tyhmä kysyy

Jouduin huumeseulaan ja mulla on perussairaus ja mulla on lääkkeitä iso kasa. No anyway, Multa otettiin pissasta näyte ja verikoe samalla, pissanäyteessa mulla oli positiivisena, bentsot, ja opiaatit, ja bubre.

Mä en edes tiedä miitä bubre on. olen nyt selvittänyt että joku buprenorfiini jne ja se on korvaushoitolääke ynms… mut siis kysymys kuuluu eikö mun muut lääkeet voi vaikuttaa siihen että se bupre näkyy jollain ristiinreakoimisjutulla… ? :question:

fi.wikipedia.org/wiki/Buprenorfiini

Kuuluu noihin opiatteihin ja moni lääke voi tuon näytää positiivisena. Panacodikin metabolisoituu maksassa morffiiniksi.
Mitä kaikkea lääkkeitä syöt? Ois hieman helpompi vastata.

no nyt viimeisen kk aikana olen syönyt, panadol 1g, panacod, risolid, atarax, ketipinor,prinperan… muitaki lääkkeitä oon syönyt mut siitä on kuukausia aikaa.

sertralin unohtui…

Oliko se semmonen pikatesti (ei poliisin, vaan semmonen, joita käytetään esmes katkaisuhoitolaitoksissa, ennen kuin laitetaan ihan oikeaan labraan).

Nuo terveydehhuoltohenkilöstön käyttämät testerit eivät ole juuri poliisien käyttämiä tikkareita tarkempia.
Tai, no on ne paljonkin tarkempia, mutta antaa silti vääriä positiivisia ja negatiivisia.

Esim. itte olin katkolla jotain 5v sitten, ja se testi antoi joka ikinen kerta oxyn positiiviseksi. Ja joka kerta kun se näyte lähetettiin ihan oikeaan labraan, niin eipä oxyä näkynyt.

Mun mielestä ei pitäisi kyllä elimistössä näkyä mitään buprejäämiä, ellei sitä ole käyttänyt.

Mutta semmoset urbaanilegendan oon kyllä kuullut, että jos on hepatiitti (joku niistä, en muista nyt just et mikä), niin se voi muokata hajoamistuotteet erilaisiksi.

^^toi on sitte vaan kuulopuhetta.

No hepatiittiä minulla ei ole. Pistin sen kusitestin uudelleen arvioitavaksi. Mut eikös ne veriseulat oo paljon tarkemmat kuin mikään muu? Testi tehtiin Tk:ssa