Vastaatko nyt jumalauta

Sillä en oikeasti jaksa tätä paskaa enää ja haluan pois tästä ah niin paskasta maailmasta ja elämästä

hei hyvä haluanpois,
olenhan minäkin sulle joskus vastannut/kirjoittanut kuten useamman kerran myös moderaattorit, vaan kun itse et tunnu kovin aktiiviselta mahdollistaa edes pientä keskusteluntynkää vastaamalla takaisin. vain vastaamalla syntyy vuorovaikutteista ajatustenvaihtoa.
ei se vastapuolestakaan tunnu kovin mukavalta kun viestin vastaanotto on pelkkä sanomattomuus, ymmärräthän sen. myös modet ovat “vain” ihmisiä.
tuo otsikkosi on aika kärkäs joka kertoo jo oman osansa pahoinvoinnistasi. kunpa muistaisit että on muitakin erittäin ahdistuneita ihmisiä, et siis siinä mielessä ole yksin. meidän kaikkien on joskus otettava apua vastaan, suhtaudumme siihen etukäteen kuinka ylimielisesti tahansa.
itselläni oli nuorena depressiosairaana taipumusta lähteä mahdollisen avunantajan (ammattilaisten) luota pöyhkeästi ovet paukkuen
ette te kuitenkaan tajua-mentaliteetilla. miten typerä silloin olinkaan. vasta kun nöyryys astui pöyhkeyden sijalle ja olin todella, todella hädissäni ja satavarma että tapan itseni vihdoinkin, useamminkin yrityksen jälkeen, ettei muita vaihtoehtoja ollut enää, niin onneksi tajusin vetäistä henkeä, ja sanoa sairaalan hoitotiimille, että tällä kertaa mä teen täsmälleen niin kuin te käskette.
paino tolla käskette-sanalla. ei neuvotte, ei ohjeistatte, vaan käskette. kuten sitten teinkin. vau, miten se itsetuntokin nousi pohjamudista; en ollutkaan pelkkä täysin typerä vastahankaaja.
ota siis sinäkin apua vastaan, kokeile edes. tai varmasti olet jo kokeillutkin mitä ilmeisimmin huonoin tuloksin mutta kokeile uudelleen.
olet selvästikin taistelija. taistelijan asennetta vaaditaankin johon kuuluu myös se, että osaa arvioida omaakin käytöstään taikka tapaansa vastaanottaa toisten ihmisten ja varsinkin hyvän, itselleen sopivat ammattilaisen sanomaa.

Voi anteeksi jos olen pahoittanut mielesi ja käyttäytynyt huonosti.
Ei tietenkään saisi, mutta nyt ei vaan jaksa välittää

voi miten ilahduin viestistäsi, haluanpois!
eikä tartte pyytää anteeksi mistään, pöh.
paljon virtuaalihalauksia täältä. toivon että kunhan jaksat, kirjoittaisit kuulumisiasi.
lämpöisin ajatuksin, Sylvia