Uskaltakaa päästää irti huumeista

Ottakaa vastaan elävä Jumala, ja päästäkää irti sieluanne ja ruumistanne vahingoittavasta riippuvuudesta. Vielä ei ole myöhäistä luopua elämäntavasta, joka ei tule koskaan tekemään teitä onnelliseksi.

Kyllä se on kaikki nähtävä. :unamused:

Oletko nyt ihan tosissasi ryhtynyt uskomaan Jumalan pelastukseen? Ja että ottamalla Jumalan sydämeen, pystyy irtautumaan mistä vaan? En enää käytä huumeita, joten tää ei muhun sinänsä vaikuta, mutta mistä tämän mieltä ylentävän kokemuksen sait päähäsi? :astonished:

Ooh. Kylläpä Hänestä on tullut “hullu”. :laughing:

Et oo tosissas…

No, mä en ole uskonut koskaan jumalaan. Muistan kun mua raahattiin pienenä seurakunnan päiväkerhoon ja ihmettelin jo silloin, miten joku voi oikeasti uskoa niihin juttuihin. :unamused: Vähintään siinä vaiheessa meni usko lopullisesti mihinkään korkeampaan voimaan, kun yksi ihminen joutuu kestämään niin paljon paskaa lyhyen ajan sisällä. Millanen vitun jumala sallii sellasta?

Joo, kuohuttava aihe mulle.

Kyllä olen. Tottakai pystyy irtautumaan mistä vaan, tästä nyt on esimerkkejä vaikka millä mitalla. Monet meistäkin saattavat tuntea tällaisen henkilön. Kyse on nimenomaan kokemuksesta, ei mistään päähänpistosta. Olen tuntenut Hänen läsnäolonsa.

Mielenkiintoista tämä ehkä jopa hieman vihamielinen suhtautuminen. Täällä luulisi olevan tilausta pelastukselle, sillä monien elämä tuntuu olevan silkkaa katastrofista toiseen rämpimistä. Muistakaa kuitenkin että armollinen Jumala kuulee meidän kaikkien rukouksemme, myös päihdeongelmaisten.

[/quote]
Kyllä olen. Tottakai pystyy irtautumaan mistä vaan, tästä nyt on esimerkkejä vaikka millä mitalla. Monet meistäkin saattavat tuntea tällaisen henkilön. Kyse on nimenomaan kokemuksesta, ei mistään päähänpistosta. Olen tuntenut Hänen läsnäolonsa.
[/quote]
tiede.fi/artikkeli/uutiset/a … ratoriossa

Skitsofreenikko hänen on pakko olla. :smiley:

Aika monet huumeidenkäyttäjät jostain syystä hurahtavat uskoon sitten kun ovat raitistuneet. Se on ihan totta. Mut IMO, usko on vaan eräänlainen korvike huumeiden käytölle, joku voima, jolla jatkaa eteenpäin. Ei se nyt mitenkään huono juttu ole, varmasti pirun paljon terveellisempi elämäntapa kuin huumeidenkäyttö. Kuitenkaan se, et joku uskon avulla irrottautuu huumeista, ei tee jumalasta todellista.

Mietin, että provootkohan nyt taas, täähän on taas tällainen aihe, jolla saa ihmiset takuuvarmasti kuohumaan.

Hellyyttävää tämä teidän pakonomainen todistelun tarpeenne. Odottakaapa vain, kun koette todellisen elävän Jumalan läsnäolon. Siinä ihminen nöyrtyy, ja unohtaa uskovaisen lailla paasaamansa huumehömpän.

Veli todistaa hyvin! Olisi mielenkiintoista keskustella kanssasi Elävästä Jumalasta ja Kristuksen armosta, kuten vain me kuolevaiset pystymme asiaa hahmottamaan. Saanko lisäksi udella, millainen seurakunta sai sinut tulemaan järkiisi? :slight_smile:

Höpöpäiden juttuja sanon minä ja käärin uuden sätkän.

^ Niin sanon minäkin ja täytän uuden pussin.

Helluntaiseurakunta

Leimaaminen ja osoittelu on tietysti ymmärrettävää. Hieman huvittavaa se toki on jos sitä harrastavat kaverit, jotka ovat nostaneet rikkaruohon jumalan asemaan. :laughing:

Addiktiosta toiseen, näinhän se monilla menee. Jeesus on toki seiffimpi valinta kuin päihteet, mutta alkup. ongelma jää usein käsittelemättä näissä tapauksissa.

