Ihan pakko tilittää tämä uni, joka tossa viimeyönä iski. Kertokaa unista, ne on mielenkiintoisia.
Mä näin unta, että menin jonkun eukon kanssa sokkotreffeille. Se oli aika ujo tyttö, ehkä jopa sulkeutunut, ihan erilainen kuin minkä kuvan siitä oli saanut, kun joku tuttava sitä mainosti. Mutta siinä se patsasteli helvetin ison suihkulähteen edessä, joka oli jollain konstilla saatu mahdutettua forumin sisälle. Kaikki kaupat oli vissiin kiinni, kun ihmisiä ei näkynt missään ja siellä oli sellainen vittumainen sumupilvi joka mun unissani usein näyttäytyy. Ihan kuin olisi lavalla ja ukot laittaisi vähän liikaa sitä savua koneesta.
No, tervehdin sitten, “Moi, H.J.”, heitin jonkun vitsikkään jutun kun kerran pidin itseäni niin vitsikkäänä. Mulla oli sellainen mielikuva, että osasin miellyyttää tuntemattomia. Kaikki mummot on aina kanssa diggailleet, ja tällaiset tytöt tykkää hauskoista miehistä, mä kelasin. No tyttö sitten esitteli itsensä. “Moi,hymy, katse silmiin beyootch”.
Mitä vittua! Plinkin beyootch? Mitä se täällä tekee? Miten se on tollanen hissukka? Mitä se on vetäny? Ajatukset kulki päässä ja yritti napsia kiinni toisistaan, Miten tämä nyt liittyy mihinkään, vai liittyykö lainkaan. Suihkulähde lopetti pulputtamisen.
Me istuttiin sitten siihen, mikä helvetin piffimesta se siinä alakerrassa on, ja ruvettiin juttelemaan. Ympärillä ei ollut ristin sielua. Mä en kuollaksenikaan muista puheenaihetta, mutta beyootch oli jotenkin tosi rationaalinen tyyppi, ja samalla vähän hippi. Mä olin ihan suu auki, että miten nettipersoona voi erota todellisesta ihmisestä noin paljon. Me juteltiin pitkään, ja musta alkoi tuntua, että on helppo puhua. On sellaisia ihmisiä, joista näkee heti, että nix, tämän tyypin kanssa ei tule hiljaisia hetkiä. Tämä oli nyt sellainen tilanne. Suihkulähde rupesi pulputtamaan uudestaan, jostain kumman syystä, ja se vittumainen sumu hälveni. Äkkiä valot meni pimeäksi. Valo lähti kuin veitsellä leikaten. Beyootc sanoi, että “shhhh”.
Mä olin taas ymmälläni.
Tiesikö se, että nää valot sammuu nyt? Mistä se sen tiesi? Se pälyili ympärilleen pelokas, mutta samalla tiukka katse silmissään. Mä katselin sitä meininkiä ja mua alkoi vähän tutisuttaa. Mitä vittua täällä tapahtuu? Meidän ympärillä oli ihan pilkkopimeää, mutta sellainen viis kertaa viis metriä mittainen valonsäde, sellainen keltainen, mitä sarjakuvissa aina on, ympäröi meitä. Sieltä pimeydestä kuului askelia, ja mä näin pimeässä hehkuvat tennarit, jotka lähestyi meitä. Beyootch tuli lähemmäs mua ja hengitti raskaasti ja nopeasti, tsiigasi koko ajan niitä vitun tennareita täristen ja silmät lautasina. Se otti mua kädestä ja mä yritin esittää rohkeaa, vaikka mua pelotti ihan vitusti. Samalla jostain alkoi kuulua musiikkia, Bowien Oh, you pretty things. Tässä vaiheessa tunnelma oli jo sekavampi kuin normi sienitripillä.
Mä aloin hahmottaa jotain niiden tennareiden kantajasta, kun se läheni. Laiha, pillifarkkuinen, täysin harmittoman näköinen kaveri astui valoon. Se näytti vähän näiltä emo tyypeiltä. Raitapaidat ja kaikki. Tukka sivulla ja vähän silmillä. Mustaa ja valkoista, ei juuri muuta. Se veti röökiä, vihreää Chesterfieldiä. Se katsoi ensin beyoochia hämmästellen. Kun se oli tarkkaillut kulmiaan kokoajan nostellen ja laskien, ihan kuin funtsien kokoajan, että vittuako tuo akka tuossa kiehnää(luuli sitä jonkin sortin rakkauden osoitukseksi, vaikka beyootch oli pelosta kankea), kun ihmiset kattoo. No, kuitenkin se katsahti muhun päin, ojensi kätensä ja sanoi: “Moi, mä olen Rauli Herttua.”
?
Nyt meni liian pitkälle. Jos täällä nyt yksi plinkkiläinen jo on, niin mistä tuo toinen ilmestyi? Sammuttiko se valot? Entäs musat?
Mä rupesin sitten, vähän jo ärtyneenä tenttaamaan, että vitustako siihen ilmestyit? Rauli siihen, että oli kävelyttämässä kissaa tässä vieressä. Voi jeesus, kissaa kävelyttämässä forumissa, ei vittu mikä pälli. Mä sanoin tämän sille ääneen, ja se meni ihan hämilleen." Forumissa?" Nii-in, forumissa. “Täh?” No missäs luulit olevasi, mä kysyin, ja se väitti, että se oli kävellyt punavuoressa ihan perus sunnuntailenkkiä Viirun(klisenimi) kanssa, kun taivas oli pimentynyt, ihan tosta vaan. Sitten se oli nähnyt valoa ja tullut sitä kohti.Tässä vaiheessa beyootch alkoi jo rauhoittua. Se kätteli raulia ja ne esitteli itsensä.
Sitten me vedettiin joka iikka piriä puoli gemmiä.
Loppu.
Aika ihme uni.