Uuteen alkuun

Moikka täältä yön pimeydestä.

Mulla mennyt ihan ok, taitaa olla kohta pisin putki todella pitkään aikaan että olen
pystynyt olemaan näin kauan pelaamatta. Olen ollut todella säästäväinen, ja motivaatio
on nyt vaan niin kova, että puristan tämän ulosottovelan loppuun nyt huhti-toukokuussa.

Peli poikki ohjelmaa olen läpikäynyt ja en tiedä pystynkö olemaan loppuelämää ilman pelejä ?

Kavereiden kanssa kumminkin hauska pitää joku pokeri-ilta joskus ja panoksena 10€ tms pieni.

Nettislotit minut taloudelliseen tuhoon vei, ne haluan todellakin lopettaa.

Täällä käydään tuttua taistelua. Hienoa lukea, että aloittajalla pyyhkii jo paremmin, on pelaamattomuutta tovi. Toivon todella, että pysyt päätöksessä. Haluan ottaa mallia, tulla perässä samaa polkua. Itse saavutin jälleen eilen pohjakosketuksen. Velkaa on enemmän kuin pystyn myöntämään, varmasti yli 50k. Tämä kaikki noin vuoden aikana kertynyt velka. Häpeä ja itseinho on suunnaton.

Perustin blogin jäsentämään ajatuksiani ja tuomaan selkeyttä kohti uutta onnea. Tänään on loppuelämäni ensimmäinen päivä, päivä 1.

Tässä linkki:
onnellisuudenpolulla.blogspot.com/

Tervetuloa lukemaan ja antamaan kommenttia. Vertaistuki tulee tarpeeseen ja sitä haluan myös itse antaa <3

50 päivää pelaamatta ! Olin jo todella lähellä sortua,pari kaljaa olin ottanut ja kirjauduin pelitilille, oli niin lähellä etten tallettannut. Nyt hyvillä mielin jatketaan eteenpäin. Hyvää viikonloppu kaikille :smiling_face:

Loistavaa!! Perässä tullaan, 42 päivää pelaamatta. Nyt vaan sama linja jatkuu! Hyvää viikonloppua kaikille!

70 ! päivä pelaamatta ! olen todella ylpeä itsestäni. Viimeinen osio alkaa pelipoikki ohjelmassa, tämän ohjelman myötä
todella olen saanut itseäni tsempattua tänne asti. Olin aluksi todella epäluuloinen tästä ohjelmasta, että miten tämmöiset
nettiterapiat muka auttaisi.

Itselläni on ollut suurin tuki siitä terapeutin viikottaisesta puhelusta, enkä ole enää häntä
halunnut pettää kertomalla että olen taas retkahtanut. Tavallaan pelottaakin että ohjelma loppuu osaltani, mutta jonossa
on paljon meitä pelureita, ja ottakaa tämä apu vastaan.

Perintätoimistoon pyydän akordia saada 760€ viimeiset velat tiputettua 500€, jos tähän suostuvat niin huhtikuussa olen velaton. Eli siellä on 4 velkaa joista pyydän että antaisivat korot anteeksi, ja maksaisin pääoman + kulut.

Ensi kuussa kun tämä helvetti todennäköisesti on ohi. 37 velkaa ulosotossa ja kokonaissumma n.49 000€ mitä olen maksanut !
Huhtikuussa 2015 tämä alkoi ja huhtikuun 2020 tämä loppuu ! 5 vuoden urakka. Totaaliyksinhuoltajana kun on selättänyt
koko paskan, niin en oikein vieläkään käsitä tätä. On ollut todella raskas tie, ja satoja unettomia öitä viettänyt murehtien asioita.

En edes muista milloin olen itselleni ostanut mitään vaatteita, on ollut hävettävää töissäkin kulkea aina samoissa kuteissa, tyttärelleni
olen ostanut sen mitä olen pystynyt. Kerroin asiasta nyt tytölle että iskällä alkaa olla velat maksettu,
ja voisimme mahdollisesti muuttaa rivitaloon vuokralle.

Hyvä sinä! Peukutan täysillä jokaista pelaamatonta päivääsi. Minullakin pelipoikki auttoi. Kerran retkahdin ohjelman aikana, mutta se käsiteltiin tavalla joka sai jotain pään sisällä loksahtamaan paikoilleen.

Oletko huomannut pelaamattomuuden vaikutukset mielialaan?

Huippuhieno homma coolgrape79, täältä isot onnittelut suorituksestasi :smiley:

Olen itse jäänyt täysin koukkuun näihin pelaamattomiin päiviin, tänään nro 741. Toivon että sulle käy ihan samalla tavalla, eikä laskuria yksinkertaisesti pysty laittamaan taas nollille, vaikka pelihimo pääsisi yllättämään, kun tietää miten kova työ on ollut päästä tähän asti.

Ja ihan älytön suoritus tuo sun ulosoton selättäminen, hienoa että se loppuu ja rahaa jää enemmän kaikkeen muuhun.

Mukavaa kevään odottelua!

Kiitos Göran ja Koo tsempeistä, ne auttavat.

Olen huomannut eron mielialassani, se on paljon virkeämpi. En mieti enää pelejä äkkirikastumisena
tai ylimääräisenä rahan saanti keinona. En halua herätä enää siihen kauheaan tunteeseen kun on hävinnyt tuhansia euroja,
tai pelannut koko palkan yöllä tunnin aikana.

