Velkojen maksupäiväkirja (itselleni motivaatioksi)

Tästä lähdetään:
Tilanne 31.8.2018

Visa: 2000€
Pankin Joustoluotto 8170€

Olin lähellä pelata “ihan vain viisi euroa” Sen sijaan otin itseäni lennosta kiinni ja suljin viimeisenkin pelitilin. Jäi mahtava fiilis! Siirsin 5 euroa visakortilleni. Olen hieman koukussa Visan lyhentelyyn. Olen nyt kolmen päivän aikana tehnyt pieniä siirtoja tapissa olevaan visaan jo 120 euron arvosta! Huomenna tulee rahaa ja saan lyhennettyä taas parilla sadalla. Samoin toista luottoa parilla sadalla. Visaa lyhennän nyt reilusti, vaikka joutuisin sieltä loppukuusta käyttämäänkin. Odotan innolla velkasaldoni pienenemistä. Päivitys 30 min myöhemmin: Siirsin äsken taas kympin visalleni. Sain ystävältä kantarelleja, joten en tarvitse tänään rahaa. Huomasin, että siirto antoi samanlaisia kiksejä, kuin pelaaminen! :smiley: Olenko vuoden kuluttua “Anonyymit lainanlyhentäjät-ryhmässä” jos tämä velkojen takaisinmaksu alkaa hallita elämääni? :smiley: (vitsi ja kevennys)

Päivitän syyskuun saldot puolen kuun maissa, kun laskut muodostuu ja kirjautuvat. Tänään mieli on hyvä.

Edellinen kirjoitus tuli vahingossa kahteen kertaan.

Mää oon ainaki koukussa velkojen maksuun ja säästämiseen ja velkojen poismaksu tai käteisen rahan nosto säästöön antaa kyllä kicksit. :smiley: