En pidä ihmismassoista, olen liian mukavuudenhaluinen massatapahtumiin.
Tykkäätkö laskea vesiliukumäkeä?
En pidä ihmismassoista, olen liian mukavuudenhaluinen massatapahtumiin.
Tykkäätkö laskea vesiliukumäkeä?
Joo, joku vuosi takaperin Vuokatin Katinkullassa.
Paljonko painat?
Mä en onneksi enää tiedä lukemia vaan`n. Hissin kokovartalopeilistä katselin tänään olemusta kauhistuen.
Minkälaisista elokuvista pidät?
Coenin veljesten koko tuotanto, American Beauty-tyyppisistä hollywood-poikkeuksista,
laadukkaista dokkareista, eikä räiskintä tai hydraliikkajyystö enää iske, kun sitä on nähty niin paljon livenä.
Mitä kuuntelet, onko toistuvia artisteja vuosien ajalta ja onko jotain uuttakin lipsahtanut levylautaselle ??
Suomalaisista elokuvista pidän eniten, mutta paras tv-sarja tai ohjelma tällä hetkellä on “erakkoperhe erämaassa”
Lempivaatteesi tai asusteesi jossa mieluiten aikaasi vietät?
Sori 1970… vastasin samaan aikaan ku sinä Helisen kysymykseen…mutta vastaanpa tuohon sinun…jorma Kääriäinen, eput, Hector,kaseva ja vanhempi rokki on minulle mieluisinta.
Lempiasusteesi?
Tuubihuivi.
Mitä haluaisit osata paremmin? (Jos tätä on jo kysytty, niin sori, mulla läppäri päivittää itteään pitkän kaavan mukaan. Kenties jopa päiviltään.)
Pyjama…tulikohan kirjaimet oikein?
Kauanko kuluu aikaa uidessasi yhden kilometrin?
Epäreilua, mutta toinen kysymys vielä:
Pepsi vai Coca cola
Nyt mekin ollaan yhtäaikaa täällä…
No pianonsoittoa!
Onko sinulla kummilapsia?
4x^ juuei se mitään !
^ Njiet, en ole kummisetä.
JA en diggaa uinnista, coke
Oletko suurperheestä (Suomessa enemmän kuin yksi lapsi)
eli onko sinulla miltei jaettavaksi asti ja
runsain mitoin sisaruksia ??
Äiti, isä ja kaks lasta -unelmaydinperheestä olen noin niinku teoriassa, eli yks veli. Veriryhmätkin mätsää niin että kai ne mun biologisia sukulaisia tosiaan on, vaikken muuten niin suurta yhteenkuuluvaisuutta koekaan.
Oletko pettänyt kännispäissäsi?
[Edit. Lapsuuteni ei ollut erityisen kurja eikä hurja, enkä syytä lähisukulaisia esmes alko-ongelmistani. Geneettinen juoppousrasituskin ihan vaan keskinkertanen.]
En ole pettänyt… ja öhh…saattaa kuulostaa aika hullultakin…kai… mutta En ole ikinä muutenkaan jörniny kenenkään muun kun vaimoni kanssa… ku ollaan kakarasta asti yhdessä oltu…
Mikä on hulluin tempaus mitä olet kännissä tai muuten aineista sekaisena tehnyt?
Mä en voi mitenkään kertoa sitä tässä!
Montako kertaa olet viettänyt yön putkassa?
Yhtä monta kuin Johnny Cash. Seven. Näillä näkymin viimeinen kerta oli 2007. Tai sitten on vain tauko menossa ja edellinenkin breikki kesti kymmenen vuotta…
Oletko lasketellut ihan pokerina epätotuuksia virkavallalle, mistä asiasta ??
Tulotietoni 80 luvulla ylinopeussakosta.
Pidätkö perinteistä rannekelloa kädessäsi?
En pidä kelloa.
Mikä on paras lukemasi kirja?
Emmä osaa silleen arvottaa kirjoja, kuten lopulta elokuviakaan tai vaikkapa komeinta rakennusta ja taulua… järjestykseen, joka olisi ehdoton. Tiettävästi tässä ei tarkoiteta lapsena lukemiani Jerry Cottoneita tai vaikkapa aikuisiänkin akuja ja hammaslääkärikirjallisuutta… Tähän joutuu vastaamaan “hienommin”, vaikken
esmes tietoisesti haeskele klassikoita ja koko lukuinto on hyytynyt ja luin paljon omarokkaritarinoita,
mutta tässä siis joitain täkyjä ja tärppejä, vihjeitä ja ehdokkaita:
[i]M. Agejev - Kokaiiniromaani (1936)
John Steinbeck: Helmi (1947)[/i]
[i]Malcolm Lowry -Tulivuoren juurella (1962)
Paul Auster - Sattuman soittoa (1991)
Emmanuel Carrère. Valhe. (2000)
[/i]
Miksi jaksat, tänäänkin ??
Jollain itsesäilytysvaistolla. Liian helppoa ja kivaa elämä sitten kuitenkin, etteikö pienin riesa olis yrittää pitää kulissit pystyssä.
Käytätkö mielelläsi kauppojen itsepalvelukassoja?
En käytä! Ostan myös röökiä. Mikäli on enemmän ostoksia, on moisen sydeemin käyttö mahdotonta.
Kuka on klassisen musiikin maailman lempisäveltäjäsi ja miksi?
Bach
Johannes passion uppos.
Oletko joutunut meri/järvi hätään?