VANKILAT osa 1

MORO! me ollaan kokemusasiatuntija uutiset ja me tehdään videoita omien kokemusten pohjalta…laitoimme jo VILPOLAN puolelle 2 videota huumeiden käyttäjän vierellä kulkijan tarinasta…käykää katsomassa!
Tänne aateltiin avata VIDEOLLA vankiloista…toivottavasti nää avaa vähän juttuakin!!!

youtu.be/WpkacWCFVg0

TOSSA LINKKI VIDEOON…tsek…tsek…TSEK!!!

Hyvä että joku jaksaa tuottaa tälläistä sisältöä, propsit siitä. Pakollisena parannusehdotuksena mun puolesta lisää omia kokemuksia ja tuntemuksia, esim. miten sopeuduit rytmiin, tuntuiko vapaa-aika riittävältä, olivatko päivät kiireisiä jne. Tosin taisit mainita et vaihtelee paikan mukaan niin voi olla hankalaa kertoa ilman, että video on puolen tunnin mittanen :smiley: Tällänen olisi itelle ainakin hyvää katseltavaa, jos olisi istumista edessä. Hyvä tietopläjäys ja keston puolesta hyvin mahdutettu infoa.