=> Vastaa ja Kysy mitä tahansa seuraavalta=>

No et ole ainoa joka ei aina ehdi ajoissa vastaamaan… :smiley:

YLE Suomi on ainoa kanava mitä mun radioissa saa soida.

Pitäisikö tietokone sammuttaa välillä ja lähteä vaikka ulos tai ristisanatehtävän pariin tai rakentamaan uusi puuliiteri, talo, tai navetta…tai käydä laittamaan vaikka mukula alulle jos alkaa ottamaan pannuun?

^mä lähen tekeen noi kaikki ny ku alko ottaan pannuun tää istuminen ja tekemättömyys… lomaa on kuulunu jo monta tuntia ja tuntuu, että olis pakko päästä vähintään rakentaan jotain… tai hajottaan…

Kirjoittaja Vilma1966 » 06 Huhti 2018 12:23
1970 voi kaivaa sen herne-maissi-paprika pussin nenästään

=> Joo, kyllä pitää paikkansa, että vetäsin tuon mainitun setin naamariini ja revin ikenet heti päivän aluksi.
Eiköhän se ole niin, että mulla oli huono aamu jo heti aamusta ja etsin vain sopivaa syytä ärsyyntyä.

Kirjoittaja mies metsänreunasta » 06 Huhti 2018 12:28
Sorry, 1970. Parempi että minä etsin ketjuja joissa ei tarvitse niin salamannopeasti toimia.

Ei mitään hätää. Ja tämä ketju nimenomaan on mitenkään erotellen ihan meille kaikille, myös hämäläisen hitaille.

Vastaus: On varmaan ihan hyvä tehdä välillä jotain ihan muuta ja se pätee moneen asiaan ja myös tähän plinkittämiseenkin, ettei mene aivan yksipuoliseksi, jää välistä seksi ja menee lopulta mielipuoliseksi.

» Meetkö lauman mukana ja kopioit sisällön muilta ja mikä on puolustuksesi sen suhteen ja
onko sulla minkäänlaista individualismia taskussa ja omaapersoonaa jäljellä tässä vaiheessa pelejä ??

Mää en mää lauman mukana.

Parviäly on hiukka surkeeta sekä valitettavan yleinen ilmiö.

Teetkö ostopäätöksiä TV-mainosten perusteella?

Joskus tulee tehtyä ostopäätöksiä tv mainosten perusteella… mm. Mcgullokin ruohonleikkuutraktorin ostin pari vuotta sitten… mut mainos johon en enään ikinä lankea on City marketin mainos, cola zero 12 tai 15 päkistä hintaan 6,95e… kolme kertaa menny tohon sekavaan kakka markettiin tuon mainoksen takia… ja aina ko. Tuote on ollut muka loppu… niin varmaan…

Kiva muute ku seiskakypäkin on taas piristynyt aamun alakuloista :smiley:

Meitsi on tehnyt tänään kaikkee kivaa remppa ja rakennusaiheista touhotusta… koira on ollut naapurin tytöllä hoidossa koko päivän ja leikkinyt sen koiran kanssa…eli sekin on onnellinen…vaimo tekee tuolla siipiä… siipiveikkojen hot kastikettakin on …eli oujee!

Mikä on tässä päivässä ollut hyvää ja mikä huonoa?

^ Onko tolla Siipiveikko-kastikkeella jotain tekemistä SIipiveikot -nimisen ravintolan kanssa? Mä kävelen sen ravintelin ohi melkein joka päivä.

Mitä hyvää tänään? No, kerron pieniä iloja. Keväinen päivä kuitenkin, aurinko paistoi yllättäen. Löysin kirjastosta Judas Priestin “Battle cry”-liven joka ei ole pelkästään ihku pihku, vaan sikakova, kovasika. :sunglasses:
Lisäksi löysin kirjakustantamon nimeltä Kirjokansi. En ole sinne tyrkyttänyt vielä omia tuotoksiani, mutta saatan joskus tyrkyttää, vaikuttaa vähän semmoselta puljulta.

Huonoja asioita ei oikeestaan tänään ollut, tai jos olisi, niitä pitäisi penkoa yhteiskunnallisista tai globaaleista kokonaisuuksista. No, on mulla vähän lonkka kipee. Siinä on bursiitti.

Jos pitää siirtää itseään 1 km eli 1000 metriä, ja oletetaan että sää on poutainen ja leuto, niin onko paras kulkemisneuvo siihen a) jalat b) polkupyörä c) moottoriajoneuvo ?

+ Alakulon kääntyminen, ei syväkuloksi, vaan ihan normaaliksi kuloksi. Öisin ottamani
ataraksi-antihistamiini on takeena aamuärtyisyydelle, jota poden muutenkin.
En ole aamunisäkäs, eikä mulle kannata livenä tulla kertomaan mitään pärisyttävää,
silloinkaan. Ellei ole vaikkapa arjen susannalaine… ihku, täyspäiväisen täyspäinen nainen.
- Hävisin kunnolla ysipallopelit tänään ja jopa 0-4, vaikka pelasin “hyvin”.

Milloin viimeksi olit poliisin kanssa tekemisissä ja mistä oli kyse ??

…jep…onpa hyvinkin… tampereella alkoi siipiveikot ravintola n. pari kymmentä vuotta sitten… ravintola tuli hyvin suosituksi erityisesti siipikastikkeestaan…ko. ravintola on hyvin suosittu myös Tampereen jääkiekkojoukkueiden “jälkipelipaikkana” … kastikkeista tuli myös suosittu myyntiartikkeli ihan perusmarketeissa…ja tuntuu myyvän hyvin kun ravintoloita on avattu muuallekin…en tiennyt, että hesassakin on siiipiweikot rafla…loistavaa!

Viimeksi olin poliisien kanssa tekemisissä kun työpaikkamme tehdasrakennuksen viereiseen kylmäaseman seteliautomaatti ryöstettiin ja meidän valvontakameroista haluttiin lisävideokuvaa tutkintaan.

…jos olis aikaa ja tollanen ilma niin mikäs siinä olis vaikka körötellä fillarilla tai vaimon reppuselässä…hienointa olisi tuo matka silti kulkea prätkällä…

Mitä ohjelmassa huomenna?

Tää menee niin päin vittuja tää ketju - ei voi olla todellista !!

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

forget about it

Mä pysyn nyt Saunan alkuperäisessä ! Mut siellähän mä olen muutenkin

Tää paska vituttaa nyt aivan liikaa, kun omastaketjusta tuli tällane fakin bitsi

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

:arrow_right:

:unamused: :blush: :smiley:

Ei se ja tää kai ole niin vakavaa…vai onko? :wink:

Sitä vakavampaa mitä pahemmin mokaa ja vakavaa pakkaa olemaan muutenkin.

Pienet mokat on joka öisiä. Kiva kuva muuten Ak47.
Eilistä ei pois saa.

Tykkäätkö syödä öisin?

:slight_smile: nojoo,taas jotain väsyneenä sähläsin.
Söin äsken jukurttia ja naama on siis epävireessä,ei virneessä.
Taidan ottaa leipää, vastaan joo.

Oletko hyvä ihminen?

Olen siinä mielessä hyvä ihminen, että toivon ihmisille hyvää, ja teenkin joskus hyvää. Olen aiheuttanut joskus surua ja mielipahaa muille, mutta en ole koskaan tietoisesti vahingoittanut muita ihmisiä.
Mietin, että onko jokainen oikeastaan hyvä ihminen, joka ei ole erityisesti paha ihminen. Ja pahan ihmisen tittelin saadakseen pitää yleensä olla todella paha.
Mielenkiintoinen etiikkaan liittyvä kymysyshän on, onko välinpitämättömyys, tai pahan passiivinen hyväksyntä myös pahuutta? Oliko natsi-Saksassa paha vain natsihallinto ja sen vallankahvassa olevat, vai oliko koko Saksan kansa paha antaessaan tapahtumille hiljaisen hyväksynnän? Vastaukseksi ei kelpaa enää että ei tiedetty, koska on ilmennyt että useimmat tiesivät mutta eivät olleet tietävinään.
Onko vain koulukiusaaja paha, vai ovatko pahoja myös ne jotka kääntävät selkänsä, mukaan lukien opettajat, joista arimmat eivät uskalla olla näkevinään kiusaamista?

Hyvä ihminen on kuitenkin ihan eri asia kuin komparatiivimuoto parempi ihminen. Sitä, joka on “parempi ihminen”, emme yleensä miellä hyväksi laisinkaan. Vertailumuodoissa päädyttäisiin lopulta siihen, että jos on parempia ihmisiä, jonkun pitää olla myös paras ihminen. :bulb: Jumasviidu, minkähänlainen HÄN olisi!

