olisko kellään hyviä vinkkejä pelaamisen hallintaan saamiseen? nyt olis apu kipeesti tarpeessa… mieli niin maassa kun olla voi… en tiedä miten selviän vai selviänkö ollenkaan…
kaikella on aikansa ja paikkansa mut osaa elämää pelaaminen on vieny nyt ihan väärää suuntaan. kaiken sen mitä tällä on saanu aikaa tuntuu vaan niin raskaalta ku miettii miten on läheisille tehnyt ja sen kaiken valehtelun jälkeen miten voi saada toisen luottamuksen takaisin. pitkä on tie mut onneksi on vielä aikaa, tänään toinen reissu klinikalla ja sai paljon hyviä juttuja ja vinkkejä miten tästä jatketaan. jo 3 päivää ilman pelikoneita on lyhyt aika mutta minulle jo sinäänsä helpotus ja suurin piirtein ollaan oikealla tiellä. enään ei yhtään penniä mene nuihin masinoihin!
Minäkin peliautomaattien kourissa. Tätä on kestänyt jo yli 5 vuotta.
Enpä tiedä miten saisi oikeasti kokonaan lopetettua. Sitä tässä mietin.
En onneksi ole velkaantunut tms, mutta jos en olisi pelannut, säästössä olisi tuhansia euroja.
Täällä ikää vasta 20 vuotta ja vuoden sisää tullu pelattua ~6000 euroa. Tänään tuli mitta täyteen kun pelasin 1200 euroa eikä voittoja. Soittivat pankistakin että onko omia siirtoja. Ei ole velkaa, omasta pussista menee. Pelottaa, tänään päätin etten pelaa koskaan enää edes 20 senttiä koneeseen. Täysin nollatoleranssi. Onko kohtalotovereita?
Peli riippuvainen äiti olen pahasti pelannut omat ja lainatut nyt haluan tän poikki luotto tiedot on menneet ja pelivelkaa eenemmänkin laki määrää mitä teen auttakaa. Nyt tuli mitta täyteen ja tää täytyy loppua
Häpeä on suuri omalla nimellä meen rohkeasti eteenpäin
Minulla alkaa tämä peleistä eroon pääsemiseksibrojekti nyt tältä istumalta toivottavasti mieheni jaksaa minua vielä rakastaa koska hänen menettäminen sattuisi pahasti ja hän jos on tukenani niin tästä vielä hyvä tulee!!!
Moi Päivi
Kirjoittele valttiin, siellä on kaltaisiasi, tsempataan toisiamme
Olet täysin väärässä: juuri sairaalloinen peliriippuvuus on se, joka “pakottaa”, eli ohjaa riippuvuudesta kärsivää henkilöä kompulsiiviseen, järjen vastaiseen käyttäytymiseen. Kannattaa ottaa asioista selvää, ennen kuin alkaa täällä huudella toisille (vieläpä vieraana).
Sori
Kirjoittelisit Valttiin kun tiedät näistä asioista, siellä on avun tarvitsijoita