=> Vastaa ja Kysy mitä tahansa seuraavalta=>

Ei oo rasvamaksaa.

Ookkona juonu partavettä ikinä?

Olen juonut joskus nuorenpana partavettä…juuliaS, itse käytän toisen jalan nivel ja reumasärkyyn mummoni opettamaa konstia…eli käärin sen ympärille kaalinlehtiä joihin olen tehnyt pieniä viiltoja… jotain happoa kai pitäisi liueta ihoon siitä…ei ainakaan kipeämmäksi ole tullut.

Mikä on paras näkemäsi suomalainen elokuva?

Minä tykkäsin HÄRMÄ elokuvasta.
Oletko vaeltanut pikku Karhunkierroksen?

Härmä on huikean hyvä leffa. Olen kiertänyt sekä pienen, sekä ison karhunkierroksen…ja siihen yhteen kuuluisaan käkkäräkelopuuhun johon muutkin rakastavaiset kaivertaneet, niin siihen samaan olen “oman sydän vaimon (silloin tyttöystäväni)” nimen kuusitoistakesäisenä kaivertanut :smiley:

Mikä on eniten iloa elämääsi juuri nyt tuottava asia (raittiuden lisäksi)?

Se kun etenee sivunrakennusräpellyksissä etenemään jossain kohtaa ja hoksaa vihdoinkin jonkun jujun, jota on pitkään pohtinut.

Oletko juonut sahtia?

Kyl, Kainuussa kiljuna join sahtia 1982 ekan kerran ja seuraavana vuonna oli viimeinen kerta, jussin aikoihin.
Valmistin itse teollisia määriä mökää kotonain vuosina 1998 - 2001, onneksi nuo ajat ovat jo kuolleita.

Onko sinulla jotain pahaa tapaa ja mikähän se on ??

• kysymystä huomattavasti helpotettu ja kevennetty klo 18: 03

Otan joka kerta uuden puhtaan juomalasin…
Käytätkö silmälaseja?

Minäpä otan tämän. Käytin 26 vuotta klaseja ja piilareita ehkä 20 vuotta, mutta 7 vuotta sitten laserleikkaus
kohensi näköäni, joka on nyt ikänäön tuoman kriisin kohteena ja niin vaan olen kohta taas nykyinen likinäköinen.

Panostatko pukeutumiseen ja katsotko yhteensopivuuksia vaatteissa
vai onko yksjasama mitä kolttua ja kaljasaavinpeittoa kannat kadulla ??

Mitäänsanomattoman yhteensopivasti. Pienten käsien tekemiin ketjukuteisiin, joista voitot kotiutetaan esim. Ruotsiin.

Iloitsetko joulun tulosta?

En. Suurten kaupallisten ryhmittymien keräämät miljardivoitot ja kaupallisella koulutuksella ymmärrän tämän ja on hienoa, että ihmiset ovat hetken muitahuomioivia, mutta se on kaikkityynni pelkkää teatteria suurella osalla.

Lasten juhla ! Ja siksi jääköön ja ainoa asia mitä aidosti toivon, on lumi ja pakkasta - en tarvitse mitään tavaroita.

Teetkö uudenvuodenlupauksia ja onko näyttöjä yhdestäkään toteutuneesta ?? (rööki jäi 31.12.2005)

Nuorena tuli tehtyä useina vuosina. Lopetan juomisen, lopetan tupakinpolton, siinähän ne tavallisimmat. Eihän ne koskaan kauaa kestäneet, joten en edes vaivaa moisilla uuden vuoden lupauksilla itseäni.

[size=200]Oletko koskaan luovuttanut?[/size]

Montakin kertaa… lapsena muistan mm. Kun luovutin hiihtokilpailun kesken kun meni hermot vanhoihin paskoihin kamoihini ja monoihin, joista pohjat oli puoliksi irti ja ne hiihtäessä halppas kaikki lumet sisään ja varpaat oli aivan jäässä ja märkänä…sit juppiperheiden penikat paino ohi uusilla kamoillaan ja nauro mennessään… totesin vaan että nyt riittää tää paskasavotta mun osalta viskasin porkat hevon h…tiin, potkin laudat jaloista ja lähdin kävellen paineleen kohti koulun suihkua…

Mikä on Noloin tempaus mitä olet eläissäsi tehnyt?

Noloja tempauksia kyllä riittää - mikähän olisi noloin. Noh, esimerkiksi vuosia sitten silloisessa opinahjossani kiinnitin huomioni yhteen kivannäköiseen tyttöön. Päivänä eräänä kysyin, josko hän lähtisi kahville. Vastasi, että on valitettavasti varattu. Kysyinpä sitten jatkokysymyksenä, että mites sitte tuo sun siskosi? Ei näin…

Onko tapanasi ampua raketteja/rahasi taivaan tuuliin uutena vuotena?

Uutena vuotena teen aina ison puuroska/risukokon ja räjäyttelen siinä kaikki vuoden aikana kertyneet tyhjät partavaahto, spray yms. Painepullot…räjähtää paaljon kovemmin kuin kalliit kaupan paukut ja on hauskempaakin.

Mitä aiot syödä aamupalaksi tänään?

Syöty on: Kahvi,leipä ja sokerikorppu.

Juotko tänään pilponaatia? (limua)

Puoli pulloa Coca-Cola zeroa mennyt aamiaisleivän kera. Aivan nalkissa ko juomaan, minun aamukahvini.

Mitä hauskaa on ohjelmassa sinulla viikonloppuna?

Jokainen päivä on samanlainen. Jokainen aamu ja jokainen ilta riennämme koiran kanssa maisemaan. Raittiuskin on näköjään samaa, tosin terveellistä täysjyväistä näkkileipää vuodesta toiseen.

Seuraatko jääkendoa tai muuta kansallislajia aktiivisesti ja onko jokin fyysinen harrastaminen itselle tuttua ??

En seuroo mittään urheilulajii. Luisteluskaboja, siis jäätanssi ymsellaisia, katson jos satun ruudun eteen sopivasti. Harrastan sormivoimistelua näppäimistöllä.

Mitä teet tänä iltana?

Kayn lenkilla pimeassa puistossa jossa ei yhtaan valaisua, joten kuun valossa mennaan.

Vietatko aikaa enemman viikonloppuna aamiaisen valmistamiseen?

En, mulla ei aamuisin riitä huumori juurikaan jääkaapin avaamista pitempään kokkailuun.

Viihdytkö suurtapahtumissa?