Alan oleen helvetin väsyny siihen että kuulen äänien esim. veden solinan, koneiden, narinan ym. läpi näitä uhkauksia että tulee maailmanloppu, kaikki loppuu jos hengität. Lapissa ruiskutin vettä veteen ja siihen syntyi pyörre josta kuului että tulee maailman loppu, auta, tee jotain. Ja nämä tapahtui täysin selvinpäin keskellä korpee.
Kallonkutistajalle meen, se on varma. Ja sit syötetään jotain sopimatonta lääkettä tietenkin josta tulee helvetin paha olo vissiin kun mirtazapiinin kanssakin kävi niin (joka oli ainoa mielialalääke josta oli apua) että noin vuoden syömisen jälkeen se alkoi kutiseen. Pienensin annosta ja nyt pieni murunenkin aineuttaa ärsyttävää kutinaa ja pistelyä.
Että kyllä menee niin vitun hyvin, ja elintapojen parannuksesta se helvetti näkyy vasta alkavan.
Pitäskö vaan jatkaa tätä roboilua ja sekoilua sit, sattuuhan siinä mut todellisia asioita. Tämä ei ole enää elämää kun ajatukset ei pysy kasassa näitten maailmanloppukuiskailujen takia.
Alkaa tuntuun niin siltä että saatana kuiskii korvaan. Ja onhan täällä paha irti, ihmiset on sekasin suurin osa. Mitä voi tehdä? Lekuriin vaan ja sitä kautta osastolle. Robon kai täytyy kärsiä. Paras oli se että joudun helvettiin ellen ristiinnaulitse itseäni. Ja jos tää ei lopu niin täytyy jotain tyhmää tehdäki. Tätä ei jaksa enää kauan. Mutta mä nyt yritän vielä ammattiauttajien avulla selvitä, jos ne vaan haluaa auttaa.
Nyt tuntuu siltä et Robo on rajatilassa et niinku neuroosien ja psykoosin välimailla, kannattaa mennä lekuriin kyllä varmasti löytyy sopiva lääke! Olen nähny useiden ihmisten paranevan psykoosista suljetulla osastolla.
Tosin maailmassa on myös olemassa hyviä ja pahoja voimia ja pahat voimat metsästävät ihmisiä “jotka ovat heikoilla”, näin olen itse kokenut. Nämä pahat voimat pitää vaan toivottaa helvettiin ja kirota ne kunnolla alimpaan pohjasakkaan.
Sitten voi rukoilla hyviä voimia esim.Jeesusta ja Jumalaa ja suojelusenkeleitä. Se auttaa. Rakkautta ja hyvää energiaa Robolle! Onneks pystyt kirjottaa tänne mut hakeudu kuitenkin avopolille tms.
sitä viel, et ajattelepa nyt järkevästi; sinä Robo et voi olla vastuussa maailmanlopusta tai muista globaaleista asioista ainakaan yksin. EIKÄ TAKUULLA SUN ITSETUHOISUUS PELASTA MITÄÄN SUN PITÄÄ RAKASTAA ITSEÄS!
Rakasta ja helli itseäs niin maailmanloppu EI TULE!
yhdel kaveril on tota ongelmaa et se kuule ääniä ja ne ei sano koskaan mtn kivaa…
mut zyprexalla on pysyny äänet ihan hyvin pois…
mut vauhti tuo aina äänet takas…
no jos olet päihteitä lopetellu niin siin ei ole mitään ihmeellistä et ääniä kuuluu…
itse kun lopetin benjojen syönnin niin yöllä kuului askelia mut ei sielä koskaan ketään ollut kun kävi katsomassa
ja samal oli sellasii pienii näkö harhoi et tavarat pomppi silmil ja muuta kivaa…
mut toivotaan et ne äänet lähtis pois tai alkais etes jotain kivaa kuiskaileen…
nuo on varmasti pelottavia kokemuksia…? Maailmanlopusta puhutaan paljon ja se on todella lähellä mitä oon ymmärtäny… käänny Jumalan puoleen hän auttaa sinua!
Mikäs sen miehen nimi olikaan, Terence jotain? Voin muistaa väärin, joka käytti koko elämänsä mayojen kalentereiden yms, joiden mukaan se maailmanloppu nyt 2012 tulisi ja noiden asioiden selvittämiseen aineiden, lähinnä sienien avulla ja tuli samaan lopputulokseen kuin nämä ennustukset joista viime aikoina paljon on ollut puhetta. Jostain wikipediasta toi nimi löytys mutta ei nyt jaksa. Höpöjuttua ehkä niin, mutta mielenkiintoista. Mies kuoli nuorena, jotain viiskymppisenä eli en sieniä tässä suosittele. Kommentoin vaan tota maailmanloppuasiaa. Ehkä noiden äänien kuulemisen puolesta tai niistä johtuen pitäisi hakeutua mtt:on pikaisesti. Tai siis mtt:on tarvitseekin lähetteen, mutta ihan perus sairaalan ensiavusta saa kyllä lähetteen jolla hoitoon pääsee tapauksessasi. Jos asian esität noin sanoin kuin sen tuossa tekstissäsi esität niin saat M1-lähetteen ja reissun psykiatriselle osastolle, jota suosittelen lämpimästi.
Eikös aiheesta tullut leffakin tuossa pari vuotta sitten nimeltä 2012, ja maya kalenteri loppuu 21.12 2010 eli silloin loppuu kaikki… EIKÄ LOPU!!
Toivottavasti hankkiudut sinne psyk puolelle, sillon jos alkaa psykoosioireita pukkaamaan päälle niin niitä voi tosiaan “hoitaa” erinäisillä päihteillä, mutta… se ei yleensä mitenkään tilannetta korjaa. Monella kaverilla menny vuosia siihen “itsehoitoon” ja jos hengissä selviää noita harhoista siis ettei itelleen mitään tee niin kaikenmaailman “oikeiden” lääkkeiden aloittaminen vuosien kuluttua yhtä tyhjän kanssa, sivuoireita kun niillä on yleensä muutenkin niin oman ikäisiä kolmekymppisiä kun sitten opettelee näitä lääkkeitä käyttämään niin annokset on aika jytyjä ja sivuoireet helvetillisiä ja sitten ei muuta kun radalle omille rohdoille pitämään perinteistä kuvaa psykiatrisesta avohoidosta yllä…
Oikeesti, ajoissa voi homman ottaa paremmin haltuuun, Hyvää Jussia!! x
Maailmanlopusta on aina puhuttu paljon. Milloin on pelätty taivaan putoamista niskaan, milloin ufojen hyökkäystä, milloin Uutta Maailmanjärjestystä… Pelättävää riittää aina.
Mielenterveysongelmissa kannattaa kyllä kääntyä ammattiauttajien puoleen
Jos ei ole voddleria käytössä, missä on parempi kuvanlaatu, niin tuosta sen leffan saa katsottua ilmaiseksi jos on vähintään 10 megan yhteys. Ei tarvitse ladata koneelle, näkyy suoratoistona. fin-tv.com/2012-2009/2012-20 … 85707.html
Tuossa taas se ohjelma joka esitteli mm McKennan, sienien napostelijan joka jotenkin “näki” maailmanlopun 2012 astro.fi/default/article/id/161
On vihjailtu koko elämän ajan, eikä sitä ole vieläkään tullut. Ensin alkaa 21.12.2012 antikristuksen aika, eli vihan aika, joka kestää 7 vuotta. Se tulee olemaan yhtä helvetillistä tuskaa ja kärsimystä erityisesti kaikille jotka eivät suostu ottamaan pedon merkkiä joko oikeaan käteensä tai otsaansa. Ilman pedon merkkiä ihminen ei voi syödä eikä juoda, eikä muutenkaan elää. Pedon merkin ottaminen merkitsee kuitenkin saatanan omaksi julistautumista. Sen jälkeen tulee viimeinen tuomio, jossa Jumala meidät tuomitsee tekojemme mukaan ja paholainen liittolaisineen syöstään tuli-, ja tulikivijärveen. Ja sitten alkaa Jumalan tuhatvuotinen valtakunta, jossa Jumala hallitsee ja kaikilla on mukavaa. Paitsi tietysti heillä jotka kärventyvät helvetin tulessa kuolematta ikuisuudesta ikuisuuteen.
Sitten tuhannen vuoden jälkeen saatana nousee jälleen koko homma alkaa alusta.
Vain tuhat vuotta rauhan valtakuntaa kaikesta tästä kärsimyksestä.
