Uskomatonta

Tuo on hyvä ! (Ohita pelikoneet ja) lähde kaupasta voittajana!

Samaa mieltä pelionnettoman kanssa tuosta sirjan kommentista :smiley:
(Ohita pelikoneet ja) lähde kaupasta voittajana!
Loistavaa ajattelua :smiley:

Oikein! Jokainen kauppareissu on voitto, jokainen päivä on saavutus. Mielenrauha on palannut, siitä pidän kiinni.

Valitettavasti tuo kulttuurin ja urheilun tukemisen selittelyt on jotain turhaa lässytystä. Veikkauksen tuotoista noihin menee niin häviävän pieni osa. Miettikääpähän mihin rahat oikeasti menee…

-Johtajien pohjattomiin taskuihin.

Jos tuotot on muuten paljon lisätään kulurakenetta (hatusta lyödään vähän olemattomia kuluja).

Tuo on totta, bonukset ja palkat on aika huimia Veikkauksen johdolla.
Mutta minä iloitsen, viikonloppu pelaamatta.

No niin. Taas on muutama päivä mennyt pelaamatta. Nyt huomaan osteelvani kaikkea mahdollista. Täytyisi vähän rauhoittua ja oppia elämään rahan kanssa. Tällä hetkellä kaikki siis hyvin. Paljon voimia kaikille.

KOhta kaksi viikkoa pelaamatonta aikaa. Mä oon nyt jäänyt ihan koukkuun tähän sivustoon. Käyn aina tarkistamassa onko tullut uusia viestejä. Ja koitan aivopestä itseni pelaamisen haitoista. No joo, tiedän ne itsekkin, mutta koitan iskostaa ne itselleni, niin ettei enää heikkona hetkenä tulisi sortumista. Hyvää viikonloppua.

Ihan sama juttu täällä siis käyn lukee aika usein näitä juttuja. Se koukuttuminen on ihan hyvä.
Mä olen lukenut varmaan kaikki ketjut ja tarinat. On siinä aina vähän sulattelemista ja voi ottaa oppia monestakin tarinasta.
Oletko muuten keksinyt mitään harrastusta pelaamisen tilalle? Itse aloitin kk sitten kuntonyrkkeilyn ja siellä unohtuu kyllä kaikki muut asiat.
Suosittelen kaikille. Hyvää viikonloppua :smiley:

PeluriEx pääsitkö jo palkkapäivän ohi tuolla parin viikon pelaamattomuudella? Varo vaan ettet sorru. Ensin kun häviää kaikki rahat lopettamispäätös onnistuu vihan avulla muttei välttämättä ole pitkäkestoinen :imp: :smiling_imp: :mrgreen:

Pääsin tilipäivän ohi. Tili tulee kahdesti kuukaudessa. Mutta en viitsi edes laskea, kuinka pitkään oon ollut lopettamassa… viikko tai kaksi sujuu pelaamatta ja sitten naps, pelaamo kutsuu. Olet oikeassa vihalla pelikoneita kohtaan selviän tovin, en pidempää. Nyt täytyy vaan pysyä lujana.

Anja63 en ole vielä keksinyt tilalle mitään. Tai olen siivoillut, katsellut eri sarjoja ja nähnyt kavereita enemmän. Tosin netissä vietän nyt paljon aikaa, selailen kaikkea turhaa :slight_smile:
Kuntonyrkkeily kuulostaa kivalta. Ehkä voisin aloittaa uimisen ja luonnossa vaeltelun… suunnistuskin voisi olla kivaa, tai miekkailu.

Se on jo hyvä alku jos mietit mikä voisi olla kivaa tekemistä. Pääasia, että se vie ajatukset pois tästä kalliista koukuttavasta harrastuksesta.

Selvisin viikonlopusta pelaamatta. Tämä on jo saavutus :slight_smile:

Hienoa ja jatka samaan malliin :smiley:

Mää sorruin pelaamaan. Kauppareisulla laitoin 2 euroa pelikoneeseen ja kotiin päästyäni pelasin satasen casinolle. Kokeilin vaan puhelimella ja huomasin, ettei Gamban estä… En ollut tehnyt asennusta loppuun, sitä yhdistä VPN juttua. Nyt sekin on tehty.
No, nyt tiedän, että edes kahta euroa en voi pelata. Se laukaisee pelihimon.
Tästä jatketaan.

Tuo ettei senttiäkään saa pelata oli mulle tosi tärkeä tajuta. Senttikin herättää kaikki kyltymättömät himot pelata ja tiltti on valmis. Jouduin viimeksi maanantaina siitä muistuttamaan itseäni kun pelihimoja tuli. Ei ole mitään että tänään kokeilen ja sitten taas jatkan pelittömällä. Vaan se jää päälle ja pian huomaat että taas ollaan pelaamassa niin kuin ennenkin… :cry: