pistan paskaa postiluukusta jos kunnon puhe ei auta
kun matkustat lentaen onko sinulla joku tietty paikka lentokoneessa missa haluat ehdottomasti istua?
Ai stadin slangia? Joo, mutta sellaista jota käytettiin minun siellä eläessäni! Kumma juttu muuten, että slangi ja liian löysä kielenkäyttö tulee minulla vieläkin läpi keskusteluissa joita saan silloin tällöin käydä paikallisten suomalaisten kanssa. Kauhistutan kultivoituneita suomenkielen vartijoita.
Tähän liittyvä kysymys: Miksi landelaiset yrittävät matkia stadilaisia slangin käytössä. Harvalta nimittäin onnistuu, “juokkona piimää” paistaa läpi aika nopsaan!
Ei suoranaista, sillä heti joulun jälkeen 27.päivä on jouluttomat pileet. Äidit ressaa ja äidit ressaa vaikka niille sanois, omalle ja toisten mutseille, että ota iisisti !
Tähän tarvii vastata, sillä odotan perunoiden kypsymistä lurps. Syön erittäin mielelläni kaikensorttista lihaa. Broilerista en pidä, mutta kunnon maatiaiskana on tosi herrrrrrrrkullista lurps. En myöskään pidä vanhasta lampaasta.
Syötkö mielelläsi etanoita, kotiloita, simpukoita ja muita nilviäisiä tai mitä lieneevätkään?
Vastaanpa samantien kahteen, katsotaan meneekö kenenkään kanssa päällekäin.
En pelkää hamppista, muuta kuin siksi, että ottaa niin ison osan rahoistani (huonot hampaat). Mutta minun hammaslääkärilläni on maailman seksikkäin (mies)ääni. Katsastuskin on nykyään ihan ok kun ei tarvi ajaa 25 vuotta vanhalla autolla kuten joskus nuoruudessa.
Lentokoneessa haluan ehdottomasti käytäväpaikan ja mielellään ihan edestä tai ihan takaa.
Söisitkö hevosta jos / kuntarjolla (liha keskusteluun jatkona ja monelle vaikeaa, minusta entisenä ratsastajana hyvää)?
Ihailen rehellisyyttä ja rohkeutta, varsinkin jos niihin liittyy pyrkimys hyvään ja muiden auttamiseen.
Huvittaa usein toistuvat stereotypiat tyyliin “stadiulaiset on nirppanokkia ja ne paheuksuu jos juttelee bussipysäkillä”. No eikä paheksu. Ihmisen nirppanokkaisuus ei havaintojeni mukaan liity juurikaan hänen asuinpaikkaansa, ja kyllä Stadissakin tuntematon voi heittäytyä juttusille missä vaan. Lukekaa vaikka mitä kerroin eilen “Positiivista tänään” ketjussa.
On aivan totta, ettei lande ole mikään haukkumanimi, joten miksi ihmeessä kaupunkilainen olisi haukkumanimi?
Moinen lokerointihan sitä nirppanokkaisuutta on…
Voisitko kuvitella ryhtyväsi kasvissyöjäksi jos et vielä ole?
^ Kyllä, jos sterotyyppisen seksikäs ja klassisen kaunis mallinainen niin toivoisi. Ja muutenkin - näen sen hyvänä asiana, sillä tämä lihankiskominen ei vain ole terveellistä. Pakko on ollut muuttaa ravintotottumuksia viime vuosina ja vähentää kaikkea, painon lisäksi, mitä nyt tosin olen keskellä mässyjenvetoviikkoa, vielä. Kuten hyvä yöuni, myös laadukas ja monipuolinen kotiruokatyyppinen on nähdäkseni ihanparasta huoltoa ja juuri sitä mä nyt saankin.
Oletko kaltaiseni karkkinarkki eli miten tämä imelänhimo käskyttää sinua ja onko se vallannut tilaa juomiselta ??
Ehdottomasti olen nykyään kauhee karkki ja sipsinarkki… sit tulee morkkis ja karkkikrapula yms… aivan järkyttävää…eilen päätin että tänään en ota karkkeja… niin eikö mitä… äsken ihan itseltäni huomaamatta käsi kävi taas karkkipussilla ja kauhee kourallinen taas tuli napsittua…aivan järkkyä.
Vadelma on ihan oikeessa ettei ketään saa haukkua asuinpaikan vuoksi… oli sitten bönde tai kaupunki ( onko kaupunki ihmiselle muuten edes olemassa mitään bönden kaltaista nimitystä?)…kai sekin vaan on sellanen totuttu hölmö “asenne” juttu.
Jos sinun pitäisi olla päivän ajan joku poliitikko…niin kuka olisit ja mitä tekisit?
En ole koskaan ollut karkkinarkki. Jäätelönarkki olin tämän raittiuden alussa, mutta sen olen lopettanut jo kokonaan. Munkki ja pullanarkkaaminen on kausittaista, mutta silloin rankkaa mussuttamista. Juomahyllyn pälyily on vaihtunut pullatiskin päivystykseksi, jossa käyn aina varmuuden vuoksi tsekkaamassa tarjonnan. Joukossa on eräs tuote jota minun on erittäin vaikea vastustaa, nimittäin erään leipomon maidottomat ja munattomat hillomunkin, jota ovat todella herkullisia. Niissä munkeitssa on tarpeeksi munaa!
Lekurin mukaan kolesteroliarvot ovat liian korkeat ja syytä olisi mennä sokerirasituskokeeseen kuulemma. Joten tää mässäily sais nyt luvan loppua, sekä ruokavalioo tarvitsis vähän entrata. Helppoa se on kun jättää rasvan ja sokerin minimiin, syö puolet vähemmän sekä harrastaa edes jonkunlaista liikunnan tapaista talvellakin. - Helpolta vaikuttaa miten lienee käytännön toteutuksen laita.
Miten suhtaudut puhelinmyyjiin?
Meni kirjoitukset Metsän miehen kanssa päälekkäin.
Bill Clintonina haluisin kokeilla, kuinka usein monicat ui liiveihin ja
Puhelinmyyjät pyrin hiljentämään ja paras keino on aina olla vastaamatta outoihin numeroihin ja vahingon käydessä luuri vaan kylmäksi.
Puhutko paljon puhelimessa työn kautta tai muutoin ?? Kerro meille hassu, sinulle joskus tapahtunut väärinkäsitys langattomilla tai langallisilla linjoilla ??
Töissä (koulussa) piti kesken rehtorin palaverin laittaa viesti työkaverille, jossa aika tiukoilla ja rumilla sanoilla kerroin mielipiteeni, sekä palaverin sisällöstä, että myös rehtorista/esimiehestäni…kaverin sijaan lähetin sen vahingossa sille rehtorille…katto mua ihan Punasena ja vihaisena kesken palaverin kun luki sen viestin…mutta ei sanonut mitään.
Vieläkin Innasen hävettäää tuo…
Mielestäni hyvin viehättävä Sanni Grahn Laasonen, jotta voisin kokea naisena asioita. Kävisin iltapäivällä noutamassa eduskunnan kahvilasta parikolme panomiestä ja sitten sullouduttaisiin jonkun avustajan yksiöön.
Milloin laskit mäkeä viimeksi ja oletko kova perinteisen hiihdon harrastaja ja kestämätön puusuksifani ??