Txt-seksi ja exän motiivit ylipäätään?

Että sellasta tuli harrastettua ja siitä jäi jokseeenkin ristiriitainen olo.
Lyhyesti taustaa:

Mieheni jätti minut reilu vuosi sitten todella tylysti. Tosin meillä oli ollut aiemmin ongelmia, emmekä sillä hetkellä asuneet yhdessä. Mies löysi työpaikaltaan uuden naisen ja yht´äkkiä hän lopetti yhteydenpidon minuun kokonaan, ei vastannut puheluihin eikä tekstareihin paitsi senverran, minkä vaati sopia lapsen tapaamisajoista.

Sillä tavalla on n. 13 kk kulunut,kunnes muutama viikko sitten hän heittäytyi tekstareissaan yllättävän monisanaiseksi. Ihmettelin jo silloin, että mikäs nyt on.
Nyt sitten viime perjantaina, kun oli ajelemassa lasta hakemaan luokseen viikonlopuksi, hän alkoi tekstareissaan tehdä minulle seksuaalisia vihjailuja, kunnes sanoi suoraan, että olin niin hyvä sängyssä ja kuinka hänellä paikat jäykistyy, kun asiaa ajattelee… Kysymykseen, että mikä juttu tää nyt oikein on, vastasi ettei juuri mikään, et mun ei pitäis miettiä niin paljon vaan nauttia elämästä…

Asia toki hieman vaivasi mua, ja laitoin seuraavana päivänä hänelle viestin omistani edellisillan seikkailuistani ja kysyin pitääkö hän muka moisesta viestittelystä. Nähtävästi piti, koska vallan innostui ja siitä lähti viestittely, johon itsekin tempauduin ja lopulta lähettelimme kuvia toisillemme, jotka eivät todellakaan esittäneet naamojamme… Pääasiassa viestien sisältö oli keskinäisen seksin kuvittelua ym. mutta kertoi myös kysyttäessä, ettei rakasta nykyistään vaikka aika paljon hänestä tykkääkin ja että välittää minusta yhä vaikkei ihan samalla tavalla kuin ennen.

Enivei, pointti on se, että vaikka toisaalta tapahtunut oli minusta jollain kierolla tavalla kivaa (ero oli minulle tosi kipeä ja nyxänsä on ilkeillyt minulle), niin toisaalta tunnen itseni hyväksikäytetyksi siksikin, ettei exästä taas sen jälkeen kuulunutkaan mitään… Olisi mukavaa ymmärtää hänen motiivejaan. Arvauksia?
Ja onko moinen sitten reilua hänen nykyistäänkään kohtaan, vaikkei fyysistä kontaktia ollutkaan?

Ai juu, ja päihteisiin tämä viestiin liitty ensinnä siksi, että olen aiemmin kirjoitellut täällä toisella nikillä ja toisella tavalla siksi, että tuohon viestissä mainittuun lauantain meininkiin jouduin vain koska olin huipakkeesa :slight_smile: