On vähennelty, reippaasti…
2,5 vk sitten otin 3 annosta. Sen jälkeen kaksi eri kertaa 4 ja 5,5 annosta.
Vainoharhoja tulee, huomaan välillä itsekin. Ei pahoja, mutta ajattelen että kaikki hoitopuolen ihmiset haluaa mulle pahaa, en luota kehenkään ja oon ihan paniikissa että “jos mut otetaan pakkohoitoon, laitetaan lepareihin, annetaan väkisin neuroleptejä jolloin meen entistä sekasemmaksi, naureskellaan selän takana jne”.
Oon psykalla hoidossa. Mun runsasta käyttöä en oo tuonu esille, ei se hillitöntä ole ollutkaan mutta useina päivinä ennen tätä vähennystä esim 6-8 annosta ehkä puolen vuoden ajan ei ihan joka päivä ja oon nainen.
Johtuukohan nää edes enää mistään alkoholista? Mitään fyysistä riippuvuutta en oo edes huomannut. Meen vaan enemmän sekasin koko ajan.
Nytkin mietin uskallanko kertoa tänne vai tunnistaako kuitenkin joku ja siitä seuraa jotain.
Ei kuulosta kyllä pelkältä alkoholin aiheuttamalta. Kyllä uskoisin kuules että kyllä voit osaston henkilökuntaan siellä luottaa?Ne ei siellä muuta tee kuin työtään.
Tuskin pelkkä alkoholi noita pelkoja aiheuttanut, itsellä usein vaikea luottaa ammattilaisiin kun on hoitovirheitä taustalla.
Tsemppiä, yritä ottaa tää osastojakso tilaisuutena uudelleenkalibroida, selviät hienosti ja oot oikeassa paikassa.
Kiitos näistä
Mulla kans hoitovirheitä… ei lisää luottamusta. Nyt pn kyllä vainoharhat vähentyneet ja ilman mitään psykoosilääkkeitä. Ehkä se on aika ja lepo.
Hyvä kuulla! Ja olen pahoillani, että sulla on myös hoitovirhekokemuksia. Hienoa, että lepo ja aika tepsivät, kaikkea hyvää sulle ?