Viides päivä alussa

Just näin, kyllä me pystytään! :slight_smile:

Minullakin on niin päin, että nukahtaminen tökkii. Se on kyllä yllätys, kun sellaista ongelmaa en muista olleen juuri koskaan. Kävin hakemassa melatoniinia, josko se avittaisi asiassa edes hieman. Ruokaakaan en syö ahmimalla valtavia annoksia, kuten juomisen lomassa. Niin me ollaan yksilöllisiä, mutta tosi kiinnostavaa lukea erilaisistakin oireista! Tuon sitävastoin allekirjoitan myös omalla kohdallani, että pidän itsestäni enemmän. En hauku ja mollaa itseäni jatkuvasti, vaan huomaan olevani oikeastaan ihan kiva ihminen. Tämä siitä huolimatta, että aluksi oli pinna ihan todella kireänä. Ja siitä, että humalassa kuvittelin olevani ihan todella hyvää seuraa. Olen taas muistanut, että minun pitää työstää itseäni eroon häpeästä ja itsekritiikistä, johon olen kasvanut, eikä peittää sitä aisteja turruttamalla.

Täällä sama homma, en nukahda millään ja aamulla en sitten meinaa päästä sängystä ylös. Sen verran tipaton “ratkesi”, että maistoin ystävältä viiniä. Tämä ei kuitenkaan laukaissut mitään suurempia haluja juoda enkä siitä itseäni nyt kovin rankaise. Olen kuitenkin 13 päivää kertonut itselleni juomishalun iskiessä, että ei. Oikein ylpeä olen tästäkin saavutuksesta, odotan vain milloin työt alkavat kiinnostamaan ja milloin olotila muuttuisi vielä valoisammaksi. Voihan se toki olla, että tällainen olen ja tällaisena pysyn vaikka lopettaisin alkon kokonaan. Tuleva viikonloppu jännittää vaikka edellinen meni suhteellisen kivuttomasti, palkka nimittäin tulee huomenna ja silloin olisi rahallinen mahdollisuus taas hakea viiniä. Täytyy täyttää harrastuksista jäävä aika jollakin muulla, alkottomalla tekemisellä :slight_smile:

Tsemppiä kaikille ja mukavaa loppuviikkoa!!