Morjens kaikille!
Täällä kirjoittelee 18 vuotias jätkä Helsingistä, jolla erittäin vakava peliongelma. Pelinä Black Jack tai muut pöytäpelit ja niiden puutteessa automaatit. Olen tänne jo aiemmin kirjoittanut, mutta kuten näkyy, pelit ei ole loppuneet.
Ura alkoi siinä 15 vuotiaana marketin helvetinkoneista ja koukkuun jäin lähes saman tien. Nyt täysi-ikäisenä automaatit vaihtuneet pääasiassa pöytiin, joten rahanmeno on aivan eri sfääreissä ja summissa joihin ei todellakaan ole rahaa. Nyt otin tappioputkessa kolmesta pikavippipaikasta yhteensä 500e vippejä, joista en todennäköisesti tule selviytymään helpolla jos ollenkaan. Porukat maksoivat jo muutama vuosi takaperin rahoja, joita olin lainannut pelaamista varten (kavereilta) ja luulevat asian olevan jo kunnossa. En tiedä voinko enää asiasta edes sanoa, apua ei ainakaan enää ole tulossa. Vippien takaisinmaksun ongelmana on myös se että en ole töissä. Jopa reseptilääke on olemassa (Naltorexon), mutta olen sen käyttämisen skipannut, koska se vie yöunet ja aiheuttaa huonoa oloa. Helvetin tyhmiä tekosyitä, eikö? Lääke kuitenkin auttoi sitä pari kertaa testatessani. Jos on pelkkää lumetta niin väliäkö sillä, kun olin pelaamatta kuitenkin…
Ongelma on varmasti enemmän tai vähemmän kaikkien kanssani enemmän tekemisissä olevien henkilöiden tiedossa ja olen siitä kommenttiakin kuullut.
En tiedä enään mitä tehdä tässä tilanteessa johon valitettavasti arvelin jo etukäteen ennenpitkään päätyväni. Pelien vuoksi mielialan vaihtelut ovat huipussaan ja koulu sekä ystävyyssuhteet on kärsinyt Paljon.
Toivottavasti vielä joskus voin elää normaalin ihmisen elämää ilman pelejä.