Tämä plinkki on mielestäni loistava vertaistukimuoto ja ollut itselleni toistaiseksi ainut vertaistuki, kun AA ei ole mun juttu ja omalla kohdalla pääsy A-klinikan terapiaan tuntuu kestävän. Raittiutta nyt takana 50 päivää. Täällä lopettajissa tulee käytyä päivittäin, useitakin kertoja. Niin ja vastaukset ovat pääsääntöisesti asiallisia, usein hyvinkin asialisia
Hyvän matkaa olet jo raittiina pysynyt. Voimia jatkaa samalla tiellä ja pysyhän linjoilla.
Olen suunnilleen samanikäinen ja myös perheellinen naisihminen. Täällä saa tukea ja minäkin “luuhaan” täällä plinkissä päivittäin, koska se on minulle tärkeää ja mieluisaa itseni hoitamista. Saan valtavasti voimaa muilta plinkkiläisiltä ja samaa mieltä Juu Ein kanssa siitä, että keskustelu on täällä rakentavaa ja asiallista. Riitelijät menköön muualle Raittiina tänään 5 viikkoa ja aikomus jatkaa tällä tiellä.
Tervetuloa! Minäkin kuulun plinkissä luuhaajiin, täältä saa tukea pyrkimyksilleen ja itrseään vähemmän koskettavat jutut on helppo sivuuttaa. Itselleni tänään 28. raitis päivä.
Tervetuloa mukaan! Mulla on takana 8 vuotta säännöllistä juopottelua ja 9 päivää juomatta. Kevääseen asti ainakin olisi tavoite. Tai lopullinen lopettaminenkin on pyörinyt mielessä.
Huomenna suuri päivä AAssa, saan 90 päivän raittiina olon poletin!
Kyllähän välillä on vaikeaa ollut, mutta nyt on niin monta kertaa mokailtu, etten enää henkisesti jaksa sitä ja on vaan pakko olla ja yrittää koko loppuelämä raittiina.
Mieli on jo nyt niin paljon iloisempi, kun ei tarvitse herätä ajatuksella, mitä taas tuli tehtyä humalassa.