Unettomuuden korjaamista alkoholilla

Tänään oli helpompi päivä. Olin nukahtanut jossain vaiheessa ja heräilin 11 aikaan ja kävin suihkussa. Tilasin woltilla kebabia ja katsoin muutaman leffan.

Viimeisen loputtua kello oli jo yli 21.00 niin ei tarvinnut miettiä alkoon lähtemistä. Ilmeisesti pitää vaan pitää pää viihdytettynä kriittisten iltatuntien ajan.

3 tykkäystä

Siihen se helppous sitten loppuikin. Heräämisestä on 24 tuntia ja ei mitään tietoakaan nukkumisesta.

Nukahdin illalla joskus puolen yön jälkeen ja heräsin epätodelliseen oloon noin 10:00. Tää on varmaan ensimmäinen uusi vuosi kun en herää krapulassa. Tilasin krapulattomuudesta huolimatta kebabin ja odottelen sitä saapuvaksi.

8 tykkäystä

Ooo, hyvää alkanutta vuotta! Ilahduttavia uutisia. Toivottavasti yöunet toimivat lupaavana enteenä tälle vuodelle. Pidän peukkuja.

Kepsua koneeseen juhlan kunniaksi.

4 tykkäystä

Jännä tuo alkoholin viemäriin kaatamisen vaikeus.

Sen verran haitallista tavaraa sen ajattelen olevan, että en sitä enää juo ja kaikki pitäis kaataa viemäriin.

Tyhmyysjärjestys

  1. Tyhmintä on ostaa ja juoda (menee rahat, terveys ja elämä)
  2. Toiseksi tyhmintä juoda ilmaista (menee terveys ja elämä)
  3. Kolmanneksi tyhmintä on ostaa ja kaataa viemäriin (menee vain rahat)
  4. Fiksuinta on jättää ostamatta ja juomatta

Verrattuna juomiseen, olisi ollut tosi fiksua vaikka viimeinen viisi vuotta ostaa ja kaataa kaikki viemäriin.

Join silti.

6 tykkäystä

Viimeyö meni taas valvoessa. Pitäisi jotenkin saada väännettyä unirytmi siihen malliin, että pystyn heräämään aamuisin ja olen saanut itseni työkykyiseksi ensiviikon tiistaihin mennessä.

Vaihtoehto B on ehkä realistisempi. En edes yritä kääntää kelloa, vaan menen töiden jälkeen nukkumaan. Sosiaalinen elämä tippuu kyllä nollaan, jos nukkuu illat, mutta eipähän saa potkuja.

@anomuumi Katsopa yleltä sellainen sarja kuin parempaa unta etsimässä. Siinä oli joitakin aika hyviä vinkkejä. Austrslialainen sarja. Tuo ajatus ” pitää nukkua” mainittiin diinä ja puhetta oli myös unipaineen kasvattamisesta

Nukuin 14-21 ja nyt olo on taas aivan normaali, ei oikeastaan edes tee mieli alkoholia.

Aloin pohtimaan omaa elämääni, ja tulin siihen loppupäätelmään, että mä en edes haluaisi mennä takas töihin. Se 8-16 rytmi ei vaan sovi mulle. Mutta sitten taas toisaalta, miten olis mahdollista saada riittävän hyväpalkkainen yötyö? Tai onko olemassa jotain töitä, jotka eivät ole ollenkaan kellonaikaan sidottuja?

1 tykkäys

Joku aivojen ongelma nyt on. Edellisen viestin jälkeen on taas tullut höperehdittyä hereillä. En ole edes käyttänyt mitenkään kohtuuttomia määriä kofeiiniä. Meinasin nukahtaa kuudelta, mutta pakotin itseni ylös, jotten herää keskellä yötä ja noin 20:00 aikoihin kaikki väsymys katosi.

Edelleen hereillä. Päässä huimaa aina kun nousen koneelta. Tämä ei voi olla terveellistä. Tein jo aiemmin päätöksen, että tiistaina pitää mennä lääkärille, tällainen valvominen pitää saada vaikka kemiallisesti katki.

5 tykkäystä