Viimeinen pelipäivä

Viimeinen pelipäivä se on pyörinyt mielessä tullut sanottua ja luvattua moneen kertaan. Olen käynyt jopa jossain ryhmässä pari kertaa, a klinikalla, lääkärissä saanut apua monelta muulta vaimolta ja perheeltä.

Pelaaminen ei ole helpottunut riittävästi ja tämä vuosi erityisen raskas. Velkaa peleistä ei ole kuin joku 6000e vaan tai no ei se pieni summa ole mutta voisi olla paljon isompikin. Pointti on kuitenkin se etten jaksa tätä kierrettä enään :frowning: itsemurha pyörii vaan enempi ja enempi mielessä ja vaikka moni tietää asiani niin yksin olen silti. Varmaan helppottais muitakin läheisiä et mun tuski taival sais päätökse ja sielu levon en tiedä tää vuosi mennää niin tiukil jos rahat ees riittää

Joo o oon miettiny tän päivän tässä koneella että mitä järkee tässä on. Rahat riittää just ja just jos tosi niukasti elää laskuihi ja töissä käymiseen. Vaimo haluis tehdä asioit yhdes mennä syödä paremmi yms ite vietä vapaa aikani kotona koiran kans ei juuri varaa muuta jos haluaa luottotiedot pitää ja kämpän ja muut. Tätä tää on ollut jo melke 10v tää nyt vaan se pahin vuosi. Työvie paljon aikaa ja voimia ja mite akkuski lataat aina viikonloppuna kun ei pysty tekee mitää ja sitä on viel 7kk edessä. teko hymy alkaa kyllästyttää ja vaikka mua autetaanki niin tosi yksinäistä on silti. elämästä kadonnu ilon aiheet meni säästöt taasen ja vittu kaikki taas alkaa oleen ihan sama kohta