Vastatatkaa joku buprekoukku,vinkkejä eroon pääseminen?

niin ku joku jo sano, niin kyl siinä kipeeks tulee…
Mutta ku sulla on noit lievitys lääkkeitä siä kaapissa niin uskon että pärjäät kyllä!!
siis jos sitä tahtoa löytyy…muista vaan että vaikka ne kitkut käy koviks ni älä syö kaikkia ryynejä,
koska sit seuraavana päivänä vituttaa ja kitkut on viä kovemmat…
Tää ei ehkä lohduta mut luulisin että sun tapauksessa fyysiset oireet on ohi viikossa ja sen jälkeen se on siitä kiinni
että kuinka paljon haluut olla oikeesti kuivilla…
koita jaksaa on siitä muutkin selvinny niin mikset sinäkin!!
(en muuten tiiä onko joku jo sanonu samat sanat, ku en jaksanut lukee ketjua läpi…sori)

Joo kiitti kaikille tsemppaamisesta, mutta niinkuin H H kin sanoi niin lopettelen vasta joulun jälkeen koska en viitsi olla refloissa kaikkien sukulaisten edessä ja kieltäytyä naama valkoisena jouluruuasta :sunglasses: Jouluks oon varannut 3x8mg subutexeja ja vähän kukkaa plus tietty pentzot. Subut on keittiön kaapis ja n. 3grammaa budii on tos salapiilossa. Eikä yhtään tee mieli grrr :blush: Noo jos ottais parit tramalit ja sit väsään kukujointin,nami,nami :smiley:

Kyllä mä siitä eroon pääsen,ku muistan olin viimeks vähän yli viikon ilman ja ei tullut mitään kovin pahoja viekkareita, muutakuin ihan vitun paska olo ja kaikkee mutta kun selkärankaa löytyy ja halu lopettaa ni no problem mulle. Eli bupre pois joulun jälkeen sitten voin sanoa että, “Ensvuonna kaikki on taas toisin”

Mitä vittuu tarkottaa propsit??

Hah puolet ei hoksaa tota propsit teille. Jossain ketjussa oli toinen mietiskeliä eli se on onnen toivotusta pisteet sulle etc.

Tänään oli pakko karata töistä pari tuntia aiemmin oli jotenkin kauhea olo ja päivä. Tuskin menen huomennakaan ellei olo parane.Onneksi kaveri lupasi huomenna pienen palan jouluksi. Ja nyt on todellakin tarkotus ja motivaatiota lopettaa tää pelleily tän subun kanssa. Onneksi en oo vielä mennyt mitään suoniini laittamaan (yks joskus jopa ihaillut suoniani. Mulla on sellaset narkkarin unelma suonet ihan liian paksut ja “pullottavat” sukuvika tuokin) Vaikka millasta menoa nähnyt vuosien varrella aluks tosin olin vaan sellanen sivusta seuraaja ennenkuin tajusin jotain mikä mullisti elämäni.

Tämä on vaikea kysymys mitä monet muutkin pohtivat parhaillaan…

Itse lopetin kerran 8-16 millin päiväannoksesta ja runsaasta bentsojenkäytöstä suoraan seinään. Menin silloin tosin suoraan hoitoon Mikkeli-yhteisöön. Siellä odotti työpäivät ma-pe klo 7.30-16.00. Silloin todella ymmärsin mitä päivä kerrallaan tarkoittaa. Oli ehkä elämäni hirvein kuukausi. Olin täysin ilman lääkitystä, mutta halu pysyä putsina oli kova. Tosin putsina olo kesti yhteensä “vain” kolme kuukautta mutta olin kuitenkin kuukauden jälkeen ylpeä itsestäni, oli se kuitenkin aika kova temppu lopettaa tuo setitys seinään. En suosittele täysin seinään lopettamista, mutta mahdollisimman pienellä lääkityksellä se kyllä onnistuu, kun vain halua riittää. Ja ne reflat. Kyllä ne menee ohi aivan varmasti. Mitä pienempi lääkitys sitä nopeammin. Itselläni kesti aika tasan kuukauden.

Nykyään tosin en ole putsina, ei kai ole sitten vieläkään halua tarpeeksi.

En lukenu noit aikasempii vastauksii, mut nii bubre on saatanasta.Ja hermoja/selkärankaa vaaditaan. Ite oon ollu opiaateista 2krt suljetulla katkolla ja kerran lopettanu himas.Nyt menos avohoito.Tää pvä olis 8pvä ilman subbarii, mut eipä ole.Oon meinaa retkahtanu su ja eilen ti.
Mut siis ei muuta ku vaa yritystä yrityksen jälkeen. Itelläni ainakaan lopettaminen ilman mtn, ei onnistuis. Toiv pääset eroon :slight_smile: Vaikeita tilanteita tulee, mut pitäis vaa ajatella tulevaisuutta. Itellä se ainaki auttaa ees vähän. Hyvät joulut!