Just näin mä ajattelenkin, koska tää on selvästi jotain fläsäriä mun roboiluista ja huffailuista. Välillä jopa naurattaa kun juna narskuu kiskojen vaihteista ja siitä kuuluu et “nyt saatana teet jotain, tää loppuu ihan just”.
Onneks on joku järki ees päässä. Kun en ole, omasta enkä kavereiden/sukulaisten mielestä paha, ja mulle sanotaan että mä olen täysin paha, vitun kusipää kun en välitä että maailman loppu tulee. Ei vaan ole luottaminen ääneen joka solvaa vaan eikä selitä edes miten se maailman loppu tulee. Eli sillä ei ole enää mitään muuta valtaa muhun kuin että ajatukset karkaileen tän härnäyksen keskellä.
Ja tää juttu on kyl vähän helpottanuki jo. Kieltää puhumasta, mut kyl se vaan pitää joka sana laittaa julki niin alkaa hiljeneen hissukseen. Mut tosissaan tää pitää saada 100% kuriin ja psykiatria odotellessa, kerron kyllä mitä uutta vielä on tulossa koska musta tää on aika hassu vitsi.
Jääkaappi sanoo ankyttäen, tää on rikki, täätää, tää on rikki, tätä ei voi käyttää… :mrgreen:
Lusikka raapasee lautastaa ja kuulen “sä kuolet”.
Mut kiitos ajatuksistanne, niitäkin tarvii. Ja samassa potkukelkassahan sitä vissiin potkitaan. Toivoa on.
En ymmärrä! Kaveri voi olla oikeesti tosissaan ja kokea tälläsii tosi hc juttuja ja aina pitäs prkl pilleriä pilleriä suuhun tunkee! Ei se hiton nappi niitä paranna ( IMO ) vaan joku ihan muu…
Napit saa musta suksii v*ttuun. Ne on musta vaan “väliaikanen parannus” kun muuta ei ole/tiedetä!
No kyllä toi robon kuvaama tilanne vaikuttaa siltä että ois vastuutonta olla kehoittamatta psyk osastolle ja lääkkeille. Noissa tilanteissa niitä itsemurhia mm. sattuu. Toki muissakin, ahdistavissa elämäntilanteissa jne, mutta toi robon kuvaus tilanteestaan on sellanen että passitus psykiatriselle ja sit aikanaan ne lääkkeet pois ja vaikka terapiaan jos hyvän terapeutin onnistuu löytämään.
Pitää sanoo että ainakin ketipinor vaan pahentaa oireita. Ja sirdaludista tulee ihan hullu olo samoin ku buprestaki (enkä kyl väitä että nuo 2 viimestä mitään antipsykootteja oiska). On se herkässä. Tossa juhannusaaton iltanan mun maha puhu mulle että tulee “sä kuolet”, “sä kuolet TÄNÄÄN”. Ja sit ku en uskonu sitä niin se ääni alko kihiseen ja kiroon taas.
Tää on ihan pimee psykoosi kyl. Se saa mut ajoittain pelkään. Mut se kihisee myös raivosta kun se ei saa mua pelkään. Demonit tuli ropon luo.
Itse kärsinyt pahasta akuutista psykoottisesta häiriöstä, ja toi on se keskivaihe mikä mul ainaki oli.
Äänet tosin ei solvannu mua, vaan kerto täysin ihmeellisiä asioita millon mistäkin ja joskus kerto
miten pitäs vetää joltain ohikulkijalta kurkku auki Siis pitkään kärsin tuosta, nostettiin sitten viime
kerralla lääkeannostusta, no´ei se aluks auttanu vaan sitten rupes jo näkymäänkii kaikkia juttuja
Tuli tosi pahoja ja väkivaltasia fläsäreitä. Hyvin pahoja, esim suihkussa luulin lentäväni seinään, seinistä
valui verta, ja kun meni ulkona röökille taivas oli punanen ja linnut kirku niin kovaa että tuntu että pää räjähtää
Sitten lääkettä nostettiin, oireet lievitty ja sain ajattelemalla ja mietiskelemällä päätä kuntoon.
