vielä uudelleen....

Moikka

Olen 35 vuotias 5 lapsen äiti.

Olen eronnut ja juomisen takia olen menettänyt lasten tapaamiset elikkä tapaan vain valvotusti.
Ajokortin join törkeänä rattijuopomuksena.

3 viikko sitten herässin teholta lääkkeiden ja viinan takia ja sieltä päästyäni aijoin olla selvänä no heh heh.
Pari saunakaljaa ja silloin mentiin.

Nyt takana 3 selvää päivää reilun viikon juomisen jälkeen ja tahto olla juomatta on kova.
Toivon että sais edes jostain tukea tähän yrittämiseen muualta ku psykiatrilta ja a-klinikalta niin ja mieheltäni joka haluaakin tukea mun juomattomuutta ja on luvannut mulle ollakin juomatta.

Kaverit kaikki ovat ryyppy porukkaa joten se siittä heidän tuesta.

Haukkuja päissään ajamisesta en toivoisi kuulevani. Kirjoitin eka pitemmän tekstin mun elämästä sitten se katos jonnekin eli kuhan taas saan keskittymis kyvyn takas kirjoitan lisää…

Ny alan taas hommiin niin ja kiitos ku luit.

Mulle on käynyt niin, että AA:sta olen saanut raittiin toveripiirin, jopa ystäviäkin. Sulla on sama mahdollisuus, nyt varsinkin, kun sulla ei ole iltaisin lastenhoitoa.

Ryhmissä jaamme kokemuksemme, voimamme ja toivomme

Niin sieltäkin löytyisi…

Vielä on vointi semmoinen että mmieluiuten pysyttelen kotosalla ei kiinnosta lähteä ihmisten ilmoille.

Pelkkä ajatuskin uloos lähtemisestä saa kauhian ahistuksen päälle… Varsinkin pelko siittä että vastaan tulis joku niistä kavereista joka juo.