Uuden vuoden lupaus

1.1.2012 Lähtien en käytä muuta kuin lääkärin määräämiä lääkkeitä. Tähän sisältyy siis metadoni ja bentsot “jos niitä saan”.

Ei muuta kuin loistavaa uutta vuotta kaikille!

Tämä viesti on samalla myös Maagon jäähyväisviesti.

Lopetan käytön,vain mitä lääkäri määrää,eikä siltäkään millään vippaskonstilla.tähän paskaan on jo 1,5 Vuoden aikana mennyt liikaa rahaa,ja tuskaa,ja vielä vapaaehtoisesti alotti moisen.

Hyvät uudet vuodet muillekin!

olishan se ite mukava kans tehä vastaavia lupauksia. mut enpä usko et mitään viitin itelleni luvata vielä, kun tietää ettei se pidä!

Lupaan alkaa rikolliseks ja ilkeeks ihmiseks, alan vetää kaksinkäsin ja jos tapan itseni niin en vie muita mukana. :smiley:

Kukaan mitään pysty lupaan. :smiling_imp: Kusipää olen tänään. :smiley:

En joo minäkään lupaa mitään kun ei ne kuiteskaan pidä. Tsemppiä silti niille, jotka jotain lupauksia itsellenne lurittelette. Elämästä nauttiminen on tärkeintä.

Yritän (edelleen) irtautua bentsoista. Aina kannattaa yrittää muttei kannata liikaa luvata. Hyvää vuodenvaihdetta ja tulevaa vuotta 2012 kaikille! :slight_smile:

Onko menny kauan bentsoi, mikä respa sul on, rivatrilko?
Lääkärin kanssa kans neuvotella ensin. pitoisuuksien tiputtemista, ja sit lopussa mennään vitospameil.

mun uuden vuoden lupaus on vähentää päihteiden käyttöä MIKÄLI SAA piparia, mä ku en elä selibaatissa ja selvinpäin eli pimppuu tai subut suonee :slight_smile:

Lupaan jälleen kertaalleen, etten lupaa mitään. :slight_smile:

Peruutan aikaisemman lupauksen jossa lupasin, että en osta buprenorfiinia sen jälkeen, kun olen käyttänyt 100 ml pullon “Jokerin Jouluista KinkkuLiemeä ®” :sunglasses: . On ollut niin hyvää lientä, että olisi tyhmä luvata, että ei nauti sitä jatkossa :mrgreen: .

Onnea matkaan ja tsemppiä!

1.1.2012 Lähtien en käytä muuta kuin lääkärin määräämiä lääkkeitä. Eli rivatril 6mg pv ja tenox 20-40mg ilta ja sitte vielä tramal 100mg aamuin illoin. Hyvää uuttavuotta kaikille :sunglasses:

Vuoden 2012 loppuun mennessä en käytä muutakun mielialalääkkeitä, tenox ja lyrica!
Eli bentsot pois ja tiputtaminen on jo aloitettu. Opiaatit piti saada myös pois siihen mennessä, mutta ne on jo pois :slight_smile: kolmen viikon kärsimyksen jälkeen :slight_smile: No ei aina saa olla kivaa eikä varsinkaan terve :slight_smile:

Uudet vuodet vain kaikille jos sinne asti päästään :sunglasses:

:frowning: No, ei kai sit muuta ku hyvät jatkot. Harmi et koet tarpeelliseksi lähteä täältä samalla. Mut joo, toivon et löydät voimia pysyä tavoitteessasi.

Itse teen saman lupauksen kuin viime vuonnakin, että opettelen löytää aidan matalimman kohdan. Kuluneen vuoden aikana en erityisen kunniakkaasti sitä saavuttanut, vaikka joissakin töissä sentään siinä onnistuin. Yhden työn jopa teetin toisella! Hui! :astonished:

Lupaan myös jatkaa antabuksen käyttöä ja samalla vähentää juomistani, ja lupaan myös tehdä kaikkeni, jotta en vuoden kuluttua enää piikittäisi.

Tämähän on ehto/ uhkaus.

Cowboyn mahdollisesta tyttöystävästä voisi joo siltä tuntua, mutta oon ymmärtänyt ettei jätkällä sellaista tällä hetkellä ole.

no en oo sanonu et ei ois ollu gimmaa, eli varattu olen ja toi heitto tuli tehtyä nautittuani liikaa kirkkaita ja silloin sattu jurppimaan pahemman kerran… kait sitä vois bissen juontiakin vähentää ens vuonna(paitsi jos jurppii pahasti), tullu hörppäiltyä liian monta tuhatta bisseä tänävuonna.

Okei. Oon sitten vaan tyylistäsi saanut sen kuvan, että olet irtopillumiehiä. Väärinymmärryksestä siis kyse mun puolestani.

Lupaan etten lupaa mitään, koska sitten vain vituttaa kun se lupaus kusee.

Lupaan valmistua ensi vuonna (jouluun mennessä), mutta en uskalla luvata että vähentäisin olennaisesti päihteiden käyttöä. Yritän, mutta lupaa en mitään. Toisaalta, jos löydän naisen, lupaan, että viina vaihtuu rakkauteen… :sunglasses: Ainakin hetkeksi.