä. Jos kroppa huutaa lisää alkoa ja nikotiiniä niin siinä se yksi syy on, kotitohtorin neuvoja mutta kokemusta vuodesta 1958 asti. Kun tuli kipuja ja ikää niin lopulta järki voitti ja kuuntelen kehoa, eikä kahvia kuuden jälkeen vaikka muka tulis migreeniä ku sekin on vieroitusoire. Kokeilemalla et menetä mitään ja ei se heti auta mutta kuukauden päästä. Huonosti nukuttu yö ei ole hyvä alku mihinkään, mulla oikei kova paikka niin 15Mg Opamox pudottaa vartissa ja aamulla ei ole pönttö sekaisin.

Toistaseks en oo tupakointia lopettamassa, mutta tottahan tuo on, että jos sitä vähentäis iltaa kohden, eikä lisäis, niin vois auttaa unen tuloon. Ehkä mä yritän, HUOM! yritän tänä iltana vähän vähemmällä sauhuttelulla :slight_smile: . Voi tuohon huonosti nukkumiseen sekin vaikuttaa, että mun aviomies on reissussa ja yksin nukun yleensäkin huonommin kuin hänen vieressä, mutta huomenna tulee jo takaisin, että katotaan, jos se sillä vähä helpottais :smiley:

Mua rassaa se, että mikään normi jarru ei toimi mulla enään. Laastarit voisi olla nyt ihan jees :sunglasses: .

Sama vika ja kaksi lääkäriä tutki yli tunnin ja sanoi että osastolle ja etitään oikea taso ja varaudu viikkoon ja tuottivat rullatuolin jolla viedään ja sanoin etten istu vaan kävelen niin tuotiin sänky ja odota hetki niin ylilääkäri kirjoittaa sut sisään niin mun lempilääkäri joka kysyi nistä ketku on saanut teemut ja pamit että hoidata niillä, sen määrämä psykiatri kirjoitti ne lääkkeet mulle. Ei ole paska enään töissä meidän sairaalassa mutta en koskaan mene 7t odottamaan päätöstä.

Molemmat menot peruuntuivat, en saa kiinni ihmisiä ja en ole nukkunut kuin ~1h:n. Osittain siksi, että pystyi erään ihmisen kanssa jutella useamman tunnin yöllä autossa… Harva ihminen oikeasti suostuu puhumalla jeesaamaan viiteen aamulla… :slight_smile: Toisaalta tuo, että en saa kiinni ex-omahoitsua, saa mut tod. näk. entisestään hajoamaan… Ei voi oikeasti olla että ei osaa katsoa omaa käytöstään sen vertaa, että tietää vain koulun suhteen täysin että on oikea paikka itselle.

Meitä lapsia (kuten todella monia muitakin, miksi tällainen kulttuuri Suomessa?) kehuttiin/ kelvattiin, mikäli olimme tehneet jotain oikein/hyvin. Samaa periaatetta itse käyttänyt, mutta kun ei ole ketään kenestä voisin omaa käyttäytymistä peilata, niin kyllä tässä on aika lost… Eikä tuo valvominen auta asiaa, mutta koivu pöllyttää niin pahasti + saa pään hiljaiseksi kun elää ensin liian vähällä unella sen 4vrk:tta ja sen jälkeen on pari pv kokoajan nukkumassa… En ole käyttänyt edes lääkkeitä valvoakseni… Tiistaina asia alkaa kenties selviämään, melkein vuoden jälkeen… :unamused:

Vituttaa olla surullinen ja kokea faktana, että ulkopuoliset hoitajat ovat auttaneet mua paljon enemmän kuin omat vanhemmat… tai kukaan ihminen mun elämässä… Ei löydy luottoa kehenkään sen vertaa ja harva ymmärtää miksi olen niin kiintynyt yhteen ammatti-ihmiseen; on vain ainoa joka ei hylännyt mua ja silti on aina auttanut… Ei frendejä voi jatkuvasti kuormittaa…

Taas sellanen about 5päivän subutauko. Toinen päivä menossa. Vähän tekis mieli mutta haluan laskea tolet, kuulostella tuleeko refloja, ja antaa taipeiden vähän parantua. Jos ei ylihuomenna ole refloja niin ei kai niitä sitten tulekaan.

