Uusi tulokas

Noniin…Elikkäs ikää on 30v ja viinaa vetäny sen 10-12v suht säännöllisesti.Viimeset sanotaanko 5v on menny sit ihan reippaasti.Sairaalas ollaan oltu lääkkeiden ja kaljan yhteisvaikutuksesta 2 kertaa.Viimeinen sairaalareissu nii puhalluttivat ja lukemat oli 4,7.Olo oli kun olis ollu selvinpäin.Monen viikon putki päällä.No nyt tämä viimesin episodi oli kyl pysäyttävä.Olin kaverin kans istumas iltaa ja kuppia otettiin tottakai.Jossasin vaiheessa tuli älynväläys et baariin pitäis päästä.Molemmat oli vetäny melkeen korin kaljaa alle joten suht vaikeatahan se oli.Kummallakaan ei oo muistikuvia et miten sinne ollaan menty saatikaan tultu takasin.Pahin oli se et kun oltiin takas päästy nii olin jostain syystä lähtenyt asunnosta harhailemaan koska olin ilmeisesti hukannu silmälasini johonkin.Seuraava muistikuva on se kun herään eräästä vanhasta kaupungista keskeltä katua.Tiedä yhtään kauanko oon siinä maannut.Ja huomioikoot se että sillon oli viel helmikuuta ja jäätä maassa.Noh…yritin kaverille takas mut sehän oli tietysti sammunu.Vitutuksen kans kotia ja seuraavana päivänä taas kaljaa vitutukseen.Sitä sit jatku kunnes tuli niin paha olo et pakko raahautua klinikalle.Ja rahat tietysti ryypätty.Siitä nyt on viikko ja 2pv.Sen jälkeen olen kyllä juonut mut en samalla tavalla.Saanut kummasti enemmän asioita hoidettua selvinpäin mut rankkaahan tää on.Rauhottavia menee enään 1 per päivä ja zopinoxeja yks yöks mutta sekin vaihdetaan melatoniiniin mikä on mulla toiminu hyvin unen saantiin.Elikkä tämmönen tapaus tällä kertaa.Ja pahoittelen kaikkia kirjoitusvirheitä koska kuten sanoin niin silmälasit puuttuvat.

En tiedä vielä itekkään et kuulunko lopettajiin vai vähentäjiin…Ajatellu ettei musta ikinä raivoraitista tuu.Mut sitä kun ei tiedä et mitä sit tapahtuu jos muutaman ottaa.Et jääkö siihe vai lähteekö taas lapasesta.Laskin et nyt oon 11pv raittiina ollu.Maanantaina olin tilanteessa missä toinen joi…teki kyllä pirusti mieli mut en ratkennut mut pirun rankkaa oli ekat pari tuntia.Tärinää ja hermostuneisuutta.Mut onnistuin olemaan ratkeamatta.Ja seuraavana aamuna oli kyl semmonen voittajafiilis ettei mitään rajaa :smiley: .

Tervetuloa palstalle TeamSukka.

Kyllähän nuo sinun kuviot humalassa ovat sen suuntaisia olleet, että jää vaan tänne lopettajiin. Mutta ei sitä lopullista lopetuspäätöstä silti tarvitse tehdä. Ajatus siitä, että ei saa enää ikinä juoda, voi muodostua liian ahdistavaksi. Näin ainakin minulla. Päätän olla raittina päivän kerrallaan ja pääsen tavoitteeseeni joka päivä :smiley: Nyt on koossa 160 päivää.

Pääasiassa pienistä asioista ne raittiuden hyödyt koostuvatkin, kuten just krapulattomat ammut. Ja onhan niitä vaikka kuinka paljon lisää, vaikkapa alla olevassa ketjussa.
viewtopic.php?f=42&t=35359

Tsemppiä ja voimia jatkaa raittiina.

Prkl :imp: …ratkesin…taas…ja ihan mitättömästä syystä…hävisin yhen nhl pelin tos kuuden maissa.meni nii hermo et ajattelin käydä siwas hakee kaljaa…noh…muutin suuntaa ja menin AA kokoukseen…pitkästä aikaa…kylhän se rauhotti hetkeks mut hain ne saatanan kaljat anyway…10 pitkää on viel kaapis…ja vituttaa kyl seki…mut ku muulla konstilla en saa itteäni rauhottumaan…lopetin tiistaina rauhottavien ja unilääkkeiden käytön…eli katkolääkityksen…taitaa kyl suurin ongelma olla tää iokuinen yksinäisyys…kaikki juo tänään…ja tasottelee huomenna…noh…onneks on melatoniinia viel pari et saa kunnolla nukuttua…ja e-resepti odottamassa…pitää se sit lauantaina hakea…on tää jumalauta…vähä tämmönen fiilis : youtu.be/6fqC8jV6ZJs

Toi on kyllä “hauska” ajattelutapa ja perustelu sille, miksi pitää itsekin juoda. On tullut harrastettua. Mutta oikeasti kovin kapea otos toi kaikki. Se vaan juontaa juuriaan siihen, että kun etanoli pyörii mielessä, niin havaitsee myös herkemmin asioita, joihin liittyy alkoholi. Ja siihen mukaan tietysti ihmiset, jotka käyttävät alkoholia. Vähän niinkuin päässä olis semmoiset hevosten käyttämät laput, jotka estävät laajemman näkemisen. Lapsena joskus tuli saatua lupa johonkin perustelemalla, että joku muukin sai luvan (vaikkei lupaa olisikaan). Silloin kusetettiin vanhempia. Nyt tuolla kaikkiin vetoamisella kusetetaankin itseä. All in all, kyllä aina syy löytyy miksi itsekin saa ryypätä.
Mut ku ei tartte enää ryypätä, ni saa olla juomatta :smiley:

Tuo oli kyllä ihan totta…Mitä tässä selittelemään…Suurin syy kyl nyt oli nää hermot…Meinaan ku asioita rupee sit tapahtumaan ku mulla naksahtaa…Mutta…nyt juotu 6 pitkää…eikä enempi maistu…Sain itteni rauhotettua…Mut nyt taas masentaa/morkkis… :cry:
Illan viimeset fiilikset : youtu.be/zqq3tW3iACw

Onneks nyt ei mikään krapula…vielä…7 pitkää jaksoin vetää…Nyt taas pitää nostaa tää juna takas raiteille…

.Saanut kummasti enemmän asioita hoidettua selvinpäin mut rankkaahan tää on.Rauhottavia menee enään 1 per päivä ja zopinoxeja yks yöks mutta sekin vaihdetaan melatoniiniin mikä…??

Meikä ottanu viiniä ja kaljaa joka ilta, pään päivän tapahtumien vuoksi, aamusella vituttaamennä töihin, ei koskaan kovin kovassa krapulassa, mut kuitenkin iltasella tullu otettua sen verran, et aamullakuitenkin töihin pääsee. Onks kellään kokemusta millä tästä pääsee eroon, oon yksinäinen ja luulen et omaks seuraks tissuttelen.