Ajokielto on mun helvettini. Se on työni… raittiina olo sujui helposti kun oli töissä ja automiehenä ei pahemmin tissutella. Suomen poliisivoimat Oy tahtoo selvästi ammattikuljettajista tulevan alkoholisteja. Monella kunnon automiehellä jäänyt ryyppy päälle ajokiellon aikana. Kun ei saa ajaa, on kuin olisi kipeä kiireestä kantapäähän.
Haluatko kertoa, miksi olet ajokiellossa? Käsittääkseni kun poliisilla pitää olla aika painava syy estää ammattiautoilijalta ajaminen.
–kh
?
Onneksi ALKOHOLISMI ei ole seurausta juomisesta, vaan juominen on seurausta ALKOHOLISMI SAIRAUDESTA.
Niinhän sitä luullaan mutta kun on MINÄ kyseessä niin sillon paskiasROTAT on heti kimpussa!!! vittu ei tarvittu kuin 3mitätömnbsä sakkoa!! EI ARMOA!! kun MINÄ kyseessä… jokaiselle muulle ARMO - MULLE TUOMIO!! luulen että mun elämä on tarkoitettu päättymään itsariin… miksi pitkitän tuskiani?
Todellakin toivon että olet pysynyt raittiina mutta etkö voi kertoa mistä ajokieltoa on tullut? Virheitä nyt tekevät kaikki, poliisitkin. Eiköhän tuo laki kuitenkin ole sama kaikille, miksi ammattimiehenä teet rikkeitä?
Tsemppiä, R-R