^ Harjoitus tekee mestarin.
Pirjoliisa, missä sun allekirjoitus-kuva on?
^ Harjoitus tekee mestarin.
Pirjoliisa, missä sun allekirjoitus-kuva on?
Se meni pois.
nyt vituttaa se, et kaverit päätti feilata ja jättää huomisen colors-festarit väliin ja nyt mulla on neljä lippua joilla en tee mitään. vituttaa se, et rahat meni hukkaan ellen saa noita lippuja myytyä portilla ja se, että odotin huomista niin innolla. olen äärettömän pettynyt.
Ei lääkkeitä, ei kaljaa, ei rahaa ja exäni jota viel jollai tapaa rakastan tuli tänää hehkuttaa onneensa ku löys jonku uuden akan itelleen ja ku tajus meidän eron jälkee et miten kusipää se oli ollu ja ottanu siitä opikseen. Prkl se oli mun mies
Liia vähä bentsoja eikä ollenkaa bupree ja pirilaskut tulossa jossai vaihees ennen iltaa. Ja aika tylsää muutenki yksinää poreilla.
Tällä hetkellä vituttaa kaikki. Eilen kyllä oli sellanen maximaalinen vitutus että oli lähellä itsensä satuttaminen. Typerää, yeah I know! Mutta kun sattui ja paljon. Otin sitten pikatipautuksen ja yöllä olinkin sitten unissani niin ihanilla seikkailuilla. Aamulla taas jouduin väkisin siirtymään reaalimaailmaan. Prkle, kun olisin vain halunnut nukkua ja nukkua ja nukkua…
Täytyy hakee varmaan pari bisseä ja piristää oloaan sillä. Vituttaa muuten myös tuo, kun eilen olisin halunnut sekoittaa päätäni tavalla tai toisella, mutta ei ollut mahdollista, aloin miettiä ja surkutella että miksi helvetissä en pysty nauttimaan elämästä selvänä. Eilen se ajatus vaan iski taas vaihteeksi kuin pajavasara. Harmittaa vietävästi oman heikkouden myöntäminen itelle. En saisi olla heikko vaikka päihdeongelmainen olenkin. Ristiriitaista eikö?
Sunnuntai.
…kele vittu ni mozillan sointuva Red Shift - teema ei ole toimiva päivityksen jälkeen. Tosi kalpeeta on nyt ruudulla. Nii, ja terveisiä porista! Eikä yhtään sieniä löytyny sieltä. Petty…Nyt.
rÖÖKI vitun aski on mystisesti kadonnut jonnekkin
Vaihdoitko kolmoseen? Mä meinaa just vaihdoin ja mul oli kans toi Red Shift ja perkele, se ei käy tähän! Nyt mul on joku plinkin värinen kissa teema. Pitänee odotella, josko joku tekis tähän kolmoseenki enemmän teemoja, ku tuli totuttua siihen mustaan ja nyt kaikki näyttää sairaan tyhmältä.
Edit: Jos haluut väriä ni ota Scribblies Brite-teema. Se on lapsille tarkotettu…
No nyt vituttaa enempi että pore o loppu, ei siitä mitn erikoisia laskuja ees tullu ja sain nukuttua iha hyvi ja pystyn kyl syömäänki sitte koha ny kunnolla heräilen.
Paljo enempi vituttaa saamattomuuteni ton vitun toimeentulotuen hakemisen kans, rahaa on joku 16snt yhteensä tilillä+lompsassa ja tarve olis “vähän” suurempi, mut empä vaan saanu äskenkää aikaseks lähtee kaupungil käymää ko ois pitäny heti mennä ja ei ekana sängystä noustes (6h unet parin pvän valvomise jälkee) paljo kiinnosta lähtee sossuun, ja pankki+posti+tvt ja mitälie lisäks. Perkele. Ja sen hakeminen on nyt jo viikon myöhäs, ja ko se kuitenki jostai helvetin syystä kestää jotakuinki pari viikkoa et ne käsittelee sen niin hohhoijaa… Sitte tilil on viel 200e säätömassien siirto (vittu että piti olla taas fiksu) jos toki viestinä “velka, maksa takas!” mut tulokshan ne sen kattoo luultavasti, mut yritän ainaki saada selvitettyä sen jotenki, ehkä ne on armollisia ja antaa sen surkeen 340e edes. Viimekski vähensivät 100e siitä ko olin saanu aiemmalta kuukaudelta töistä viimesten päivien palkan mut se sattu tuleen vasta siinä kuus jona olin hakemas tt-tukee, tietenkää siitä satasesta ollu ku 42snt jäljellä eikä se muutenkaa pitäs olla mitenkää vähennettävis mut vitut niitä menot kiinnosta. Vittu että osaa kyrpiä noi ko piinaavat pientä viatonta ihmistä
en menny sit laiskuuttani töihin
Se menee just noin.
Vittu ku on paikat kipeenä. Pakko avata olut. ei viihti aspiriinia ottaa, ku tuli verta perseestä.
Oli vaa 2 kaljaa. Sienis o nii kiva juoda :E
Se, että oli lääkekrapuloissa tällainen olo: youtube.com/watch?v=gpA1C00q3eU
Toi Red Shift on tällanen:
Mua niin harmittaa, ettei se toimi. Nyt mul on sit tällanen:
vieläkin osaa harmittaa. lauantaina sain tänne sellasen todella hyvän näköisen ja erittäin kivan tytön raahattua, mutta en saanut pystyyn . mitähän se minusta aattelee
sitten viel hirveet dokaushimot päällä, muttei voi vetästä ainakaan kovia kännejä, ku joutuu siin varmaa puol6 heräilee huomenna, että kerkee duuniin.
vieläkin osaa harmittaa. lauantaina sain tänne sellasen todella hyvän näköisen ja erittäin kivan tytön raahattua, mutta en saanut pystyyn
. mitähän se minusta aattelee
Turhaan otat paineita. Aika monelle on käyny samoin.