Huuruiselle Harhailijalle kiitos. Joo kyllä mä siitä “ns” epilepsiakohtauksesta selvisin, ku kerran jo tullut ja tiesin että kohta tipahdan niin soitin ampulanssin ja sanoin miten asiat on. Mut joo lopettaminen on mielessä,mutta niinkuin sinäkin sanoit että joulun jälkeen, koska en kehtaisi kieltäytyä jouluruuista naama valkosena ja ehkä joutuisin käymään 5min. välein vessassa koska vesipaskat lentäisi :laughing: Kyllä sukulaiset olis ihmeissään. Mutta uudenvuoden lupaus on ei buprea enään. (koskaan ei saisi luvata itselle) Mutta lekuri on tammikuun alussa eli saan tramalit 100mg debotit nostan annostusta 1-3pv 100kpl. Rivatrilit 2mg 1-3 päivässä 100kpl. ja sitten aattelin tenoxit vaihtaa insomineihin 2 tabl. illalla. Ja se on noin 3kk.den resepti. Kai minä noilla pääsen irti siitä. Joku sano ja tuoteselostuksessakin lukee ettei saa opiaattien vieroitukseen käyttää. Kyllä mua ainakin auttaa ja tiedän kaverin joka on käyttänyt tuplasti enemmän niin hän saa klinikalta 400mg tramaleita horkkiin. Plus pentsot ja ymt. :sunglasses:

Moro Mietiskeliä! :slight_smile:
Miten on vuosi 2011 lähtenyt käyntiin noin yleisesti? Miten menee bupren kanssa? Itellä vielä subu kuuluu elämään mutta itselleni antama uudenvuoden lupaus (päästä riippuvuudesta irti ja lopettaa kovat huumeet ja piikittäminen kokonaan) muistissa ja hoitosuunnitelmaa muutettiin kun ei avohoito auttanu. Nyt odotan et pääsen osastolle viikoks toipumaa, siellä lasketaan annosta tasaisesti ja sit siviilissä jatkuu annoksen pudottaminen ja sit kun bupre ajettu alas niin bentsoja auttaan pahimman alun yli. Yhdessä muijan kanssa sama hoito, ei tartte yksin siel laitokses olla. Yritän ajatella positiivisesti elämää eteenpäin, eiköhän se tästä helpota jossain vaihees. :slight_smile:

HH

Luin juuri aikaisempia viestejäni ja vuodenvaihteessa siis tajusin jättää subun pois. No melkein menee sitä vieläkin ,mutta ei enää päivittäisesti yleensä taukoja on viikossa 4-7pv ja enää ei aamulla ole heti todellakaan heti mielessä. Olisin varma etten ostaisi enää yhtään teemua jos saisin tramaleita jostain mieluiten lekurilta laillisesti.

-Ota vastuu itestäs ja elämästäs äläkä kuvittele et joku aine hallitsee sua tai että oot uhri. Jos et halua lopettaa älä lopeta jos haluat tee se. Ei ole mitään välimaastoa.

-Vaihda numeroa ja muuta, mieluiten toiselle paikkakunnalle. Kun oot jonku aikaa ilman alat tajuaa miltä oot vaikuttanu “selväpäisten” silmissä ja mitä oot tehny. Shokki voi olla aika kova. Sitä on parempi miettiä jossain muualla ku samoilla mestoilla

-Jätä vetävät “kaverit” taakse sillä ihmiset jotka ei vedä ei myöskään jaksa kattella sitä menoa. Turha kuvitella mitään muuta.

-Älä ees ajaudu keskusteluun nistin kanssa.

-Kato lopettamisen jälkeen kaupungilla miten hyvin ne ihmiset erottuu jotka vetää ja miten vitun rumia ne on siinä tilassa. Kuvittele äitis kattomaan sitä menoa.

-Subutexilla ei ole minkään näköstä viihdekäyttöarvoa, sitä vetävät on nistejä. Jos mieli tekee sanoa jotain muuta kannattaa kattoo oikeesti peiliin.

Ite lopetin seinään kuus vuotta sitten enkä oo katunu. Ei ne lääkkeet auta heikkolahjasuuteen tai sellaseen ihan vaan saamattomuuteen omien asioiden suhteen. Aika ehdoton joutuu olemaan itelle ja muille.

Nyt jos vahingossa törmää ja kattelee samanikäsiä kavereitam jotka pelleilee vieläkin vaikkapa subutexilla niin myötähäpeän määrä on niin suuri et tavallaan ymmärrän sen, minkä takia niiden pitää syödä bentsoja. Mua vituttaa ne niin paljon et munkin melkein tekis mieli.

Jokanen hetki jonka se vetää vie nistiä lähemmäs katurottatasoa. Turha odotella jotain ens viikkoa tai seuraavaa kuuta. Tai sitten pelleillä jollain omilla tiputusaikatauluilla. Ne on kamasen pään yrityksiä todistella itselleen miksei tarvii lopettaa.

Nistillä on miljoona tekosyytä vetää mut yks tosi hyvä syy lopettaa. Elämältään joko haluaa jotain tai sitten ei.

Kaverit vaikuttaa kaikista eniten koko juttuun! pidä taukoo kavereihin joiden kanssa sortuisit ensimmäisenä,toiseks pidä mieles et sä oon todellaki se vitun voittaja! Mä tiedän et se on vaikeeta mut ei se mee mihinkään jos itkee ja märisee … totuutta on katottava suoraan silmiin eikä saa antaa periks! oikeesti… kyllä se on vaikeeta alussa mut kyllä se helpottaa ajan myötä :wink: kaikki ajallaan :smiley: tsemppii sulle! :smiley: