MORO! me ollaan kokemusasiatuntija uutiset ja me tehdään videoita omien kokemusten pohjalta…laitoimme jo VILPOLAN puolelle 2 videota huumeiden käyttäjän vierellä kulkijan tarinasta…käykää katsomassa!
Tänne aateltiin avata VIDEOLLA vankiloista…toivottavasti nää avaa vähän juttuakin!!!
Hyvä että joku jaksaa tuottaa tälläistä sisältöä, propsit siitä. Pakollisena parannusehdotuksena mun puolesta lisää omia kokemuksia ja tuntemuksia, esim. miten sopeuduit rytmiin, tuntuiko vapaa-aika riittävältä, olivatko päivät kiireisiä jne. Tosin taisit mainita et vaihtelee paikan mukaan niin voi olla hankalaa kertoa ilman, että video on puolen tunnin mittanen Tällänen olisi itelle ainakin hyvää katseltavaa, jos olisi istumista edessä. Hyvä tietopläjäys ja keston puolesta hyvin mahdutettu infoa.