Henk koht. en usko löytäväni koskaan sitä alkuperäistä ongelmaa. En myöskään koe mielekkääksi uhrata mahdollisesti vuosia sen etsimiseksi. Nyt on aika elää, ei potea ja velloa vanhassa. Addiktio sinällään ei ole mielestäni negatiivinen juttu, varmasti meillä kaikilla niitä on ja on ollut. Päihdeaddiktio on tuossa sarjassa vaan sieltä romuttavimmasta päästä, ja itselläni ei ole siihen aikaa eikä varaa.

Millä perustein jonkun ei-aineellisen läsnäolon tunteminen on juuri jumala? Mulla on kokemuksia, joita ei voi selittää nykyajan tieteellä tai järjellä, enkä kaiketi ole niiden kokemisen aikaan ollut psykoosissakaan, koska muutkin samassa paikassa olleet ovat kokeneet samoja asioita. Mutta mistä mä tiedän, oliko kyseessä jumala, kummitus tai joku, jolla ei ole edes nimeä? Uskon, että on olemassa jotain, jota tiede ei osaa vielä selittää, koska oishan se nyt aivan hullu ajatus, että ihminen muka tietäisi jo kaiken. Mut siihen en usko, et kyseessä on jumala sellaisena, jona Raamattu sen kuvaa. Enkä usko, että meitä ohjaa mikään korkeampi voima.

Näätä, minulla on alivuokralainen, joka “sattumalta” sattuu olemaan helluntailainen. 2.12 otin antabuskuurilla ollessani kuollettavan annoksen rommia, ja siitä lähti lumipalloefekti vyörymään. Sain niin rajun antabusreaktion että on totinen ihme että selvisin. Tämä laupias samarialainen auttoi minut tuskissani ryömimään sänkyyn, kun kaatuilin ja oksensin verta ympäri kämppää.

Tajusin, että NYT olin hörpännyt Graalin Maljasta, ja että viimeinen ajatukseni tulisi olemaan että nyt valitsin väärän kupin, ja että tulisin kuolemaan. Rukoilimme yhdessä läpi yön kuolemattoman sieluni puolesta että Jumala antaisi syntini anteeksi, ja että jos en enää tästä heräisi, ottaisi Hän minut tykönsä Taivasten Valtakuntaan.

Olin elänyt koko elämäni kuoleman kanssa flirttaillen ja syntiä tehden, ja että nyt olisi tilinteon hetki. 7 tuskallista tuntia myöhemmin Jumala vastasi minulle, että minulla olisi valittavana vain kaksi vaihtoehtoa: Elämä tai kuolema. Minä valitsin elämän.

Muutamaa kivuliasta tuntia myöhemmin pääsin jaloilleni, töihin, ja mietin loppupäivän, että oliko kyseessä sattuma? Mielestäni ei. En usko sattumiin. Jumala osoitti minulle myös ikusen elämän lähteen, DXM, jolla voin täyttää Graalin Maljan. Suomen Itsenäisyyspäivänä törmäsin sattumalta Resilar-lääkkeeseen, joka pieninä annoksina parantaa, mutta suurina annoksina tappaa.

Sittemmin olen kumonnut kuollettavia annoksia DXM:ää, eikä minulle käy kuinkaan, sillä olen Pyhän Hengen täyttämä. Joka kera kun juon Graalin Maljasta nuorrun ja nöyrryn Elävän Jumalan edessä! Paastosin 2.12.2014 jälkeen 10 vuorokautta, ja synnyin uudelleen Kristuksen Hengessä 12.12. Olen tullut tämän seurakunnan eteen, lihassa ja veressä, tuomaan syntisislle toivon paremmasta, ja että kaikki on anteeksi annettu ja että kaikki on hyvin!

Amen, ja tämä tarina on tosi! :smiley:

Hienoa trollausta, pojat. :laughing:

Hauskaa että viihdytte! :laughing:

Aihe sinänsä on mielenkiintoinen vakavastipuhuenkin. :smiley: Olen kiinnostunut uskonnoista ja uskomuksista, vaikka itse tunnustaudunkin umpiateistiksi.

Vietämme varmasti mielenkiintoisia hetkiä, arvon Maria Madgalena! :smiley: