Tuurijuopon tuumailuja

Onnea vuoden raittiudesta Tuurijuopolle!

Vuosi raittiina…vau! Hatunnoston arvoinen suoritus!

…ihan mielenkiinnosta kysäisisin kokeneemmalta… iskeekö viinanhimo millä tavoin ja millä voimalla vuoden raittiuden jälkeen?

Kiitos kaikille onnitteluista! Metsien miehelle sanoisin että kyllä noita ikäviä viina fiiliksiä on välillä ollut varsinkin ensimmäisinä kuukausina, väitän omasta kokemuksesta että ajalla on merkitystä viinahimojen suhteen. Kun saa aikaa alle alkaa arvostamaan niin paljon sitä olotilaa ja kaikkea muuta hyvää mikä raittiudesta seuraa ettei se vaihtoehto että sotkisi taas elämänsä ole mitenkään houkutteleva. Tuo antabus on muuten ihan ok jos tulee jaksoja jolloin tuntee olonsa epävarmaksi tai riskin lipeämisestä liian suureksi, olen itsekin käyttänyt sitä esimerkiksi Venäjän työmatkallani.
Kyllä tuo vertaistuki mistä kerroit kuulostaa tosi hyvältä, minulla on pari kaveria joiden kanssa jutellaan näistä asioista ja paljon muustakin, olen käynyt myös AA-ryhmissä ja sieltäkin olen joitakin oivalluksia saanut vaikken pidä kaikkien fanaattisesta asenteesta siellä ja helposti sen siellä kerronkin, olen tietysti väärässä mutta en mahda itselleni mitään minua ärsyttää jotkut viisastelijat siellä( vaikka taidan olla sellainen itsekin.)
Raittius on meille tärkeä asia ellei tärkein pidetään siitä kiinni!