Moi!
Olen uusi jäsen täällä. Tulin tänne koska olen huolissani alkoholin käytöstäni. Olen kokenut juuri eron ahdistavasta parisuhteesta jossa ei viinaa kitattu, joten ehkä vähän vahingoniloisesti näytän keskaria vanhalle elämäntyylille ja vedän viinaa sen mitä jaksan. Nyt on neljän päivän “putki” takana ja päätin, että nyt saa viina vähäksi aikaa jäädä. Pelkään vain sitä hetkeä kun istahdan kotisohvalle telkkarin ääreen eikä kiireistä tekemistä enää ole.
Käytän myös Opamoxia ahdistukseen ja sen verran osaan itselleni aina puhua järkeä että bentsoja ja viinaa ei vedetä samana päivänä.
1 tykkäys
Moi, Antoinette.
Hyvä että olet huomannut alkoholin vaaran, mielestäni vieläpä ajoissa.
Ymmärrän hyvin tuon pelon, kun eron jälkeen istahtaa… ja totuus hiipii vierelle.
Kuitenkin kaikkea hyvää sinulle.
1 tykkäys
Kiitos kannustuksesta! Tänään selvisin sillä että laitoin kavereille viestiä ja katsoin leffaa. Opamoxitkin auttoi - ohjeen mukaan otettuna. Nyt olen päättänyt että otan hillitymmin ja ainoastaan viikonloppuisin - ei se kännissä olo ollut niin kivaa kuin muistin.
2 tykkäystä
Hillitysti eteenpäin.
Minulla alkoholi-ongelman aiheutti juurikin se että kännissä oli kiva olla. Tosin se lienee vain yksi syy. Nyt olen ollut jo vuosia raittiina.
Minä olin myös vuosia raittiina. Nyt eron jälkeen on ollut pakko yrittää turruttaa tunteet jollain mikä auttaa edes hetkeksi. Uskon, että pahimman mentyä ohi alkon käyttö vähenee.
1 tykkäys