Vääristynyt kehonkuva

Nyt lähti shoppailu vähän hanskasta… :blush: Olen tähän asti ostanut raskausvaatteita tosi maltilla, mutta nyt löysin aivan ihanan neulemekon netistä. Ja samalla olinkin tilaamassa toisen mekon, kaksi t-paitaa, pitkähihaisen, neuleen ja vaikka mitä, löytyi myös pari tarjouskoodia etukäteen [Poistettu kaupallinen linkki -Päihdelinkin moderaattori]. No, perustelen tämän itselleni sillä, että olivat kuitenkin aika edullisia ja olen jaksanut käydä töissä hyvin raskaudesta huolimatta. Ja kun kerran raskausvaatteita voi käyttää niin vähän aikaa niin siitä kannattaa ottaa ilo irti

^ Ja tämä sun mammavaatehehkuttelusi ja shoppailumaniasi liittyi ketjun aiheeseen miten :unamused: ?

Missäs se mode taas luuraa, kun sitä kerrankin tarvittaisiin bannaamaan tällaiset selkeästi säännöissä kielletyt mainostajat? Sanon kohta, että suosittelen lämpimästi kaikille fentanyylin I.V. -käyttöä, niin eiköhän mode karauta salamana paikalle pyyhekumeineen kuullessaan/lukiessaan moiset taikasanat :mrgreen: .

^Kiitos aamupäivänauruista, taas :laughing: .

Muuten samaa mieltä, mä VIHAAN mainontaa, mainoksia enivei, ja niitä on tänne tungetellut ennennnii (onkohan toi sana). Mainonnan lopullinen ratkaisu ois helt okej.