Täh? mä vedän vikat vedot n 30min ennen nukkumaanmenoo ja aamulla herätessä on kylmä & heikko olo kunnes on saanut väsättyä aamuvedot (joskus heti herätessä, joskus puen vaatteet eka). Heittäsin kärrynpyöriä jos ei ois refloja vielä toisena päivänä, tai no miks ylipäätään käyttää (muutakun viihdekäyttönä) mikäli refloja ei edes tuu? mitä en taas tajua.

edit: vituttaa kun heräsin turhaan kaheksalta & siks väsyttänyt kokopäivän & päähän koskee (tosin ulkoilu eli bissen hakeminen vähän autto hedariin).

Vittumaiset säryt, vähän väsäilin uutta digipoxia niin kontaaminen narautti polvet ja kumartelu selän. Emäntä saa ny katottua TV:tä mutta DVD soitin ja vanha vhsvideo pitäis neuloa vielä kiinni ja kake ohjelmoida uudestaan, nyt 7 kakea pöydällä mutta huomenna karhun vahvaa jokunen pintti niin kyllä se siitä.

Vithu ma olen röllipeikko. Ja surkee juoppo ku kossu vaan lojuu tossa. Ei muuten loju kauaa. Nyt, pika känni än yy tee …ja huomena harmitaa.

^Niin ne osat vaihtuu. Kyl sun huki tulee taas.

Oli vai? Meni ihan ohi. Hitto, oot paljon nopeempi kun mää täällä näe.

Joo*o. Sähän tuut varmaan käyämään miun kotistutussa ens kesänä sitte.

Suussa on hius eikä pesurullakaan suostu lähteen(vesurilla?). Oonkohan psyköösissa. Joku on kaatanu kaljaa myös vuoteelleni vaikka olin ihan yksin eilisen illan yön. Tossa on kyllä tyhjä salmiakkikosanderipullo mikä selvittänee jotain mut ei päätä.

Pasi.V on hyvä jätkä! MäcGyver paras.

Koitetaan pimpata matkkara rahat jos vaikka joku joskus onnistus. Marakassit löytyy, jos päihdelinkki lahjottais osan ja punanen risti toisen. Eihän me supereilla taimeen tulla niin miksäs ei näin vois ajatella? Siks ku oon yliseeper.

Ei vaa robolla on ylläristutio täällä. :smiley:

Dm nukkuu vielä. Tylsää. :frowning:

Kolmas päivä menossa ilman - Ei mainittavia oloja.

Mulle se on vähän niinku viinankorvike, ja nimenomaan tuo suluissasi oleva “viihdekäyttö”. Joka viikonloppu on pakko vetää JOTAIN. Viinasta menee rikki, pilveä en pysty polttaa, ja nopeista en tykkää. Ja bupre on kuitenkin melko turvallinen.

Ja eihän mulla nyt jumalauta oo RAHAA eikä HALUA joutua tasollesi :mrgreen: :open_mouth: . Enkä aiokaan. Saan millin murusta nuokut, ilman boosteja, enkä halua pilata sitä nostamalla toleja. Enkä myöskään halua narkata niin pitkään ettei uskalla lopettaa reflojen pelossa. 9päivää taitaa olla pisin putki. IV:nä käytän aina.

Krapula ja laskut ja olo on kuin olisin junan alle jäänyt.

Mulle ollaan velkaa. Vittu!

Mä olen benzoriippuvainen. Vittu! En tosin tajunnut sitä tänään ensimmäistä kertaa elämässäni.

Mä olen muutenkin vähän päihdeongelmainen. Vittu! Sitäkään en tajunnut tänään ensimmäistä kertaa.

Krappis on kyllä kova. Viikonloppu mennee selvinpäin, niinkun on usein tapana kikkailla arki ja ihmetellä vikloppu. Laitetaas vähän hymyä, :smiley: , nooin, heti helpottaa.

Amatöörit ne viikonloppusin juo. Kyllä ammattilaiset hoitaa työnsä viikolla :smiley: