Moi kaikille.
Kirjoittelen tässä yövuorossa töissä. Lyhyesti itsestäni, 39v mies, totaaliyh 13v lapsi.
Olen pelannut pienestä asti kaikkia pelejä niin kauan kuin muistan, ensimmäiset kosketukset
oli markan pajatso.
Korttitalo minulla sortui jo 2015, jolloin vaimoni teki itsemurhan ja sen jälkeen pelaamiseni lähti täysin käsistä.
Velat ovat ulosotossa ja niitä olen lyhentänyt tunnollisesti tässä vuosien aikana jo aika paljon n. 35 000€ vielä 12 000€ olis jäljellä.
Välillä on pidempiä jaksoja että olen pelaamatta, ja olen pystynyt pysymään erossa niistä. Mietin jo huomista tai siis
tätä päivää, kun tekee mieli laittaa pitkäveto Suomen pelille. Mulla panokset ovat olleet välillä aivan järkyttävän isoja, esim 5000€ punaiselle tai mustalle rulettiin, 50€ panoksella slotteja. Mulla on nykyään ollut pakko tehdä niin, että kun olen saanut
laskut maksettua, niin nostan kaikki rahat käteiseksi, koska tiedän että muuten ne uppoaa minuuteissa nettiin.
Haluan päästä pois tästä helvetin kierteestä, välillä tullut juuri näitä isompia voittoja, mutta ahneella on paskainen loppu ja
tietenkin olen pelannut ne takaisin. Nyt juuri kun käteisenä muutama satanen rahaa, niin huomaa kuinka helvetin tyhmä sitä on, rahanarvo häviää netissä välittömästi ja tunnen suurta mielihyvää kun pelaan, sitä seuraa tietenkin sitten kaiken rahan häviäminen ja
masennus…