Typerä mies (temgesic + Rivatril) Pitääkö olla huolissaan?

Mitäs porukka on mieltä onko kuinka vaarallinen tilanne, ku oon noin kolme viikkoa syöny 2mg rivoja melko isoilla annoksilla, eli toleranssia niihin on kertyny jonkin verran.

Nyt sain kaverilta pari 0,4mg teemua (juhannuksen jälkeiseen masikseen) ja menin typeryyksissäni oottamaan sitten sitä lisäksi, noin yhden kolmasosan, eli 0,13mg (toleranssia opioideihin ei juuri ole). Viimeisen 2mg rivan olin ottanu noin 2h ennen tuota teemun osasta ja teemun ottamisesta on noin 1,5h.

Nyt väsyttää ja tuntuu että pitää puoliksi hengitellä manuaalisesti. Muuten olen ihan ok kondiksessa. Euforia on kyllä toisaalta aika voimakasta. Ei kait tämä tästä enää nouse tuon 1,5h jälkeen. Nuuskaamalla käytin.

T: Typerä mies :/…

Vai panikoinko vaan turhaan?

Ja pitäis vaan nauttia olostaan?

Ennemminkin olen kyllä buprea käyttänyt silloin tällöin, mutta Subun / Xonen muodossa ja vanhojen kokemusten perusteella annoksen katoin.

Miten ihmeessä tämä Temgesic tuntuu olevan näin helkkarin paljon vahvempaa? Kuitenkin täysin sama aine kyseessä ja onhan noita bentsoja mukana ollut ennemminkin, tosin nyt jonkin verran isompi määrä.

Selvisitkö kyseisestä setistä vai menikö blörinäks? Kuuluuko. Haloo… Onko ketään kotona?

Nosto…Mitenköhän kävi vai menikö kaikki putkeen?

No eihän nyt kukaan kolmasosasta teemua kuole, ellei paina 15kg ja ole juonut kossupulloa pohjalle.
Luulisin kaiken menneen ihan putkeen.