Tervehdys!
Olisin kysellyt onko jollain tietoa miten ilman filtteriä suoneen pistetty Subutex tai Temgesic vaikuttaa suoniin tai sisäelimiin? Olen varmasti pistänyt elämäni aikana 2-3 kg tuota jauhoa suoraan suoneen. Nyt käytän aina Sterifilt –filtteriä, eli purut jäävät filsuun lähes 99.99% varmasti. Yleisesti on sanottu, että silmät ovat vaaravyöhykkeellä, mutta ne toimivat minulla normaalisti. Mihin tuo pistämäni jauho on päätynyt? Kysyin sitä joskus jopa Päihdelinkin sairaanhoitajalta privaatti viestillä, mutta hänkään ei tiennyt asiasta yhtään mitään! Mikä elin on siis minulla kärsinyt jauhosta? Maksa? Munuaiset? Vai mikä? Ja mitkä ovat seuraukset?
Käytä nykyään aina Vinkin Sterifilt -filtteriä pistit sitten mitä tahansa suoneen!!!
VH
Eikös osa kerry ihan sinne verisuonten seinämiin, näin mulle on kerrottu. Jos samaan kohtaan kertyy tarpeeksi, siihen syntyy tukos, joka aivoihin tai sydämeen joutuessaan on erittäin haitallinen. Lienee tuurista kiinni syntyykö tukoksia vai ei, sillä jollekin tollanen voi tulla kerralla (jos ei fimaa) ja kuten sun tapauksessa ei oo vuosissa tullut selkeää haittaa.
Onko tuo 2-3 kg kerääntynyt siis suonieni seinämille? Kun minulla on hieman kohonnut kolestrooli, niin tarkoittaako se sitä, että pääsen hengestäni seuraavan 10 vuoden sisällä?
Onko kenelläkään tarkkaa fiktiä, että voisi punnita paljonko yksi Subutex nappi painaa?
Subuja olen vetänyt hihaan varmasti noin 2000 kpl ja Temgesiciä noin 20.000 kpl. Miksiköhän en tajunut heti alusta alkaen käyttää filsua vaan vasta nyt, kun käyttämäni määrät ovat vain noin 10 kpl/kk.
Haluan joka tilanteessa painottaa aloittelijoille, että käyttäkää Sterifilt -filsua! Mikään muu ei toimi hyvin!
VH
Kiitos!
Todella lohdullista kuultavaa DM
. Miksi Subutex/Temgesic vetojen filtteröintiä ei painoteta riittävästi huumevalistuksessa
? Tietysti on puhuttu mahdollisesta silmien vaurioitumisesta, mutta ei tarpeeksi mainostettu Sterifilt -filsuja, jotka tekevät Subutex-vedoista yhtä kirkasta litkua kuin vesi on…
VH
PS. Käytä aina Sterifilt -filtteriä käytit sitten piriä, PV:tä, Subua jne… USKO MINUA! Filsut ovat vain 0.17€/kpl 
MItä vittua onko tää jotain mainontaa tms? No okei pitää kokeilla nuita sterifilt filsuja, saako niitä apteekista? Ja jos sulla ei silmissä tunnu mitään häikkää niin ei sulla oo tullukkaan niihin mitään?