Uusi ihminen elämässä

Moi wylpperi En tiedä onko minä se oikea henkilö neuvomaan, kun en ole itse tällä kerta kertonut asiasta. Mutta sanoisin, että mahdollisimman pian. Luottotiedon menetys, eduvalvoja jne. ovat todella suuria juttuja. Tuollaisista asioista kertominen silloin kun suhde on alussa, on tietysti vähän eri, kun silloin kun on ollut jo naimisissa vaikkapa 10 vuotta ja silloin pommi tippuu.
Sinun tapauksessa (ja muissakin tapauksissa) on varmasti tosi tärkeä, että vastapuoli sen verran tutustuu sinuun, että näkee kuinka mahtava ihminen wylpperi olet :slight_smile: Aloitat kai vaan rohkeasti “Kuule “xxxx”, minun pitäisi kertoa sinulle yksi asia…” Älä kaunistele, ole avoin, katso silmiin… kyllä se siitä, jos tämä juttu on ns. meant to be :slight_smile:
Tsemppiä ja onnea!!

Kerro ihmeessä mihin ratkaisuun päädyit. Minulla ero tulossa ja pelottaa joudunko elämään lopun ikääni yksin. Ikää 33v ja pelottaa. En pystyisi olemaan parisuhteessa kertomatta ongelmistani ja siksi luulen että en voi tavata ikinä ketään.

Wylpperi. Minä kertoisin kyllä heti. Parempi pelata avoimilla korteilla tätä elämää ja olla pelaamatta muuten. :slight_smile:

Minniss. Älä turhaan pelkää. Tässä maassa on monet ihmiset parisuhteessa ja ulosotossa. Minäkin mietin kauan aikaa että en halua parisuhteeseen, kun olen peliriippuvainen ja ulosotossa. No nyt olen enää ulosotossa ja olisin kyllä valmis parisuhteeseen, jos jonkun löytäisin. Tietenkin jollekin on prioriteettina puolison ja omat raha-asiat. Ei minulle enää. Kyllä sinä jonkun vielä löydät. :slight_smile:

Rahapelejä pelaavat hyvin monet suomalaiset. Pelikoneiden pelaaminen on todella tiivistä tätä nykyä, mitä tuolla vain kaupassa kulkiessa näkee. Niitä eriasteisia ongelmaisia on siis paljon. Pääasia on, että taistelet vastaan. Olen onnellinen puolestasi, että sinulla on mukava ja fiksu henkilö, jonka kanssa toivottavasti pystyt olemaan juuri sellainen kuin olet, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet eikä sinun tarvitse näytellä. Sellainen rakkaus on oikeata.