Vittumaista tänään?

Jos viesti oli mulle tarkoitettu niin eipä diapami eikä medipami paljoo oo auttanu. Väsyttään vaan laittaa liikaa. Alprox 0,5 määrättiin joskus mutta niitäkin täyty ottaa pari kolme kerralla ennenkun autto ahdistuksee Ja oxepam 15mg aivan turhaa shaissee. Ja mulla on asiat nyt muutenkin päin peetä että tässä mitään vieroitusoireita jaksa miettiä. :cry:
Jos ite saisin määrätä respan niin Alprox tai xanor 1 mg tai 2 mg tabletti 1-2 kertaa päivässä ja Tenox 20mg 1-2 kpl illalla unen saantiin. Siinä se!

Jaahas, nyt loppui liputus Stellan puolesta

Kolmisen tuntia katkonaista unta, ja nyt hereillä mutta väsyneenä …* huoh*

Valehtelin avomiehelleni ja menetin hänen luottamuksensa. Vitutusmaximus ja vielä kaman takia, onneks asia sentäs selvis ennenku oisin myyny sieluni paholaiselle :confused:

Ihmiset jotka on yli-kateellisia. Olin yön pois kotoo ja aamulla hipsin takas kämpille ni joku oli yrittäny
murtautua sisään mm. postilaatikko revitty pois ja oveen potkittu ja töhritty.

Tää on nyt vissiin 3 kerta tänä vuonna vittu että voi ihmiset olla kusipäitä. Onneks ei ollu päässy
sisään asti tulee sit olis menny lopullisesti hermo! :imp:

mitä vittuu oikeesti…

^Niimpä. klo 1 yöllä lähin pois kotoo ja tulin aamulla kello 12 takas ni sillä välil näin oli käyny.
Eikä mul oo vihamiehii sen kummemmin.

^Jep siitähän kyse taitaapi nimenomaan olla. Tai muuta selitystä en keksi, toki mul on arvotavaraa
aika paljonki kotona elektroniikkaa ja muuta sellasta et en toisaalta ihmettelis jos joku niitä esim havittelee.

Mut luultavasti kyse on siitä asiasta minkä kerroin, tos yllä olevas viestis minkä nyt sitte muokkasin pois.
No nyt kyhäsin muutamat turvalukot tohon oveen et siit nyt ei enää tulla ku räminällä ja/tai moottorisahalla
läpi, ja siin vaihees luulen, et naapurit jo soittaa poliisit paikalle. Toki seki on mun kannalta kaks piippunen
juttu, ku en virkavallan kanssa haluu olla tietty missään tekemisis, enkä voi mitään ilmotuksia tietenkään
tehdä, turhaahan sekin olis ku tekijä ei ole tiedossa, varsinaisesti, epäilykseni kääntyy yhteen frendiin joka
pilas elämänsä subulla jota se otti piuhalle 20.000e edestä ja tyyppi taitaa olla pahemman kerran kusessa, toki
se yrittää nyt ritsaa vaikka mistä ne massit, mut mun ovelle on turha enää tulla, ku päivystän täs muutenki 247
ja tosiaan nyt on turvahässäkät laitettu.

huhhuh et osaa ihmiset olla rottia :astonished:

^No älä muuta kuule sano. Täytyy ilmeisesti vaihtaa maisemaa kokonaan ja muuttaa jonnekki korpee
missä saan olla rauhassa. Pohjois-karjalassa olis saman tien mulle omakotitalon ylä kerta käytössä, jos
vaan olis pokkaa lähtee sinne. Toisaalta, mitä mä täältä jäisin kaipaamaan, pääsis eroon noista rotista ja
alottaa elämä sielä uudelleen ja tutustuu varoen ehkä jopa hyviinki tyyppeihin. En tiiä, aika näyttää.

“Hukkasin” ryynipäissään viimeiset 2mg buprea, mielestäni vedin siitä puolet ja säästin aamua varten millin. Nyt heräsin ja kolottaa pikkasen. Voi myös olla et vedin kaikki eilen ennen ku tipahdin (semmoisestakin on muistikuva, ajattelin et sillä pärjää huomiseen vaikka vetäs kerralla niin et pääsee liikkeelle. söin aika paljon alroxeja, 15mg nollatolella).
JA sen muistan et yhet vedot tyrin melkein kokonaan, pumpussa oli +1,5ml nestettä alunperin, mut olin painanu mäntää vahingossa niin et siel oli vajaa kolmasosa jäljellä. Se selittäis sen et oon vetäny sen vihoviimeisekin, perkele…

Vituttaa tämä uus yleinen lääkärien kauhistus bentsoja kohtaan. Toisaalta levozinia kyl kirjotellaa aika huolettomasti vaikka kyseinen lääkehän on tappava ja myöskin lääkkeellä taidetaan mummotkin pitää sängynpohjalla, kun ei niitä keretä muuten hoitaa.

vituttaa masennus.

Vituttaa ku olin päättäny etten tänää ota vetoi mut ei sekää sit pitäny, ei ainakaa auttanu asiaa et hain uudet värkit tänää.

tupakan himo. ja sitä ei ole, taidan pureskella nicoretten…

Koko päivän ollu nitkut, oluesta, tupakasta sekä luultavasti tramadolista.
Kahvia ja teetä litkiny pelkästään. Pitää kyllä käydä vielä kävelyllä jos vähän rauhottuis ja sais paremmin nukuttua.
On tääkin elämää saatana.

Työkkärin tädit on ainoat tänään, jotka aiheuttaa mulle harmahkoja hiuksia…
Ne lähtee autolla kierrättää parin tunnin päästä mua johonkin aevan älyttömään,
kaikkea ne mulle keksii… :unamused:

ja mua taas ahistaa se et mua ahistaa ku ei oo savuja. eli jonkinmoinen himo tuota ihanuutta kohtaan
on taas kasvanu ja se vituttaa. vituttaa ylipäätänsä et himottaa erinäiset substanssit.

ei pitäis päästää tilannetta menee niin et viihdekäytön jälkeen jää kaipaamaan sairaanloisesti jotain ainetta.
et se pyörii kokoajan vaa mieles. täytyy tarkastaa karsta tilanne ku puheeks tuli :blush:

kuume ja lunssa…tylsyys,päihteettömyys…mutta kolikolla on aina kaksi puolta eli ei tämä iha paska päivä oo.

^sulla on hyvä asenne. osaat ajatella positiivisesti vaikka menis huonosti. kolikolla tosiaan on aina
kaksi eri puolta ja sitä ei voi kukaan kiistää.

mua vituttaa se et mun piipussa ei oo ees karstaa. tarkkaan on kyl putsattu ja pesty.

mun piipuissa ja kyykkäbeisseissä ois kyllä karstaa… mutta prkl poliisit tuli, meni ja vei ne mukanaan (vei ne mutki kyl mukanaan mut enivei…)
mitä ne niillä tekee!?! löysihän ne yhden kyhärin mis oli ehkä jopa yks pesällinen, kai se niille ois riittäny :unamused:
ois ees jotain jättäny…possut.