Varastaminen

^
No kyllä näin on. Suurin osa ihmisistä ei varmasti ikinä ole kuullutkaan, eikä nyt ainakaan ihan itse, omassa päässään tajunnut torrenttien lataamisen epäeettisyyttä. Kyllä on hienoa, että tulit Jokeri katumapäälle, ja että tulit tuon korkean, perityn(? onkse ihan geeneissä??) moraalisi kanssa meitä muitakin valistamaan! Ihan ehdottomasti sun kuuluu nyt vuokrata se elokuva. Tai vielä parempi olisi, jos ostaisit sen ihan omaksesi. Oikeastaan kymmenen kappaletta niitä. Ja sun kuuluu toki myös kirjoittaa julkinen pahoittelukirje leffan työryhmälle. Itseasiassa kaikkein parasta olisi, jos ihan henkilökohtaisesti lähettäisit kullekin työryhmän tyypille sen välistä vetämäsi femman. Ton tason elokuvaa tekemässä onkin jo aika liuta poppoota, et kalliiks tuli nyt tuo sun rikoksesi. Mut etköhän sä siitä sit opi. Nyt vaan loppuviikonloppu vitosen seteleitä kirjekuorittamaan, niin kyllä se siitä! :wink:

Olen ladannut leffoja x kappaletta ja kaikki hyvät olen ostanut, mutta varastaminen. Kesämökkini on lahdessa jossa sorsia pesii ja paljon, kun ne lähtee ensi uinnille ja eivät osaa mennä emon siipie alle ja lokit hyökkää. Silloin mun haulikko puhuu ja nyt otin kaksi pelastamaani sorsaa paistiksi. Paappani sanoi että mies saa kalastaa nälkäänsä oli lupaa tai ei, intiaanit sanoo ettei ihminen voi omistaa maata niin kuka omistaa meren kalat.

Pelastit sorsat haulikolla, joista tuli paisteja? Kalastamalla? Haulikkokalastuksesta en oo kuullutkaan. Nyt oli kyllä kryptinen viesti jo sunkin mittakaavassa :open_mouth: :mrgreen:

^^/^ Öööh… Joo :open_mouth: :laughing:

En ole ikinä varastanut mitään. Siis kaupasta nyt puhun. Systerin suklaakalenterista suklaita kyllä snadina. Mutta en edes bentsopäissäni saa sitä ‘vimmaa’, mikä useille tuntuu esim. Rivoista tulevan. Sinänsä, jos ei ole ollenkaan rahaa, ja on nälkä, niin mun mielestä kauppaketjuista varastaminen on ihan ok mun moraalin mukaan. En vain itse pysty näkemään itseäni tekevän sellaista :slight_smile:

Ps. Täytyy muuten kertoa, etten lukenut ketjua ennen vastaamista.