Heips olen ollut pitkään jo päihdelinkin käyttäjä vuosia tosiaan. Taustoista haluan alkuun sanoa että aina sieltä 12 kesäsestä mennyt lujaa ja TODELLA lujaa… Nykyisin tilanne ihan ok olen 36vuotias mies OLEN ollut korvaushoidossa 17.1.2021 alkaen , sieltä haen kuukausittain yhden piikin jotta viekkarit pysyy loitolla. Minulla on todettu ADHD ja siihen hirveän väännön ja kela hösläyksien jälkeen sain atomoksetiini lääkkeen. Onko kellään kokemusta tuosta atomoksetiinista kun (haittavaikutuksia) selasin niin täsmäsi kyllä tuttavilta kuultuun mm agressiivisuutta,vihaisuutta yms.
Nyt on 40mg 60mg ja 80mg haettu apteekista ja tarkoitus aloittaa tuolla 40mg atomoksetiinilla 2viikkoa sit 60mg 2 viikkoa ja 80mg 2viikkoa josta se myös jää siihen 80mg lääkkeeseen.
Minun taustoillani ihme että edes lääkettä sain koska AIEMMIN kun silloin joskus tutkittiin niin 1v8kk tutkimusten jälkeen psykiatrian erikoislääkäri ehdotti minulle venlafaxinia KOVALLA annoksella adhd hoitoon. Lähdin silloin ovet paukkuen pois ja sanoin että niin kauan kun minulla ei ole masennusta todettu on turha työntää MIELIPIDE lääkkeitä minulle. Itse olen kuin kävelevvä apteekkari joten tiedän tasan mitä suuhuni suostun tunkemaan.
Mut joo kertokaa alan ammattilaiset ja kohtalon toverit miten teillä tuo atommoksetiini onko auttanut yms.