No siinä meni sitten joku 3kk jo aika hyvin ja oireet oli aikalailla kadonneet, elämänkatsomus myöskin kyllä
tämän koko 4-5 vuoden kokemuksen perusteella muuttunut aika paljon. No sitten päihteiden, ja huumeiden
ja deelien käyttö räjähti vielä enemmän käsistä, ja unohdin ottaa antipsykootit.
Se olikii sitten semmonen virhe, että päädyttiin ihan suljetulle osastolle. 3 Päivää hävis ainakin täysin muistista.
Muutamasta muusta päivästä ehkä elämäni karmivimmat muistikuvat siitä ei ihminen, joka
ei tuota ole kokenut tiedä yhtään mitään Sitten siellä osastolla pikkuhiljaa sain pään taas hallintaan ja takas
ulos ulkomaailmaan. Siinä meni sellainen 1,5 vuotta antipsykoottien syöntiä. Samaan aikaan kyllä
myös käytin jonkun verran huumeita ja päihteitä. Deelejä, ja dissojakin Sain kuitenkin
ajattelemalla tajuntani täysin hallintaan. Se vaati kyllä hyvin pitkiä ajatussessioita, mutta
lopulta tuntui että kaikki selvisi Sitä pidän elämäni ehkä tärkeimpänä ja hienoimpana hetkenä,
mitä en ole koskaan saanut mistään muusta, huumeet ei päässy lähellekkään siihen euforiaan minkä
koin IHAN FYYSISESTI ASTI! Sen jälkeen lopetin antipsykootit seinään ilman lääkärin apua,
ja kaikki mennyt siitä asti loistavasti Olo vaan parani ja parani, kun antipsykootin vaikutusten häviäminen tuli
ennestään loistavan olon seuraksi. Nyt tajunta ja mieli on hallinnassa ja täysin rauhassa.
Elämä on loistavaa, selvinpäin tai aineissa! Ei kanna kaunaa mistään, on sinut itsensä ja maailman kanssa,
sillon tuntee oikean ilon ja euforian pelkästään siitä että on olemassa! Siitä asti myös päihteidenkäyttö
tuli täysin hallintaan. Ratkaisu ainakin mun kohdalla oli kaiken sen hienon ymmärtäminen mitä on olemassa
. Itsessään, ja maailmassa jotka ovat tavallaan minulle sama asia. Ja tämä ei tarkota mitään hippiyttä,
olen itsekäs ja ehkä pahakin ihminen, olen senkin kanssa sinut.
Sun pitää vaan funtsia noi asiat läpi, mutta nyt osastolle! Koska oot sillä rajalla, että palaaminen
saattaa kestää pitkään. Osastolle ja lääkettä naamaan, sitten asiat on vaan kelattava
läpi omassa päässään. Sen kun tekee niin tapahtuu sitten jtn ihmeellistä :mrgreen:
Itse kärsinyt pahasta akuutista psykoottisesta häiriöstä, ja toi on se keskivaihe mikä mul ainaki oli.
Äänet tosin ei solvannu mua, vaan kerto täysin ihmeellisiä asioita millon mistäkin ja joskus kerto
miten pitäs vetää joltain ohikulkijalta kurkku auki Siis pitkään kärsin tuosta, nostettiin sitten viime
kerralla lääkeannostusta, no´ei se aluks auttanu vaan sitten rupes jo näkymäänkii kaikkia juttuja
Tuli tosi pahoja ja väkivaltasia fläsäreitä. Hyvin pahoja, esim suihkussa luulin lentäväni seinään, seinistä
valui verta, ja kun meni ulkona röökille taivas oli punanen ja linnut kirku niin kovaa että tuntu että pää räjähtää
Sitten lääkettä nostettiin, oireet lievitty ja sain ajattelemalla ja mietiskelemällä päätä kuntoon.
No siinä meni sitten joku 3kk jo aika hyvin ja oireet oli aikalailla kadonneet, elämänkatsomus myöskin kyllä
tämän koko 4-5 vuoden kokemuksen perusteella muuttunut aika paljon. No sitten päihteiden, ja huumeiden
ja deelien käyttö räjähti vielä enemmän käsistä, ja unohdin ottaa antipsykootit.
Se olikii sitten semmonen virhe, että päädyttiin ihan suljetulle osastolle. 3 Päivää hävis ainakin täysin muistista.