Postiluukusta tipahtaa enää vain harvoin mitään, vain yleisimmät laskut. Tänään kyllä raivostutti taas kyllä
koska laskujen mukana tuli Nordaxin kirje jossa tarjottiin lainaa :exclamation: :imp:

GA ryhmään haluaisin mennä, mutta jostakin syystä en ole vaan saanut itseäni sinne vielä vietyä. Tukea
ehdottomasti tarvitsen, koska tiedän että tämä riippuvuus voi tuhota talouden/unelmat taas kerran erittäin nopeasti.

Lauantai 25.4 oli 100 pelitön päivä!! Ja kuinka minä idiootti sitä juhlistan, parin kaljan jälkeen talletin pelitilille ja siitä se taas lähti. Kaikki vaivalla säästetty raha kesäksi, 1500€ sukkana slottiin tunnissa. Voi jumalauta miten näin pääsi käymään.

Olen niin vihainen ja pettynyt itseeni :frowning: sieltä se retkahdus taas tuli

Olen monta viikkoa ollut jo tosi masentunut, ja peli poikki terapeutin kanssa siitä asiasta juuri perjantaina mainitsin hänelle. Kesälomaa odottaen, Juhannuksen aikoihin pitäisi alkaa. Tsemppiä kaikille :exclamation:

Voi perse.
Noh nyt ei auta kun hyväksyä tilanne. Ne rahat ei pelaamalla takaisin tule! Todennäköisesti menis vaan moninkertasesti enemmän eli jätetään se vaihtoehto heti pois ajatuksista.

Jos mietit nyt, että mitä kaikkea olisit voinut sillä 1500 eurolla ostaa, todennäköisesti alkaa vähän vituttamaan. Se voisi kyllä hyödyttää uuden repsahtamisen vaikeuttamisessa kun palauttaisi rahan arvon mieleen.

Paljon tsemii sulle!!

-MS

Kannattaa säästää niin, että säästöjen käyttäminen mahdollisimman vaikeaa.

-säästöjä pankkitilille mihin ei ole nettipankkia eikä korttia
-säästöjä pankin tallelokeroon ja teet itselle selväksi noita ei nosteta jos haluaa vielä vaikeammaksi tallelokeron rahan käytön säästä vierasta valuuttaa eli vaikka dollareita tai puntia tmv.

Voi ei coogrape79 :frowning: ikävä kuulla, mutta tuttu tilanne monille (including me). Mahtisaurukselta hyvä pointti, älä jää miettimään mitä kaikkia olisit saanut noilla rahoilla. Nyt vaan nöyränä uuteen alkuun ja kohti kesää. Ei kauan ja on taas 100 päivää kasassa, ja sitten viisaampana juhlit vaikka ilman kaljaa :slight_smile:
Kovasti tsemppiä :exclamation:

Coolgrape, miten menee? Toivottavasti et ui synkissä vesissä ja pääsit uuteen pelittömään putkeen.

Hei. Tuon viimeisimmän retkahduksen jälkeen pääsiin taas hyvin eteenpäin pelaamattomuudessa.

Viimeinen työvuorolista käsillä ja loma alkaisi, ei ole rahapelit olleet mielessä yhtään.

Beach volleytä paljon pelaillut ja koittanut vähän terassia laitella kesäkuntoon.

Kesälomaa kovasti odottaen ja mökille P-karjalaan rentoutumaan kaupungin vilinästä.

Hei. 50 päivää pelaamatta, olen juuri ottanut pari olutta ja pelihimot on nyt
todella kovat :blush: pakko taistella, en halua samaa enää kuin vuosi sitten kesällä, että pelasin heti loman alussa 2/3 rahoista.

Tsemppiä! 50 on iso luku aloitettavaks alusta! Tänään on jo toivottavasti helpompaa.

-MS

Tein sen taas. Päivä 0. Kirjoittelen joskus myöhemmin tänne kun asiat paremmin. Rahaa jäi sen verran että pystyn suht nauttimaan kesälomasta, mutta paljon meni.

Moi kaikille.

Voisinpa sanoa että hyvin menee, mutta ei todellakaan mene. Tämä on ainut paikka minne pystyn rehellisesti kertomaan todellisesti kaikki. Pelasin heti loman alkuun 2000€, välillä voitin ne takaisin ja pari päivää sitten kuoppasin taas - 2000€.

Mielenterveys on kovilla, pelaaminen tulee uniin ja olen äärettömön kireä ja hermostunut. Toi raha oli tarkoitus säästää syksyyn pahan päivän varalle. Ei onnistunut, töihin palaan maanantaina. Pystyn vielä maksamaan kaikki laskuni ja ruokaa kaappiin, mutta ulosoton kanssa on tulossa toinen erä ellen saa tätä ongelmaa hallintaan.

Tsemppiä kaikille ja hyvää kesän jatkoa

Goolgrape79. Tuo sinun toiminta tuntuu samalta kuin minun sekoilu. Olin 2018 sospedin kurssillakin viikon ja tuntui, että vedonlyönti olisi loppunut heidän neuvoillaan, mutta niin vain olen hassannut nyt taas 20000€ Maltalle. Sanat ei riitä kertomaan tätä tuskaa mikä on.

Jep. Juuri tässä katsoin Makun ensi yön mma kertoimia, ja tekee mieli laittaa betsit. Voi vitun vittu tätä pelurin elämää.