Vittumaista tänään?

pois

pois

pois

Apua tulossa. LUOJAN KIITOS. :slight_smile:

Vituttaa aivan HELVETISTI että mä en keksi muka tekemist ja silti mun pitäis 1) tiskata vaik on miehen vuoro jälleen, 2) laittaa mehu- & maitotölkit kierrätykseen (onpa vaikee homma) 3) vaihtaa lakanat loppuu (se tulee enivei tehtyä), 4) imuroida, 5) vaihtaa keittiöön verhot, vanhat otin jo 3pv sit pois (uudet on silittämättä ja laittamatta) ja 6) siistiä esim olkkarin pöytä ja muutenkii yleisest kaikkea pientä, vähä ehkä pyyhkästä pölyjä.

En silti keksi tekemist, joten pesin sentää kahet pyykit (joist toiset konees ja toiset viäl levittämättä!) ja mul on 2 sidukkaa jääkaapis, mut silti tekee miel tramboi :smiling_imp: . Enkä mä oo vast ku tokaa päivää vähentääs niit stnan tramboi… :unamused: Vitutti sen verran et poltin karstat, ei helvetti :laughing: Teen sen ehkä kaks kertaa vuodes :confused:

Ehkä mä otan yhen dexen, femman pamin ja 0,25mg santtui; katon jonkuu ohjelman tv:st/ pelaan hetken Fabel 2:sta 360:sel (JeSS, kahen vuoden aikana ainoo peli jota oon pelan muul konsolil ku 8-bittisel tai wiin kasibittisten peleil kuten mariot ja sonicit; en oo siis tykän mistää muust pelist koskaa ku simssist ja siihikää en jaksa kauaa keskittyy ku ne valittaa kokoajan ellei pelaa koodeil!) ja otan yhen sidukan ja alan vast sit miettii et mitä jaksan tehä. Kävi kuitenkii ne karret päähä ku tos on melkee/ehkä kk:den putki takan ku poltin ja nyt en oo välipäivien jälkee polttan lainkaa ja on sentää 2 sidukkaa & lisäks viäl mä en oo kuitenkaa viekkareis fyysisest täl hetkel niist tramboist… Ehkä poistuu vitutus ja saa jotaa aikasekskii ku kellokii on noin vähä… :slight_smile:

[size=85][eipä vaihtele mul mielialat yhtää :unamused:][/size]

Mä en tiedä mut mua ei vituta oikeestaa mikää vaik ei mun asiat mitenkää mallillaa ole
et työtön laiska sosiaalipummi olen, mutta tyytyväinen semmoinen. :slight_smile:
Töö päihteettömyys on jees ku alkaa saamaa hyvii fiiliksii ihan elämästä enpä olis
uskonu viel vähän aika sit et tää on ees mahdollista!

Hyvää kaikkea kaikille!!!

…sit taas talvi ja pari kuukautta sitä veivaa niin tulee jo kevät. Ja pääsiäinen. :wink:

Mikä o? :frowning:

Tää ny vaa on pikkuharmi, mut ärsyttää tää lentsu, kun just alotin tanssit, ja siel mennään huimaa vauhtia etiäpäin, ettei ole kiva olla pitkään poies. Mut emmä niin tyhmä ole, että menisin kuumeessa reuhtomaan, koska tunnit on oikeasti raskaita. Ei vakavaa, ja kestää, minkä kestää. Tänään oli pakko buranan voimin hoitaa asioita, ja kyllä otti voimille…

Sain kirjeen …

… jossa kerrottin avioliiton päättymisestä…

Trast mii I nou…mut häpeä jaja syyllisyys ja itseinho vaan syö voimia… On kokemusta. Runsaasti. Et ole yksin…ainakaan noissa aatoksissa…

Koska sossun rahat on taas vitusti myöhässä ja subukii pitäs saada ja parit velat maksettuu… Koht vois kyl lähtee käymää siellä äääh… :S

Ohooh nyt oli tapahtunu ihmeitä ku menin kattoo ni olikii tullu :------D :smiley:

Päivä pari ei ojo vaarallista, mut jos alkaa menee kuukausia… Huono homma. Mää tierän lamaantumisesta ja ällötykssestä ja yökötyksestä paaaaaaljon. Sillon mä usein jossain vaiheessa päivää, yleensä lojuttuani iltaan saakka, pistän jotain kaunista musaa tai jotain muuta mistä ny tykkääkään, mikä helpottaa…Hetkeksi…

(who am I telling you, emmä sun syitä tiedä…)

Koita kestää

Tänään vittumaisinta on se että TÄMÄ PE******N PLINKKI on viä pystyssä ja samat kamalat värit ja teemat kuin viimevuonna. Oon ollu tarkotuksella poissa täältä ja ihan huvikseni kokeilin onko tää viä toiminnassa. Petyin pahasti! :cry:

Mitä toivoit…? :confused:

Ei oo vittumaista vaa surettaa. Mun yhel tavallaa sukulaisel joka on vast 21 todettii just imusolmuke-syöpä… Onneks se on yks parhaiten hoidettavia syöpiä mut silti. Onneks tää hlö on tosi positiivinen ja vahva, joten toivon et hän pääsee siitä eroon… :unamused:

Olen hereillä kun tyttöystäväni nukkuu tyytyväisenä minun sängyssäni. Hänen vieressään olisi ihanan lämmin ja hyvä olla, jos vain saisi unta. 2x20mg tenox ei sano mitään. Juon tummaa Kozelia ja mietin syntyjä syviä. Poltan kevytsavukkeita keittiössäni, vaikka asunnossani ei saisi polttaa. Voisiko mikään vituttaa enempää?

Mua ei v*ituta toistaiseksi mikkää. Herrajjestas eihän tämmönen sovi….

^Tietä mä en. Mua tärisyttää. Vapisuttaa. Hö. :unamused: