Tänään oli helpompi päivä. Olin nukahtanut jossain vaiheessa ja heräilin 11 aikaan ja kävin suihkussa. Tilasin woltilla kebabia ja katsoin muutaman leffan.
Viimeisen loputtua kello oli jo yli 21.00 niin ei tarvinnut miettiä alkoon lähtemistä. Ilmeisesti pitää vaan pitää pää viihdytettynä kriittisten iltatuntien ajan.
Nukahdin illalla joskus puolen yön jälkeen ja heräsin epätodelliseen oloon noin 10:00. Tää on varmaan ensimmäinen uusi vuosi kun en herää krapulassa. Tilasin krapulattomuudesta huolimatta kebabin ja odottelen sitä saapuvaksi.
Viimeyö meni taas valvoessa. Pitäisi jotenkin saada väännettyä unirytmi siihen malliin, että pystyn heräämään aamuisin ja olen saanut itseni työkykyiseksi ensiviikon tiistaihin mennessä.
Vaihtoehto B on ehkä realistisempi. En edes yritä kääntää kelloa, vaan menen töiden jälkeen nukkumaan. Sosiaalinen elämä tippuu kyllä nollaan, jos nukkuu illat, mutta eipähän saa potkuja.
@anomuumi Katsopa yleltä sellainen sarja kuin parempaa unta etsimässä. Siinä oli joitakin aika hyviä vinkkejä. Austrslialainen sarja. Tuo ajatus ” pitää nukkua” mainittiin diinä ja puhetta oli myös unipaineen kasvattamisesta
Nukuin 14-21 ja nyt olo on taas aivan normaali, ei oikeastaan edes tee mieli alkoholia.
Aloin pohtimaan omaa elämääni, ja tulin siihen loppupäätelmään, että mä en edes haluaisi mennä takas töihin. Se 8-16 rytmi ei vaan sovi mulle. Mutta sitten taas toisaalta, miten olis mahdollista saada riittävän hyväpalkkainen yötyö? Tai onko olemassa jotain töitä, jotka eivät ole ollenkaan kellonaikaan sidottuja?
Joku aivojen ongelma nyt on. Edellisen viestin jälkeen on taas tullut höperehdittyä hereillä. En ole edes käyttänyt mitenkään kohtuuttomia määriä kofeiiniä. Meinasin nukahtaa kuudelta, mutta pakotin itseni ylös, jotten herää keskellä yötä ja noin 20:00 aikoihin kaikki väsymys katosi.
Edelleen hereillä. Päässä huimaa aina kun nousen koneelta. Tämä ei voi olla terveellistä. Tein jo aiemmin päätöksen, että tiistaina pitää mennä lääkärille, tällainen valvominen pitää saada vaikka kemiallisesti katki.