Uudenvuodenlupaus

Painiskelen tässä taas pitkän putken jälkeen vittumaisesta viinanhimosta, vaikka lupasin itselleni eilen että tänään loppuu tissuttelu. Lupasin että heti vuoden alusta alkaa raitis elämä jälleen määrittämättömäksi ajaksi. Silti nyt tekisi taas mieli heti kun silmät saa auki niin lähteä kaljakauppaan hakemaan muutama edes että pääsisin näistä viekkareista eroon.

Antabusta löytyisi kaapista kun vaan aloittaisin niin ei tarvitsisi pyöritellä ajatusta juomisesta, mutta kun putki on vielä päällä niin on tosi paha paikka kyllä. Kyllä saa tosissaan vääntää itsensä kanssa etten lähde hakemaan kaljaa nyt heti.

Minulla olisi huomenna hoitajallekin tapaaminen muttakun ei oikein huvittaisi mennä kuuntelemaan hänen lätinöitään.

Max 260 kg kirjoitti

Kyllä lätinöistäkin voi jotain hyvää ja hyödyllistä oppia, kun kuuntelee ennakkoluulottomasti. Tämän sanon omaa menneisyyttäni ja asenteitani ajatellen.
Parempaa uutta vuotta toivotan sinulle, siis raittiutta ennen kaikkea.

Ryhmissä jaamme kokemuksemme, voimamme ja toivomme

Max, mene ihmeessä sinne tapaamiseen huomenna. Eihän sen tarvitse olla pelkkää lätinän kuuntelemista vaan onhan sullakin jotain sanottavaa. Ainakin pitäisi olla jos suhteenne perustuu molemminpuoliseen luottamiseen ja kanssakäymiseen.
Sovi seuraava tapaaminen mahdollisimman pian niin saat taas paremmin uudesta yrityksestä kiinni. Vanha vuosi on kohta pulkassa. Ruksaa vanhat yli, mutta älä vetäydy turhautuneena pusikkoon piiloutumaan. Tsemppiä ja pysy linjoilla.

Eipä tullut hoitajalla käytyä, mutta tulipa laitettua korkki kiinni. Toivottavasti tällä kertaa pysyvästi. Ainakin uudenvuoden tinat lupailivat taloudellisesti menestyksekästä vuotta 2015 joten jos kaikki vanhat merkit paikkansa pitää niin raittiuden mukana tulee menestystä myös työelämässä.

Hyvää uuttavuotta 2015 kaikille!

Hyvää… parempaa tulevaa vuotta myös sinulle Max.
Hyvin teit, kun korkin suljit. Mulla se on kiinni pysynyt edelleen.

Max 260 kg

Toivottavasti ilmoitit poisjäännistäsi, että hoitaja voi ottaa vastaan jonkun avuntarvitsijan. Toisaalta, saahan hoitaja palkkansa (veronmaksajien rahoista), vaikka joutuisikin pyörittelemään peukaloita.

Ryhmissä jaamme kokemuksemme, voimamme ja toivomme

Lupaan vetää enemmän Dexmiä kuin koskaan ennen! :smiling_imp:

No nyt on uusivuosi alkanutkin aikalailla kivasti. Olen aloittanut urheiluharrastukseni taas ja aionkin seuraavan 3 kuukauden aikana yrittää pudottaa painoa 10 kg. Se on mielestäni ihan realistinen tavoite. Ja ei, minä en paina 260 kg, vaan about 76,4 kg. Vyötärölle on kuitenkin kaljanjuonnin seurauksena kertynyt ikävän näköinen rellukka mikä pitäisi saada pois. Se on minun 100 päivää ilman viinaa aikani tavoite, saada se maha pois.

Niinhän siinä vaan kävi että kun en aloittanut antabuksia heti niin uudenvuodenlupaus meni kurkusta alas. Nyt kuitenkin aloitin antabukset koska nyt pitää alkaa painamaan hommia huomisesta eteenpäin. Dokaaminen saa siis jäädä.