Vedetään pikku barolot

Kello on kohta kaksi yöllä. En jaksa avata nyt koko tarinaa, teen sen teille myöhemmin. Muutama vuosi ja huomasin juovani liikaa. Monta kertaa olen ajatellut, että ihan paskaa, pitää lopettaa. Viime perjantaina taas ylilyönti. Päätin yrittää. Olo oli hyvä nuo muutaman päivän. Kaapissa kallis barolo. Maistan lasillisen, kun haluan nauttia olostani.
No, nautin toki. Olostani. Mutta myös koko pullon, taas.

3 tykkäystä

Tervetuloa palstalle @Varjottu! Odotan tarinaasi ja varmasti tulee seurattua sinunkin ketjuasi. Tänne Vähentäjiin kaivataankin aktiivisia kirjoittajia. Kyllä se siitä lähtee! Täältä saat vertaistukea.

1 tykkäys

Minäkin odottelen korvat höröllä. Anna palaa!

1 tykkäys

Moi, pitkästä aikaa. En ole saanut mitään aikaiseksi. En tänne keskusteluketjuun, enkä elämässäni. Tai no olen, olen saanut paljon asioita aikaan, mutta en alkoholinkäytön suhteen. Huomaan edelleen juovani paljon, usein. Mutta nyt olen huomannut myös sen, että osaan ottaa vain sen pari ja minulla se pari on 2-4 lasillista ja kaikki sujuu hyvin. Aamulla on myös kaikki hyvin. Olen myös todennut sen, että kun lähden baariin, en osaa enää hallita sitä “paria”, vaan juon juuri niin kauan, että tulee stoppi ja lähden hoipertelemaan kotiin. Stoppi voi olla pilkku tai sitten vain en saa enää juotua. Seuraavana päivänä yleensä makaan koko päivän, lukuunottamatta oksennuskäyntejä vessassa. Muistan kovin vähän edellisestä illasta, vähiten kotiintulosta.
Minusta on tullut myös taitava laskemaan, montako lounasviinilasillista voi ottaa, että voi myöhemmin vielä samana päivänä ajaa autoa. (Noinkohan on…?)
Olen aina ollut sellainen “barolon nautiskelija”, mutta nyt olen muutaman kerran huomannut löytäneeni itseni paikallisesta kulmakapakasta kaljatuopin äärestä. Olen vajoamassa alas. Varaa olisi juoda se kallis samppanja ihan kristallilasista myös sivistyneesti kotona.
Näköjään oksennan tännekin näin epäsäännöllisesti täysin vailla johdonmukaisuutta. Näin tuli taas tehtyä. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Kiva kun kirjoitit. Naputtele lisää. Täällä me ollaan