=> Vastaa ja Kysy mitä tahansa seuraavalta=>

Kyllä olen hieman yhteisöllinen ja se on tärkeää, vaikka asun yksin. Bändi, puolue, yhdistykset, kaveripiiri, työyhteisöt sillon kun työssä on… jne.
Asukasyhdistyksistä olen kutenkin pysynyt poissa, ja naapureihin pidän vain etäiset moikkausvälit.

Levoton Tuhkimo vai Neiti Groove, eli onko lähempänä sydäntä kasari- vai ysärinostalgia? Oliko sinulla teininä/nuorena mitään “noloja” fanituksen kohteita?
Oliko Suosikin julisteita seinällä?

Ei noista kumpikaan, mutta Neumann on mainettaan parempi ja Sani on aika kone ja asuu mansessa.

On paljonkin noloja ja huonoja bändejä tullut diggailtua ja siitä joskus enemmän musaketjuissa.

Tietenkin oli seinällä Madonnaa ja Bowieta ainakin. En kyl muista mitä muuta tai en kehtaa muistaa.

Onko vinyylejä kaapissa ??

Vinyylejä mulla parisataa. Hommasin joskus arkkumallisen jukeboxin. Rowen Ami kahdeksan kymmentä luvulta.
Olisiko vaikeaa olla viikko ilman musiikkia?

Mä en ole ilman musiikkia yhtäkään päivää ja maksimissaan vain nukkumiseen käytetyn ajan, n. 6-7 timmaa. Mua kovempaa musahifistäjää saa hakea, tokkopa hevillä tai muutenkaan löytyy tähän hätään. Ehkä Syrjän Pantse !

Onko tulevan, olevan päivän sävelet selvät ??

Sävelet ovat selviä ja kirkkaita tänään. Hyväntahtoisia ja ylöspäin mieltä kohottavia.
“Tuliko selväksi?” “Onko selvä?” Itsekin olen joskus noin sanonut ja nyt kun ne kirjoitin niin hieman käskeviltä ja ikäviltä kysymyksiltä vaikuttivat. Mutta hymy huulilla lausuin ne. :slight_smile:
Kysymys:
Oletko rukoillut että raitistuisit?

No en.
En oikein usko että loitsut vaikuttaisivat tällaisiin asioihin.

Aitko hyödyntää kohta nousevia nokkosenversoja ruuanlaitossa?

No en. En oikein usko, että tollaset loitsuheinät mua saa pauloihinsa. Hyvin vaivalloiselta vaikuttaisi handuja polttavien nokkosten hankinta, mutta jos kokkini niitä livauttaisi valmiiseen ravintola-annokseeni, oisin asian suhteen paljon myönteisempi ja kiittäisin kokkia iltarukouksessa, paitsi minäkään en rukoile, sillä en usko avaruuspölyn satuhahmoihin.

Milssä mielentilassa seuraat Trumpin kauppasotaa ja muurien rakentamisia ??

Eipä tule nokkosia kerättyä.Koetan muistaa maistaa, olisivat omassa ruokavaliossa hyväksi.

Trumpin juttuja mitä vähän kuulen, lähinnä huvittavat ja toisaalta eivät. Pellellä turhan paljon
valtaa…tai sen taustajoukoilla.

Aiheuttaaako kevät levottomuutta/hulluutta?

Ei negatiivista levottomuutta, sellaista kiva kutinaa vain. :smiley:

Analysoitko ihmisia, kun esim. matkustat julkisilla? Vastaan itsekin tahan… olen luonut kaikenmaailman teorioita ihmisista jotka esim matkustavat samaan aikaan toihin.

Sori sw10…olen aina hieman analysoinut muita ihmisiä… nykyään lähinnä analysoin ja bongailen alkkisihmisiä… ja koen myötäsääliä/häpeää…

^^ alotin kuunteleen pari päivää sitten uutta traumoista kertovaa kirjaa “tulta ja tuhoa”… on kyl Melkonen vesseli tuo trumppi…ja kieltämättä tuo jenkkilän kansa on kyllä monelta osin ihan yhtä outoa porukkaa…

^^^nokkosia kerään aina sämpylätaikjnan sekaan…toimii samalla hyvänä mausteena.

^ kevät saa itseni melko vauhdikkaaksi ja levottomaksi… olisi koko ajan kiva olla ulkona kun paistaa aurinko yms…

Paljonko nousee penkiltä ja mikä on maastaveto/ kyykkäysennätyksesi? :smiley:

14 veenä 70 kilogrammaa penkiltä Vaasan Gymillä 1984 ja sen jälkeen oon vaan kerännyt penkkareiden karkkeja.
Kyykkään vain isoon, valkoiseen aina päällä olevaan puhelimeen vastaanottajan laskuun ja tosipaikan tullen ja täysillä.

[i]Onko sulla kokemusta näistä:

1. vesisuksihiihdosta
  2. marjanpoiminnasta
  3. vanhan ajan latotansseista
  4. ulkomailla asumisesta ja
  5. kesätöistä nuorempana ??

[/i]

Kaikista paitsi 1) kokemusta :laughing:
Milloin viimeksi kirjoitit shekin? (taalla viela shekkeja kaytetaan, jouduin viime viikolla yhtiovastikkeen kirjoittamaan shekilla kun mikaan muu maksutapa ei kelvannut…)

En ole itse tainnut koskaan kirjoittaa shekkiä… pari kertaa olen toki shekillä maksanut…kun talokauppoja tehtiin.

Oletko käynyt Vapriikissa?

Tietenkin olen, sillä se sijoittuu kartalla nykyisen ja entisen asunnon välimaastoon.
^ Näettekin huomenna mun vakimaisemat, joissa koirailen päivittäin.
Vapriikki kuuluu legendaariseen Tampellan kaupunginosaan, jossa
sotakorvauksia monenlaisena tuotteina valmistettiin ja tuo alue
oli täysin eristyksessä, ennenkuin 90-luvulla purkivat suurimman
osan vanhasta punaisesta Tampereesta ja se on todella onnistunut
projekti mielestäni ja hienoa ja kallista asuinaluetta. Juicen yksi asunto oli
Tammerkosken rannan läheisyydessä. Erittäin rauhallista seutua,
sillä jengi ajaa autolla maan sisään, menee hissillä himaan ja toistepäin.
Eksäni pakotti mut aikanaan käymään tsekkaamassa Vapriikin jotain mammutti-
näyttelyä ja onhan siellä myös se ikiaikainen kivimuseo, joka kantsii tsekata.
Mammutteja näin jo tarpeeksi cittarin vuosinani lykkiessäni siellä ostoskärryjä.

Säännösteletkö suolaa ja sokeria ??

^kiitos seiskakypälle esikonsultaatio opastuskerronnasta :smiley:

En säännöstele…pitäs kyllä… sokeria varsinkin kuluu nykyään aivan liikaa…

Mihin kannattaa jättää auto kun tuonne Vapriikkiin menee?..täytyykin bongailla huomenna näkyykö " dollarimiestä ja kultsikkaa" liikkeellä tuolla seuduilla… :smiley:

Voin jo nyt luvata, että tilaa on hyvin, sillä tiistai on tavispäivä, eikä mitään suurempaa tapahtumaa ole.
Kytät vie suurimman osan alueen laittomista autopaikoista, johtuen läheisen käräjäoikeuden sijainnista,
mutta siviileillekin on tilaa yllin kyllin. Ja taidanpa olla päivästä suurimman osan aivan eri suunnalla, ah ah

sori offista, tyypit !

Käytkö yleisötapahtumissa, missä viimeksi ?? (ja muuallakin kuin jonottamassa ämpäreitä tai vessajonossa)

Kiitos! …vastaa ja kysy mitä vaanhan tää on… :wink:

Viimeisin yleisötapahtuma taisi olla Asta messut Tampereen Pirkkahallissa.

Minkä päivän eläisit elämästäsi uudelleen ja miksi?

Kun vedin elamani ekat kannit Pariisissa 17-vuotiaana ja ihastuin tunteeseen…

oletko ollut suuronnettomuudessa tms missa olet taparasti pelastunut?

Ketjukolarissa n. 7-vuotiaana ja on se edelleen mun kirjoissa suuronnettomuus, jossa ei käynyt mitenkään,
mutta aika harvalla käy sellasii pilvenpiirtäjä+lentokonekohtaamisia ja junaonnettomuuksia ja sotatilajuttuja…

Onko mitään kiinnostusta kevään lätkäkarkeloihin, jotka ovat nyt käynnissä
tai MM-kisoihin Tanskassa tai muuhun palloilu tms. kisaan
ja entäpä Jalkapallon kesän MM-skabat ??

Käytän nukahtamiseen harva se päivä Yle Puheen lätkä-/jalkapallokierrosta. Äijä ei sitä voi ymmärtää, joten nukun napit korvissa.

Tanskan kisat taitaa olla enimmäkseen maksukanavilla, joten niitä tuskin tulen kovasti seuraamaan, futista varmasti puolella teholla.

Mitä katsot/katsotko mitään telkkarista? Noin niinku oikeesti/suorana, ei esim. Areenasta joskus myöhemmin.