en haluis ain valittaa, mut ollu jo viikon kuumeessa eikä loppua näy. ei kerkiä sairastaan (huom.)
levätä/maata siinä hommassa hajoo pää poloinen… seinät tulee toisiaan kohden ym.
Kauhea työ irrottaa vanha toimiva tiskikone ja uusi sisään niin pysähtyy kun pitäis pumpata vedet ulos, otettiin se lisätakuukin että ukot lippaa koneen tuhjäksi ja vaihtaa heti maanantaina tai rupeaa tuleen tiskilaskuja. Nää nykyajan koneet on hanurista ja tuo ei sitten ollut se halvin.
Pitäs taas mennä kohta lekurille, et saa lähetteen kirurgian polille, perkele.
en saanut lääkäri aikaa lähi tk:hon joten joudun menemään iltapäivystykseen perseeseen,
(torilla tavataan). uhkailin mm. käydä puukottamassa sitä ketä siel vastas, mutta sai rauhotettua mut
puhumalla järkeä, kuka helevetti jaksaa käydä 2vrk välein hakee sairaanhoitajalta saikkuu, ei kukaan
jos ottaa huomioon että mulla on jälkitauti joka vaatii antibiotteja ja kokeita lisää, puhumaan
en vieläkään pysty kunnolla ja kuume sahaa jo toista vkoa 37,5-39c välissä. siitä repimää huumoria.
Hiisi!
Olen tänään vetänyt jo 24 mg buprenorfiinia sekä I.V. että S.L. Minulla on jäljellä vain yksi 8 mg Subutex nappi. Minun tekisi mieli rännätä tuo Subu just nyt, kun olen kitannut tuota viinaa tänään ihan riittävästi. Viina on kaiken pahan alku ja loppu
. Viina saa ihmisen tekemään kaikkea tyhmää… Kohta taidan vetää 8mg Subu vedot, vaikka oloja ei ole odotettavissa
.
Arpa
Tervehdys nistit!
Kun fentanyyliä pistää suoneen on liuottimen oltava vähintää 50% laimennettua ja se ei saa mennä missään nimessä IM:äksi!!! Lisäksi fentanyyliä ei kannata käyttää kännissä tai tulos voi olla seuraava :
Yllä on siistimpi versio sormesta noin viikko vetojen jälkeen.
Alla rumempi versio, joka lähes vastaa tätä päivää. Tosin nyt se on vieläkin pahempi
Nyt solukkoa on kuoritunut niin paljon, että LUU näkyy. Lisäksi kolo haisee ihan vitulle! Nyt on kulunut viisi viikkoa ja kolo on vaan syventynyt. Ensi viikolla ajattelin mennä lääkäriin. Kumman valitsen, työterveyslääkärin vai terveyskeskuksen? En halua kumpaankaan paikkaan H-merkintää…
Sormi on pirun kipeä ja taitaa mädäntyä irti. Lääkäriin en ole kehdannut mennä . Voinko valehdella lääkärille, että olen polttanut sormen grillissä ja kuorinut rupea pari kertaa ja jälki on nyt sitten tuollainen. Siis voiko vamman pistää palovamman piikkiin vai huomaako lääkäri heti, että valehtelen?
Tämä Arpa ei voita! (Kiitos osallistumisesta!)
Miksi et halua sormeasi pelastettavan kertomalla totuuden. Arvaa onko lääkärillä epäillys vammam synnystä tai pahimmillaan joudut uudelle tottumattomalla joka hoitaa sua väärin. Luulen että tarvit lääkitystä joka sulattaa loput suonet auki, itsellä ollut muista syistä kaksi veritulppaa ja vanhempaa hoidettii puolivuotta ja uudempaan sai neiloja mukaan ja joka päivä piti pistää mahannahkaan ne piikit ja kerran viikossa näytille ja verikokeet. Älä tyhmyyttäsi pilaa sormes koska koko sun käsi on vaarassa ja tuohon vielä kunnon tulehdus luuhun asti niin loppuu ite pistäminen kun kädet amputoidaan kyynärpäätä myöden. Siis heti nyt akuuttipäivystykseen ja puhu totta niin ne myös hoitaa kunnolla, lähtiessä ne sut haukkuu ja ansiosta.
Olen nukkunut viimeisen 26:n tunnin aikana kolme tuntia ja päässä alkaa pyöriä.
tänään on taas semmoinen päivä ettei kiinnosta mikään no tramlit ja pamit suuhun nii eiköhän se päivä valkene
vittu ei tulekaan gilmoren tyttöjä
Erehdyin laittamaan yhteen viestiin sähköpostiosoitteeni ja heti kaksi tyyppiä olisi halukkaita ostamaan minulta buprenorfiinia ja oikein useamman postauksen voimalla .
TIEDOKSI: Minä en myy huumeita! Minä vain ostan niitä !
Arpa
vielä kun samalla sivulla ollaan: miten arvan sormi jaksaa? suht rajua kuvaa postasit…
naapuriin muuttanut nuoripari, jotka ei siedä rookin savuun!!! aluks kolautteli kuuluvasti aina makkarin ikkunan kiinni ku menin partsille röökille- nyt huudetaan jo seinän takana saatanan riippuvaiset- ym , köhitään aina ku röökin sytytän - huudetaan kuuluvasti et mä varmasti kuulen- hyi mikä tupakan savu- kuka polttaa mun asunnossa ja taas pamautellaa et mun taulut tippuu ikkunoita lujaa kiinni. Mun taloyhtiös röökaminen EI OLE kielettyä ei sisä-eikä ulkotiloissa- Jos toi päivittäinen mielenosotus jatkuu mulle ns. henkilökohtasesti partsin seinän takaa- otan mun tuulettimen ja laitan täys boosterit päälle ja vedän savuja niin maan perkeleesti niitten puolelle! saapahan sit huutaa ja pamautella oikein kunnolla!!
Mua w-tuttaa kans sellaset frendit et ku ite ovat retkahtamas mun pitää olla melkein 24/7 pitämäs kädest ja olla kuulol puhelimen ääres. jos et vastaa tullaan huutaan postiluukust Mikset vastaa. Kaikki oma energia menee toisen sairaan kuuntelemiseen- suu ja pää vaahtoo täysillä, sun elämäs ei oo sit enää muuta ku kuunnella toisen juomis-narkkauselämäntarinaa- jos yrität irtiottoo sua syyllistetään kun et toimi AA.n mukaan ELI 12.sta askel- ite oon ollu raittiina 1 v 9 kk- nytkin taas tilanne kesti 7 päivää- juoksin sen kans ryhmis, kuuntelin puhelimes, olin monta tuntii sen kotona vahtimas ja kuuntelemas samaa jauhantaa-mä ahdistun ite henkisesti ja väsyn- w-tuttaa tollaset verenimijät
Menen huomenna lääkäriini. Tilanne on vain pahentunut . Sormi on mädäntynyt nyt luuhun asti ja haisee ihan hirveelle
. Toivoisin saavani pari eri antibiottikuuria aluksi ja toivon, että sormi lähtisi niillä parenemaan. Tosin luulen, että ihonsiirto on tarpeen. Pistin sormeeni 2 ml sitä desifiointiainetta, jota käytetään joka paikassa ennen kuin sinua piikitetään sairaalassa
. Tosin tämä liuotin oli 100% raakaa sai aikamoisen reaktion aikaan. Tämä ei siis ole bakteerin aiheuttama tulehdus
Arpa
Ulkona on liian kuuma.
Ei, enkä valita talvella pakkasesta.
Minua myös väsyttää, vaikka on hyvä olo. Ei haluttaisi vielä mennä nukkumaan.
E: Viel nuo perhanan raajakivut.
Kiinnostas tietää, saiko Arpa pitää sormensa vai miten kävi??!
Sormi on tallella. Yksi leikkaus jo tehty ja antibiottikuuri menossa. Toinen leikkaus tulossa piakkoin. Kyllä minua kaduttaa tuo känniurpoilu fentanyylin kanssa . Hakeuduin hoitoon ihan viimetingassa, että sain pitää sormeni. Yksi sormen jänne on mädäntynyt poikki…
Miksiköhän tuo photobucket sensuroi aina tuon mädäntyvän sormen kuvan Onko se liian pahan näköinen
Tämä Arpa ei voittanut. Kiitos osallistumisesta!
Mua vituttaa!
Olen tänään kitannut kaljaa 24 purkkia ja nyt tekee sairaasti mieli Subu vetoja ja taidan tietää, että en pysty vastustamaan tätä himoa, vaikka olen tänään vetänyt jo 16 mg Buprenorfinia I.V. Oloja ei tule, vaan noin 50€ menee kankkulan kaivoon…
Arpa
EDIT: Kello on nyt 01:00 ja Juhannus takana. Vedin viimeisen Subuni, eli tänään mennyt 24 mg. Seuraavaksi saan Subuja vasta ensi keskiviikkona ja silloin on kunnon reflat Vittu miten tyhmä ihminen olen…
Se h*******tin pienissä häissä on kesäbiisi ja ne vatun urpot levyttää samassa yhtiössä Notkean Rotan kanssa. Kohta varmaan Rotta ja kumppanitkin" vetää pientä kännii ettei ala pännii"…
Varmaan se on liian pahan näköinen. Oman kokemukseni mukaan photobucketilla on yhtä looginen sensuroimis-poltitiikka, kuin plinkilläkin. Käytä vaikka imageshackia.