Pitäisikö sote ja maakuntauudistus kaataa, niin kuin Helsingin “kapinallinen kunnanvaltuusto” julistaa Jan Vaparin johdolla?
Soten kaatuminen johtaisi todennäköisesti myös hallituksen kaatumiseen, ja ennenaikaisiin eduskuntavaaleihin.

Puutteistaan huolimatta sotea ei tulisi kaataa, vaikka Kokoomuksen rivien rakoilu onkin mielenkiintoista seurattavaa.

Tulisiko ansiosidonnainen työttömyyskorvaus maksaa myös työttömyyskassoihin kuulumattomille?

työttömyyskorvauksen tulisi olla kaikille samansuuruinen ja riittävä ruokaan ja asumiseen.

Mikä asia paranee kun saadaan sote?

Lukenut olen ja siitä päättelin ettei kait minun kohdalla mikään muutu, tällähetkellä, tulevaisuudesta en osaa sanoa mikä olis parempi.

Kysymys:
Rakastatko lähimmäistäsi niinkuin itseäsi?

Huom. Seiskakybä on käymässä Saunan vastaavasta ketjusta.
Nythän kävi niin, että jengi ei ole ollut siellä tänään aktiivimallin mukaisesti ees hereillä.
Tietämättömille tuon tiedoksi, että Sauna on aarniometsän aikaisen hjyymepoliisin luoma
sumetus- ja tiedonkeruupalsta, jota nykyinen huomattavasti vähemmän sekaisin oleva kyttälaitos seuraa.

Vastaus:

Oon koiralleni kuin ihminen. Muille olen kuin eläin.
Kohtelen hyviä, kuten kohtelen koiraani.
Pahoille aina murisen ja jos saan varman
otteen niin puren luuhun asti.

Viihdytkö nykyisessä duunissasi/asunnossasi/omanittenäsi ja paljonko antaisit numerona ittelles ??
Mä olen ollut koko elämäni ajan eli seiskapuoli ja mieletön puoli ulospäin :laughing:

Viihdyn oikein hyvin, eli duunittomuudessa, jossa kuitenkin duunailen kirjoittelemisia ynnä kuntapolitiikan pieniä kiemuroita sekä harrastuxia. Viihdyn myös asunnossani, varsinkin jahka saan kevätsiivouksen tehtyä.

Arvosana…? No, pistän piirun verran paremmaksi eli 8+. En ole koskaan ollut pingottaja enkä hikipinko, enkä oikeestaan kova suorittajakaan. Mä meen etiäppäin flown avulla ja myötätuulessa, sillon jos menen. Vaikka osaan mä olla joskus sinnikäskin itsepäisyyteen asti, mutta en alvariinsa.

Kaipaatko jotakuta ihmistä joka ei nyt ole lähelläsi, ja tohditko kertoa ketä?

Joo kyl mä Neito Kevättä ajoittain kaipaan, vaikken sitä suunnitellut näinkään julkisesti tunnustavani.
Hän ei edes tiiä, että muutin ja aika epätodennäköistä, että tiemme risteilevät arjen pesuvadin rundeilla.
Mut elämä menee eri suuntaan ja maailma on totta ja hän oli vain unelmaa, joka sitten riutuen delas ja kupla kuoli,
mutta siitä sai itselle paljon kirjoiteltavaa matskua ja aateltavaa ja kokemista, jota ei muutoin ois varmasti tullut.

She was the one, maybe ! :laughing:

Voisitko kuvitella tänään jättäväsi kaiken olevan ja aloittavan jossain ihan muualla ihan alusta,
onko sellasta käynyt tai ollut joskus halua tehdä, vaikkei se toteutunutkaan ehkä siinä mitassa ??

Mä olen aika vähillä naruilla kiinni, jos saisin päähäni ottaa ja lähtee. Duunisopparia on kuukausi, lusikat olis helppo jakaa, muut sitoutumuksetkin on vähissä. Mutta eloni on kuitenkin kaikesta käninästäni huolimatta “ihan kivaa” ja mä olen ennenkaikkea mukavuudenhaluinen, joten en ole lähtemässä etsimään tietä Eldoradoon.

Ainoostaan sillon kun aikoinaan muutin pois himasta, pistin paketin uusiks.

Koetko itsesi yhteisölliseksi/onko yhteisöllisyys sinulle tärkeää?