KUINKA SEKAISIN alkoholista voi mennä? musta se on PAHIN HUUME mitä on olemassakaan. Itse nyt ajattelen että mistään aineesta ei kaiketi sekoa niin pahasti kuin tuosta hermostomyrkystä…millä nimellä sen joku mainitsi joskus täällä…
Alkoholista voi mennä aika sekasin kyllä, mutta ennenkun astut helvetin porteista sisään niin sydän pysähtyy.
Ehkä eniten sekaisin mistä voi mennä on erilaiset hallusinogeenit, tieto omasta itsestä katoaa ja saatat kohdata mitä omituisimpia asioita. Sitten on olemassa myös kivat mielisairaudet tai muutenvaan vitunmoinen psykoosi.
Mutta toisaalta yksi ystäväni jolla on vakava päihdeongelma sanoo että jos jollain pitää vetää naama sekasin niin se on pirtu, tai mikä tahansa alkoholi. Ja sitten mielellään sanoreita ettei tuu nälkä.
kyllä se on benzot ja viina, mistään aineesta en oo menny niin sekaisin joka kerta hirveet itkuraivari kohtauksia mutta ei enää edellisestä kerrastakin taitaa olla yli vuosi ja hyvä niin. myös tiukka viina on minulla pannassa aiheuttaa saman tyyppisiä oireita.
Alkoholilla saa ittensä enemmän sekasin ku lähes millään muulla päihteellä yksinään. Ainaki mun näkemän, kuuleman ja kokeman mukaan.
Jos pitää spekuloida tilaa jota voisi myös pahimmaksi sekavuus-tilaksi tituleerata, niin kyl mä varmaan veikkaisin sen olevan ryynikännit.
Itellä ei ( onneksi/todellakaan ) ole kokemusta moisesta, mut voin vaan kuvitella - joskus todennut että kylläpä tuo vaan ihmisen laittaa niin kujalle ja todelliseen pimentoon et enpä oo vastaavaa nähnyt. Eli oon observoinut tuota tilaa vierestä otteeseen jos toiseenkin, ja ei voi todeta muuta kun että .
Joku tais tääl joskus todeta, että ryynikänneissä voi aivan hyvin vaikkapa tappaa jonkun, ja huomenna herätä edes tietämättä/muistamatta mitä helvettiä sitä on tullutkaan tehtyä.
Toinen substanssi josta arvelisin menevän todella kuutamolle, on PCP. Totakaan en kyllä iki-maailmassa menisi nauttimaan, sen verran hurjia juttuja on myöskin kuullut tosta. Silmitöntä väkivaltaisuutta esim.
Ja daturasta tuskin tarvitsee edes puhua…
Datura ja viina on varmaan samalla tasolla… Viinasta tulee dellukohtauksia. Eräs teki ties mitä päättömyyksiä noissa. Lopulta vetäs ranteensa. Mutta selvisi kyllä kun vietiin “hihnoihin” viikoksi.
Pelkästä keskioluesta ei mielestäni hirveän sekaisin mene mutta se viinanpiru tekee tepposet jos nopeasti juo.
Ite pystyn olemaan ryynikänneissä aina omasta mielestäni “selvä” ja parempi ihminen muutenkin
Ja Psykeedelit myös jos ei ymmärrä että ne ajatukset kumpuaa vain omasta päästä ja antaa vaan sen viedä mut ei kannata jos on taipumusta masennukseen ynm päänisäisiin juttuihin.
En ole koskaan nähnyt tai kuullut tai kokenut että yksi känni aiheuttaisi yhtä mielisairasta käytöstä kuin hulluruoho, tai että alkoholi tekisi ihmisestä yhtä murhanhimoisen berserkin kuin PCP, tai että alkoholi laukaisisi kertalaakista mielisairaalakierteen kuten happo jne.
Millä perusteella alkoholi on kaikkein pahin huume? Toki delirium voi pistää pollan pahasti sekaisin, mutta se edellyttää kunnon ryyppyputkea, kun taas edellämainitut aineet voivat olla kohtalokkaita jo ensimmäisellä käyttökerralla.