Eli tänne olisi hyvä saada tietoa vaarallisista päihdeyhdistelmistä ettei kellekkään satu vahinkoa,tyyliin päihdettä A ei tule koskaan käyttää yhdessä päihteen X kanssa.Itsellä heti muutama kysymys onko vaaraa käyttää bentsoi ja opiaattei yhdessä ? Entä alkoholia ja psykedeelei ? ja vielä lopuksi itselläni päällä SRNI masennuslääkitys onko olemassa jotain päihdettä jota ei missään nimessä saisi käyttää tämän kanssa ?.Kannabista vissiin voi käyttää turvallisesti kaikkien päihteiden kanssa vai ? Eli keskustelua vaarallisista yhdistelmistä,annoksista jne…
Bentsot buustaa opiaateja ja lisää näin hengityslamanriskiä.
Alko+Bentso+Opiaatti on jo paljon vaarallisempi. (moni vähättelee tuota komboa. Tunnen kuitenkin kaksi tapausta jossa henki on lähtenyt)
Alko+Psykedeelit on ihan turvallinen jos et ala riehumaan ja tee jotain typerää. (oma lempparini)
SSRI:n kanssa DMX on aiheuttanut mulla serotoniinisyndroomaa jossa tuntuu et ikenet ja aivot sulaa. (voi lähteä henki)
SSRI:n kanssa en vetäisi Ayahuoscaa (SSRI+MAO=tappava)
dekstrometorfaani+fluoksetiini(&mirtatsapiini)=SSRI;NASSA = 40astetta kuumetta ja trippi ku hyppäis
pilvenpiirtäjältä euforioissa odottaen psykoosissa milloin tulee asfaltti vastaan.
No ei tullu ku kuolemanpelko ja psykoottinen olo joka helpotti ajan kanssa muuttuen jopa
mukavaksi. Jos ei ajatellu asfalttia. matrixi oli niin todellista. Nmr7 oli mun onnenluku,
se herraISOherra väitti näin =)
Eikös muuten tuota Abalginia olla vetämässä markkinoilta? Kuulin huhun, että sen myynti ainakin Suomessa olisi loppumassa. Syytä en tiedä.
Aluksi pään täydeltä vinkkua, olutta, yms. Sitten mirtsu ja loppuun Stilnoct. Jos ei heti laita päätä tyynyyn, niin kaikkee voi tapahtua, mutta mitään ei muista.
No eiks essot ja mielialalääkkeet oo vaarallisia samaan aikaan…
Mut ite oon ottanut esson samaan aikaan kun söin mielialalääkkeitä. En kuollut. Vai kuolinko?
Yhdyn johonkin teistä, joka kirjoitti bupre+alkoholi+bentsot. Hyvä ystävä kuoli ks yhdistelmään Et tuli sekin todistettua, kun ei aikanaan voinu uskoo/tajuta.
Ketjun aloittajalle kun kysyit kannabiksesta, onko vaarallista kombona jonkun kanssa…
En suosittele buprenorfiini refloissa polttaa…! Tulee meinaa sellaset ahdistus kohtaukset et ei mitään rajaa… Itselläni ainakin näin. Hyi kamala sitä oloo…
Eli siis listaan buprenorfiini reflat + sauhut.
Bupre+amfetamiini+bentsot aiheutti ystävälle sydänpysähdyksen ja pahan aivovaurion.
yhdyn tuohon dxm + piri + snri. Jouduin sairaalaan. En ole koskaan ollut niin sekaisin, menetin kuulema kävelykykyni, aloin kouristelemaan, itse olin totaalisesti poissa tästä maailmasta, jossain muualla.
no jos nyt vaikka jois pullon koskenkorvaa huikalla ja kylkiäiseksi 3000mg abalgin herkkusta siis kusta.
Ainoastaan MAO-estäjät eli Aurorix ja sen rinnakkaisvalmiste ovat hengenvaarallisia essojen kanssa. Muut mielialalääkkeet vain vievät essoilta tehoa.
tota minäkin olen kuullut ja itse asiassa kokenutkin. Tai siis kun olen syönyt efexoria (snri) 5 vuotta, niin mulla ei ole koskaan essot toimineet.
ei olekkaan itselleen, mut sivullisille/ympäristölle khyl
Jarruja + bentsoja + pilveä + niin reippaasti Stilnocteja, että kuuppa on aivan sekaisin. Sitten se vaarallinen höyste, eli gamman annostelu ja nauttiminen. Gammaa voi helposti mennä vaikka desi, ellei ole joku selvempi vieressä vahtimassa
Lakka+alko(ja bentsot). Lakka on gammaa vaarallisempi liuotin, koska siinä överien riski on suuri. Hengityslamapaniikin koin lakkaövereissä bentsojen siivittämänä. Tikkejä naamariin sain alko-rivatril -yhdistelmällä. Rivat on mielestäni rankin bentso viunan kera. Ote todellisuudesta kirpoaa jo pienillä nappimäärillä ja totaalinen holtittomuus maksimoi loukkaantumisriskin.
Mitään oppareita tai piriä ei aina todellakaan tarvita, jos haluaa vaarantaa henkensä. Toki ne huomattavasti vielä helpottaa hengenlähtöä/loukkaantumista/vammautumista.
Alkoholi+rivatril+diapam+10stilnoctia. Ambulanssi pihassa.
No siinä tuli muutama aika oleellinen. Tosin lisäisin tuohon listaan vielä MAO-i:t ja MDMA:n kombinaation. Myös MAO-i ja varsinaiset psykostimulantit(deks/metamfetamiini, kokaiini ja metyylifenidaatti) voi olla aika letaali kombo.
Vaarallisin päihdeyhdistelmä mihin tutustui oli varmaan moklobemidi+MDMA. Kylhän se rokkas huolella mut siinä serotoniinisyndooman rajamailla mentiin.