Muutamasta muusta päivästä ehkä elämäni karmivimmat muistikuvat siitä ei ihminen, joka
ei tuota ole kokenut tiedä yhtään mitään Sitten siellä osastolla pikkuhiljaa sain pään taas hallintaan ja takas
ulos ulkomaailmaan. Siinä meni sellainen 1,5 vuotta antipsykoottien syöntiä. Samaan aikaan kyllä
myös käytin jonkun verran huumeita ja päihteitä. Deelejä, ja dissojakin Sain kuitenkin
ajattelemalla tajuntani täysin hallintaan. Se vaati kyllä hyvin pitkiä ajatussessioita, mutta
lopulta tuntui että kaikki selvisi Sitä pidän elämäni ehkä tärkeimpänä ja hienoimpana hetkenä,
mitä en ole koskaan saanut mistään muusta, huumeet ei päässy lähellekkään siihen euforiaan minkä
koin IHAN FYYSISESTI ASTI! Sen jälkeen lopetin antipsykootit seinään ilman lääkärin apua,
ja kaikki mennyt siitä asti loistavasti Olo vaan parani ja parani, kun antipsykootin vaikutusten häviäminen tuli
ennestään loistavan olon seuraksi. Nyt tajunta ja mieli on hallinnassa ja täysin rauhassa.
Elämä on loistavaa, selvinpäin tai aineissa! Ei kanna kaunaa mistään, on sinut itsensä ja maailman kanssa,
sillon tuntee oikean ilon ja euforian pelkästään siitä että on olemassa! Siitä asti myös päihteidenkäyttö
tuli täysin hallintaan. Ratkaisu ainakin mun kohdalla oli kaiken sen hienon ymmärtäminen mitä on olemassa
. Itsessään, ja maailmassa jotka ovat tavallaan minulle sama asia. Ja tämä ei tarkota mitään hippiyttä,
olen itsekäs ja ehkä pahakin ihminen, olen senkin kanssa sinut.
Sun pitää vaan funtsia noi asiat läpi, mutta nyt osastolle! Koska oot sillä rajalla, että palaaminen
saattaa kestää pitkään. Osastolle ja lääkettä naamaan, sitten asiat on vaan kelattava
läpi omassa päässään. Sen kun tekee niin tapahtuu sitten jtn ihmeellistä :mrgreen:
joo’oh, mitenkähän tätä nyt kääntelis päässään. Mulle aikoinaan vihjailtiin myös vapaudesta ym, mut ku minä idiootti vaan haluan jostain syystä pitää itseni päihteiden keskinkertaisessa orjuudessa. Siis en varmasti halua, mut mun ratkaisut ja päätökset näyttää kyl siltä että haluan olla orjuudessa. Middleverto-orjuudessa.
Täs on tapahtunu kaikkee kamalaa kuitenki. Ja mä uskon niin että jos ei pysty elään ihmisiks ja kohtuudella, täytyy kuolla, käydä jotain tosi pahaa tai ajautua täysin pahalle puolelle.
Jotenki ajattelen sitäki että tää alkaa oleen viimesiä varotuksia. Päässä ku kunnolla pimahtaa niin siinähän se elämä suunnilleen sit on. Sitä mä taas en halua. Mut en mä kyl tiiä mitä mä haluan. Tai tiiän mut se on liian suuren kynnyksen takana että niitä voisi toteuttaa. Ja tässä taas on edessä omat pelot, häpeät ja semmosen. Sit oon taas ihan väsyny. Ehkä mä ajelehdin hetken, tulos voi olla kammottava. Mut ku on kallo kai jotain rautamalmia, ettei ite ees handlaa ajatuksia tai kukaan, tai se että edes yrittää. Mikähän siinäkin on niin vaikeeta. Oisko se se demoni sit. Ei ymmärrä, tai välillä luulee että ymmärtää ja sit taas tajuaa että enhän mä tajunnu mitää.
Aika näyttää ja varsinki tää päivä.
Psykiatrin mielestä oireet on niin mietoja että joutuu katteleen vaan.
Sitähän se mun elämä on. Katellaan ja odotellaan. Tai mitää elämää, väkisin vääntämistä. Vai onks elämä just väkisin vääntämistä ja ittensä kanssa tappelua.
Mulla vaan on sellanen tää pää että mun täytyy pistää itteni taas ihan paskaks että tajuais ees jotain. Tylsää.